ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی: نگاه نزدیک دیجیاتو به تلفن هوشمند اکسپریا Z5 از سونی

سونی دقایقی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA، از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده برداشت. شرکت ژاپنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵،‌ پرچمدار جهانی تلفن های هوشمند خود را معرفی کرد. این ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۱ شهریور ۱۳۹۴  |  ۲۰:۳۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی دقایقی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA، از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده برداشت. شرکت ژاپنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵،‌ پرچمدار جهانی تلفن های هوشمند خود را معرفی کرد.

این موبایل با ظاهری زیبا و بروز ترین سخت افزار، آمده تا در دل هواداران پلتفرم اندروید جای گیرد. در این میان باید اشاره کرد که سونی در مراسم خود از قابلیت هایی خبر داد که برای اولین بار در یک موبایل هوشمند دیده می شوند. یکی از این ویژگی ها را می توان قابلیت فوکوس خودکار فوق سریع این تلفن همراه دانست که در میان کل اسمارت فون های توسعه یافته تا کنون، بی نظیر است.

از شما دعوت می کنیم نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به اکسپریا Z5 در کنفرانس سونی را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • mehdi m

    وقتی ال جی اولین گوشی Qhd رو به بازار جهانی عرضه کرد همه سایت ها بهش حمله ور شدن که اهای مردم چشم انسان قابلیت تشخیص این صفحه با FHD رو نداره این همه تراکم پیکسلی به چه کار میاد و ... ولی با این همه فروش خوبی کرد.
    چند ماه بعد سامسونگ نوت 4 و نوت اج و ... هم Qhd زدند اما حالا که سونی تراکم پیکسلی بالای 800 رو توی یه صفحه 5.5 اینچی جا داده واقعا تعجب می کنم که کجان اون سایت ها و کاربرا
    بعضی ها حقشونه که پول برند بدند

  • داوود

    تاریخ که داخل ایران میاد کیه؟ تا اومد میخرم خدا کنه قیمتش بالا نباشه. چرا هیچ وقت داخل گزارش ها از اسپیکر و کیفیت اونها حرفی زده نمیشه!!!!!!!

  • Arman

    یکی از سرسخت ترین مخالفای سونیم
    ولی امشب شانس برگشت سونی رونمایی شد هرچند هنوز هم طراحی تکراری رو اعصابه و اسنپ 810 هم مشکلاتش کم نبوده ولی اگر تونسته باشه هماهنگی لازم رو ایجاد کرده باشه ایرادات اسنپ هم حل میشه
    پشت گوشی واقعا بهتر شده،سنسور اثر انگشت گوشی فوق العاده بود و ارزش خرید بالا رفته به این امید که برگرده به رقابت

  • سجاد

    مانی عجب دیوونه ای هستی
    پاشدی رفتی برلین گزارش بگیری؟
    فقط میتونم بگم دمت گرم

  • امیر

    در یک کلام: ترکوندی سونی ایول؟

  • سامان

    خدایی سونی گوشیاش خوبه....

    ببباااباااااا مارک سوووونی همه میدونن بیسته! شما فقط با مارکش میتونی زندگی کنی ی ی

    اقا این گوشی آلمانیه هم خوشگله هاااا

    المانی هم که خر کار!

    http://www.data-link.ir/1394/06/11/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-gigaset-%d8%a8%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c-%d8%b4/

  • authority

    مطمئنم به روزای اوج بر میگرده!!! از همین الان به فنای سونی تبریک میگم.

  • m. masoud

    ممنون آقای قاسمی

  • دادا

    سونی ترکونده !!!معلوم شد چرا z4 نیامد خیز برداشته بلند بپره

    • بهنام

      بپا نیوفته بلند بپره خخخخخخ

  • poker face

    فک کن یه درصد آدرنو 430 بتونه 8 ملیون پیکسل رو راحت رندر کنه آخه وقتی سی پی یو داغونه چرا 4کی میذاری؟

    • امیر

      بابا جان طرفدار برند دیگه ای برو همونجا نظر بده برای چی این محصول بی نقص رو خراب می کنی

    • shs77

      کجاش داغونه حرفه الکی میزنید؟ یکی از قویترین چیپست های جهانه! میگه ضعیفه! بنچمارک ان تو تو بالای 60 هزار یعنی خیلی قویه!

      داغ هم نمیکنه فون آرنا پست زده

      سونی فوق العاده کار کرد

      • poker face

        8 ملیون پیکسله ها اسنپ 810 قبل ازاین فقط تو دیوایسای فول اچ دی بود ولی الان 4 برابر شده طبیعتن عملکردش چه توی عملکرد چه توی بنچمارک کاهش پیدا میکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی