باتری Z5 می تواند تا دو روز کامل دوام بیاورد
بر خلاف دیگر صنایع، صنعت باتری ها با سرعت بسیار آهسته ای در حال پیشرفت است. با این حال، سونی همیشه تلاش کرده تا عمر باتری موبایل ها و به ویژه پرچمدارانش را به گونه ...
بر خلاف دیگر صنایع، صنعت باتری ها با سرعت بسیار آهسته ای در حال پیشرفت است. با این حال، سونی همیشه تلاش کرده تا عمر باتری موبایل ها و به ویژه پرچمدارانش را به گونه ای بهینه کنه تا کاربر از این بابت آسوده خاطر باشد. این مسأله را در موبایل های قبلی سونی نیز دیده بودیم.
اینبار نیز سونی در بخش باتری وعده عملکرد خوبی داده و گفته که پرچمداران جدیدش می توانند تا دو روز کامل شما را همراهی کنند. این موبایل ها از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می برند. به گفته سونی، با تنها 10 دقیقه شارژ کردن هر یک از مدل های Z5 می توانید 5.5 ساعت از آن استفاده کنید.
در کنار این موارد، سونی قابلیت های نرم افزاری ویژه ای مثل Stamina Mode را نیز برای افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری قرار داده که با بستن اپلیکیشن ها و سرویس های غیر ضروری، مصرف انرژی را کاهش می دهد. نظر شما در مورد عملکرد سونی در بخش باتری چیست؟ آیا موبایل های این شرکت توانسته اند به خوبی نیاز کاربران را پاسخ دهند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سونی کلا داره یواش یواش روی همه ی قسمتای گوشی انفجاری کار میکنه مثلا همین بخش باطریو کامل کردو بی نقص و الانم دوربینو و قبلا هم مثل ضدآب کردن و همینطور کیفیت صدا و تصویر الانم که طراحیو کامل کرده لامصب ولی اگرم بخواد طراحیشو عوض کنه موقعی باشه که همه ی همه ی قسمتهای گوشی کامل شده باشه ولی درکل طراحی به قشنگی زد5 ندیدم ایول دمش گرم سونی خوشم اومده ازش شدییییید
سامورایی بر میگردد...
دوستان نظرم عوض شد ..گویا رابط کاربریش تغییر اساسی کرده .
فوق العادست ......
note5 خخخخخخ چه
برتری به این داره
درستش اینه که بگی این چه برتری نسبت به نوت5 داره :::::)
گوشي بي نقصي به نظر ميرسه
ببينيم اخر كدوم رو بايد بگيريم :-/
نوت ٥ يا زِد ٥ پرايم
شک نکن نوت 5 بهتر از اینه البته اگه از طراحی سونی خسته شدی و یه رابط کاربری عالی می خوای.
(طرفدارای سونی هم تا دلشون می خواد منفی بدن)
من که همون گلکسی A7 و آیفون 5s ام رو خوب نگه می دارم.
خیلی خوبه
فناوری کوییک شارژ هم داره و در سی دقیقه شصت درصد شارژ میشه .
اصلا عاشقشوم
اینم یکی از اولین تست های گرما زد5. برای اونایی که خیلی نگران بودن: http://www.phonearena.com/news/4K-video-heat-test-with-Xperia-Z5-hints-that-its-Snapdragon-810-can-keep-its-cool_id73296
البته هنوز باید منتظر تست های دقیق تر و بیشتر بود
فقط ۲ تا چیز با اهمیت که اذیت می کنه / ظاهر رتبط کاربری که تغییر انچنانی نداشته بعد از این همه سال و ظاهر گوشی / دوستانی که هی می گن طراحیش زیباست و چرا باید عوض بشه و .... طراحی htc هم خیلی زیبا بود یادتونه که چقدر از تکراری بودنش ایراد گرفتید ؟؟؟