اختصاصی: نگاه نزدیک دیجیاتو به تلفن هوشمند اکسپریا Z5 از سونی
سونی دقایقی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA، از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده برداشت. شرکت ژاپنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵، پرچمدار جهانی تلفن های هوشمند خود را معرفی کرد. این ...
سونی دقایقی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA، از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده برداشت. شرکت ژاپنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵، پرچمدار جهانی تلفن های هوشمند خود را معرفی کرد.
این موبایل با ظاهری زیبا و بروز ترین سخت افزار، آمده تا در دل هواداران پلتفرم اندروید جای گیرد. در این میان باید اشاره کرد که سونی در مراسم خود از قابلیت هایی خبر داد که برای اولین بار در یک موبایل هوشمند دیده می شوند. یکی از این ویژگی ها را می توان قابلیت فوکوس خودکار فوق سریع این تلفن همراه دانست که در میان کل اسمارت فون های توسعه یافته تا کنون، بی نظیر است.
از شما دعوت می کنیم نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به اکسپریا Z5 در کنفرانس سونی را مشاهده فرمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وقتی ال جی اولین گوشی Qhd رو به بازار جهانی عرضه کرد همه سایت ها بهش حمله ور شدن که اهای مردم چشم انسان قابلیت تشخیص این صفحه با FHD رو نداره این همه تراکم پیکسلی به چه کار میاد و ... ولی با این همه فروش خوبی کرد.
چند ماه بعد سامسونگ نوت 4 و نوت اج و ... هم Qhd زدند اما حالا که سونی تراکم پیکسلی بالای 800 رو توی یه صفحه 5.5 اینچی جا داده واقعا تعجب می کنم که کجان اون سایت ها و کاربرا
بعضی ها حقشونه که پول برند بدند
تاریخ که داخل ایران میاد کیه؟ تا اومد میخرم خدا کنه قیمتش بالا نباشه. چرا هیچ وقت داخل گزارش ها از اسپیکر و کیفیت اونها حرفی زده نمیشه!!!!!!!
یکی از سرسخت ترین مخالفای سونیم
ولی امشب شانس برگشت سونی رونمایی شد هرچند هنوز هم طراحی تکراری رو اعصابه و اسنپ 810 هم مشکلاتش کم نبوده ولی اگر تونسته باشه هماهنگی لازم رو ایجاد کرده باشه ایرادات اسنپ هم حل میشه
پشت گوشی واقعا بهتر شده،سنسور اثر انگشت گوشی فوق العاده بود و ارزش خرید بالا رفته به این امید که برگرده به رقابت
مانی عجب دیوونه ای هستی
پاشدی رفتی برلین گزارش بگیری؟
فقط میتونم بگم دمت گرم
در یک کلام: ترکوندی سونی ایول؟
خدایی سونی گوشیاش خوبه....
ببباااباااااا مارک سوووونی همه میدونن بیسته! شما فقط با مارکش میتونی زندگی کنی ی ی
اقا این گوشی آلمانیه هم خوشگله هاااا
المانی هم که خر کار!
http://www.data-link.ir/1394/06/11/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-gigaset-%d8%a8%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c-%d8%b4/
مطمئنم به روزای اوج بر میگرده!!! از همین الان به فنای سونی تبریک میگم.
ممنون آقای قاسمی
سونی ترکونده !!!معلوم شد چرا z4 نیامد خیز برداشته بلند بپره
بپا نیوفته بلند بپره خخخخخخ
فک کن یه درصد آدرنو 430 بتونه 8 ملیون پیکسل رو راحت رندر کنه آخه وقتی سی پی یو داغونه چرا 4کی میذاری؟
بابا جان طرفدار برند دیگه ای برو همونجا نظر بده برای چی این محصول بی نقص رو خراب می کنی
کجاش داغونه حرفه الکی میزنید؟ یکی از قویترین چیپست های جهانه! میگه ضعیفه! بنچمارک ان تو تو بالای 60 هزار یعنی خیلی قویه!
داغ هم نمیکنه فون آرنا پست زده
سونی فوق العاده کار کرد
8 ملیون پیکسله ها اسنپ 810 قبل ازاین فقط تو دیوایسای فول اچ دی بود ولی الان 4 برابر شده طبیعتن عملکردش چه توی عملکرد چه توی بنچمارک کاهش پیدا میکنه