دوشنبه این هفته، یک میلیارد نفر همزمان در فیسبوک آنلاین بودند
دوشنبه ای که گذشت مشغول انجام چه کاری بودید؟ احتمالا در فیسبوک تان مشغول تماشای ویدیو یا لایک کردن عکس دوستان خود نبودید؟ یا با شخص خاصی از طریق فیسبوک گفتگو نمی کردید؟ احتمال اینکه ...
دوشنبه ای که گذشت مشغول انجام چه کاری بودید؟ احتمالا در فیسبوک تان مشغول تماشای ویدیو یا لایک کردن عکس دوستان خود نبودید؟ یا با شخص خاصی از طریق فیسبوک گفتگو نمی کردید؟ احتمال اینکه شما هم در این روز به فیسبوک سر زده باشید بسیار است.
مارک زاکربرگ شب گذشته در اکانت فیسبوک خود نوشت: «در دوشنبه، از هر 7 نفر روی کره زمین، 1 نفر از فیسبوک برای متصل شدن به دوستان و خانواده اش استفاده کرده.»
این رقمی خارق العاده برای یک شبکه اجتماعی محسوب می شود که ماهانه 1.44 میلیارد کاربر فعال دارد. آنلاین شدن بیش از دو سوم آن ها می تواند نویدبخش روزگاری خوش برای فیسبوک باشد. اما زاکربرگ از آنچه که به نظر می رسد جاه طلبانه تر با این مسئله برخورد می کند.
وی می گوید: «اولین بار است که به چنین مرحله مهمی می رسیم و این تازه شروع اتصال تمام دنیا به یکدیگر است. من به جامعه مان به خاطر پیشرفتی که حاصل شده افتخار می کنم. یک دنیای بازتر و متصل تر، دنیای بهتری است و روابط مستحکم تری با آن هایی که دوست شان دارید به ارمغان می آورد.»
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فیسبوک اصلا آینده ای نداره منظورم شرکتش نیست سایت شبکه اجتماعیش هست و هر سال داره از تعداد رشد کاربراش کمتر میشه
درست به نظر نمیاد
چون وقتی اینترنت رو گوشی فعال باشه فیسبوک که همیشه تو بکگراند فعال هست خودبه خود به سرور وصل میشه و یه چیزایی رو چک میکنه حتی اگه نرمافزار فیسبوک رو باز نکنی احتمالا اونا رو هم شمرده چون یه میلیارد دیگه خیلی زیاده
میگن یه میلیارد نفر رو کره زمین دسترسی به اینترنت دارن این خبر به این معنیه دوشنبه هرکی دسترسی به اینترنت داشته فیسبوک هم داشته و به فیسبوکشم سر زده واقعی به نظر نمیاد
عنوان خبر: one billion people used Facebook on Monday
دقیقا کجای عنوان خبر نوشته Simultaneously و این کلمه ی همزمان رو از کجاتون در آورید؟
ما خودمونو میکشیم با یه گور خرج سنگین که آنلاینا سایتمون بالا 200 رفت سایت دان نشه بعد 1 ملیارد نفر خداییش آفرین داره !
حالا يه سري ترول ميان كامنت ميذارين اگر من نبودم ميشد 999,999,999 و الي آخر....
اگه من بودم میشد 1،000،000،001 خخخخ
#شوخی
دمت گرم خیلی خندیدم :)
یک میلیار اخه :|
کار از عظمت و سرور گذشه انگار
چه خبره یک میلیارد همزمان:/
دقت کنید هم زمان نبوده
تو کل روز
فیسبوک مثل ی سایتِ رسمی شده!
اینستا و واتساپ و تلگرام و شبکه های چت محور خیلی بهتر جاش رو پر کردن... و فیسبوک شده محل انتشار رسمی اخبار از ستاره ها و رسانه ها... دیگه از اون حالت شبکه ی اجتماعی دراومده.. قبلا اجتماعی تر بود!
شاید شرکت فیسبوک سود بکنه..! اما شبکه ی اجتماعیه فیسبوک دیگه زیاد اجتماعی نیست..
ولی حالا حالا ها هستش... آخه یک میلیارد نفر تو یه روز خیلیه!!! تصورش هم سخته... ولی هنوز ۶ میلیارد دیگه مونده که هنوز توی فیسبوک آنلاین نیستن...
خود خبر كه به تنهايي نشانه عظمت فيسبوك هست ، اين يك ميليارد نفر آنلاين عضمت سرور هاي فيسبوك رو هم نشون ميده كه بدون كوچكترين اختلالي ١ ميليارد نفر آنلاين رو به صورت همزمان هندل مي كنه!
قطعاً این یک میلیارد نفر به طور همزمان آنلاین نبودند. بلکه روز دوشنبه یک میلیارد نفر وارد اکانت فیسبوک خودشون شدند.
پس ببین گوگل چه عزمتی داره ایمان بیار :))
تیتر به اون بزرگی نوشته به طور همزمان!!!
خود متن توییت رو بخون! 1 میلیارد نفر هم زمان یه چیزی خیلی خفن تر از ایناست