اختصاصی دیجیاتو: نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین های تلفن هوشمند اکسپریا Z5
در گذر زمان، همواره یکی از بارزترین مشخصات تلفن های هوشمند سونی، دوربین آنها بوده و شرکت ژاپنی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا طرفداران عکاسی را با کیفیت بالای سنسورهای دوربین خود، تحت تاثیر ...
در گذر زمان، همواره یکی از بارزترین مشخصات تلفن های هوشمند سونی، دوربین آنها بوده و شرکت ژاپنی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا طرفداران عکاسی را با کیفیت بالای سنسورهای دوربین خود، تحت تاثیر قرار دهد.
نباید فراموش کرد که تقریبا همه سازندگان تلفن های هوشمند، علاقه مند به خرید سنسورهای سونی و استفاده از آنها در تلفن های هوشمندشان هستند، به گونه ای که این شرکت نمی تواند پاسخگوی تقاضا برای آنها باشد. در موبایل های سری گلکسی، آیفون های اپل و تقریبا همه اسمارت فون های برتر بازار، از سنسورهای ساخت سونی استفاده می شود و حال این شرکت، پرچمدار جهانی خود برای سال ۲۰۱۵ را معرفی کرده است؛ پرچمداری که سونی، مشخصا بهترین و جدیدترین سنسور خود را در آن به کار برده و می خواهد ثابت کند که در زمینه دوربین، حرف اول را در میان سازندگان اسمارت فون ها می زند.
در برلین و پس از رویداد اختصاصی سونی در حاشیه نمایشگاه IFA، فرصت این را پیدا کردیم که با اکسپریا Z5 کار کرده و دوربین آن را مورد آزمایش قرار دهیم. در ادامه این مطلب، می توانید تصاویر به ثبت رسیده با دوربین اصلی و همچنین دوربین جلویی دستگاه مورد بحث را مشاهده فرمایید. لطفا توجه داشته باشید که تصاویر یاد شده با سایز اصلی در این بخش قرار گرفته اند و دارای حجم بالایی هستند. با دیجیاتو همراه باشید.
جهت دیدن تصاویر در سایز و اندازه اصلی، روی آنها کلید کنید.


دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




با سلام دوستان منz3دو سیم کارت d6633دارم دوستم درست گفت این رو 8مگا پیکسل عکس گرفته حجمش شده 2مگ اندازه 20مگا پیکسل من حجمش 10مگابایته اینم نمونه عکس
اینا که با کیفیت اصلی نیست وگرنه هر عکس 8- 9 مگ میبود
رنگ ها تو عکس های گرفته شده عالیه و نویز بسیار کمی داره ولی جزییات زیادی نداره
سلام من از برندی پشتیبانی نمیکنم ولی بهترین برند سامسونگ است لطفا طرفدار حرف حق باشید .
روش جدید فن های سامسونگ ??
ینی واقعا فوق العاده است دارم دیونه میشم کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟ بالای چار ملیون خداکنه نباشه wow
حاجی بخشی از دوربینای پرچمدارای سامسونگ رو سونی میزنه، اونوخ تز خودش میفته عقب؟ سامسونگ بختطر پررنگ تر کردن رنگ ها بنظر میرسه بهتره اما اینجور نیس، وتسه فهمیدن این موضوع با هردو گوشی با تنظیمات برابر عکس بگیرین و روی یه صفحه نمایش نگاشون کنین نه هرکدومو توی گوشی خودش، ضمنا شما که میگی S6 بهتره دلایل برتریتم بگو، این عکسا کیفیت یه دوربین حرفه ای رو دارن نمایش میدن :-/
چقدر زیبا فقط میتونم دهنمو ببندمو نگاه کنم !
:O
با سلام.در گذشته ی نچندان دور دیجیاتو مطلبی در مورد دوربین آیفون در سایت گذاشت که میگفت برای اینکه بتوانید به آیفون غلبه کنید باید دوربین آن را شکست دهید!!
خب حالا شکست دادیم :-)
باید ببینیم اپل چی کار کرده با 6s. اگه بهبود آنچنانی ای نداشته باشه بدون شک بهترین دوربین موبایله
سلام شماهم این مشکل داری که وقتی میخواید عکسارو ببینید از اپ دیجیاتو میپره بیرون؟؟؟؟