ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به «هوآوی واچ»، زیباترین ساعت هوشمند اندرویدی از چین [تماشا کنید]

هوآوی، اولین ساعت هوشمند خود را در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون روی صحنه برد و همچنین اطلاعات جزیی آن را نیز در اختیار علاقه مندان قرار داد. در حاشیه نمایشگاه IFA اما، همانگونه ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۱ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هوآوی، اولین ساعت هوشمند خود را در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون روی صحنه برد و همچنین اطلاعات جزیی آن را نیز در اختیار علاقه مندان قرار داد.

در حاشیه نمایشگاه IFA اما، همانگونه که این شرکت پیشتر وعده داده بود، مشخصات کامل به همراه زمان عرضه و قیمت آن را عنوان کرد. اکنون می توانید در ادامه مطلب، تصاویر و ویدیوهای این ساعت هوشمند اندرویدی زیبا را مشاهده نمایید.

huawei-watch-hands-on-sg-28-1280x720-w600

huawei-watch-hands-on-sg-16-1280x720-w600

huawei-watch-hands-on-sg-10-1280x720-w600

huawei-watch-hands-on-sg-6-1280x720-w600

huawei-watch-hands-on-sg-27-1280x682-w600

huawei-watch-hands-on-sg-23-1280x720-w600

huawei-watch-hands-on-sg-14-1280x720-w600

huawei-watch-hands-on-sg-29-1280x720-w600

huawei-watch-hands-on-sg-20-1280x720-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • بــــی طَـــرَف

    خدا شاهده آب روغن قاطی کردم :|
    من به عنوان طرفدار (نه متعصب) از اپل واچ به هوواوی واچ روی می آورم خخخ
    معرکس!
    ینی نمیشد حداقل 50 دلاری ارزونتر اپل واچ میشد :|
    خدا کنه بیاد اینجا ارزون باشه. من از ساعت لوکس خوشم میاد و میخواستم بخرم ! این عالیه... هم اون حس گیک بودنو میده به آدم و هم لوکس بودن!
    ینی منی که میگفتم ساعت هوشمند به درد نمیخوره حالا حرفمو پس میگیرم :)

  • MA725

    خیلی قشنگه دم هواوی گرم

  • authority

    همه چی تمومه لا مصب

  • سعید

    فوق‌العاده است

  • محمد

    آفرین هواوی....یادمه هواوی واسه طراحی این ساعت کلی مهندس از اروپا و..جمع کرده بود...بعد میگن کپی کپی...
    امیدوارم تعصب برداشته شه..

  • m. masoud

    زیباست

  • MKGH

    واقعا خیلی خوشگله
    مخصوصا طلاییش

  • minion

    کدوم خوبه؟

  • minion

    اول یه ساعت رولکسو رو دستت فرض کن بعد یه اسمارت واچ کدومو دوس داری

    • Hadi.TJ

      قطعا اسمارت واچ...
      چون اسمارت واچ،‌کمترین کاری که نشون میده، نشون دادن ساعته، اما ساعت رولکس، نهایت کاری که می تونه انجام بده، نشون دادن ساعته...کسی که کاربرد براش مهم باشه، قطعا اسمارت واچ رو انتخاب می کنه...

  • حسین

    خیلی قشنگه
    قیمتشم خوبه
    تازه الان که با آیفونم کار میکنه

مطالب پیشنهادی