ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات پیشین آیفون 6S یکبار دیگر تایید شدند

هجدهم شهریور ماه مشخصا تیم کوک در کنفرانس خبری اپل روی صحنه می آید و آیفون 6s را به ما نشان خواهد داد و سپس فیل شیلر، مدیر ارشد بخش بازاریابی این شرکت صحنه را در دست ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هجدهم شهریور ماه مشخصا تیم کوک در کنفرانس خبری اپل روی صحنه می آید و آیفون 6s را به ما نشان خواهد داد و سپس فیل شیلر، مدیر ارشد بخش بازاریابی این شرکت صحنه را در دست گرفته و ما را با مشخصات سخت افزاری نسل جدید تلفن های هوشمند اپل آشنا خواهد کرد.

اکنون و تقریبا یک هفته پیش از اینکه چنین اتفاقاتی رخ دهند، وب سایت «مک‌رومرز» توانسته به یک نمونه از آیفون که ادعا می شود 6s بوده دست پیدا کند و تصاویر مربوط به آن را نیز در فضای مجاز منتشر نماید.

بر اساس آنچه در این تصاویر مشخص گردیده، آیفون بعدی از لحاظ طراحی، در نگاه اول همسان با نمونه فعلی است اما «مک‌رومرز» که با یک ابزار دیجیتالی آیفون را مورد آزمایش قرار داده، خبر می دهد که اپل، ضخامت این محصول را اندکی افزایش داد است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود iPhone 6S دارای ابعادی به اندازه ۱۳۸.۱۹ میلیمتر در ۶۷.۶۸ میلیمتر است و ضخامت آن نیز به ۷.۰۸ میلیمتر افزایش پیدا کرده است. حال آنکه باید توجه داشت آیفون ۶ با ضخامت ۶.۹ میلیمتری به بازار عرضه شده بود و اپل به این موضوع به شدت افتخار می کرد.

iphone_6s_height_width (1)-w600

در حال حاضر سناریوهای مختلفی برای این ضخامت اندک بیان شده اند؛ برخی باور دارند که این محصول به علت استفاده از تکنولوژی «فورس تاچ» در نمایشگر، دارای ضخامتی بیشتر شده و عده ای، از جمله اکانت «آنباکس تراپی» در یوتوب نیز خبر می دهند که استحکام آیفون های جدید بسیار بیشتر شده و از آلمینیوم سری ۷۰۰۰ در آن بهره گرفته شده است. با این همه، انتظار می رود که بیشترین تغییرات ظاهری مربوط به ارائه یک رنگ جدید به نام «رز گلد» باشند.

در این میان همچنین اشاره می شود که اپل برای دوربین جلوی سری جدید از آیفون ها، سنسوری ۵ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. آیفون ۶ که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، دربرگیرنده یک سنسور ۱.۲ مگاپیکسلی در بخش جلویی تلفن همراه بود. این در حالی است که مدت ها پیش تایید شده بود که دوربین اصلی این محصول به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا یافته است. اپل در نمونه های اخیر آیفون از دوربین اصلی با سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره گرفته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • فرشید

    سلام دوستان عزیز...لزومی نداره سر کیفیت انواع گوشی های هوشمند بحث و جدل کنید...اکثر گوشی های هوشمند کارایی مناسبی دارن...حالا کدام گوشی بهتره؟به نظرم گوشی برای شما مناسبه که با کارایتون تطابق داشته باشه...مهم استفاده درستیه که میکنید...نه برند گوشی...موفق باشید.

  • ALi noa

    هه همتون تو استباهيد درسته اپل از وقتي كه استيو جابز مرده تر زده به اپل اما اينو خوب بدونين سوني سامسونگ الجي اچ تي سي هواوي همشون اندرويدن ويروسي ميشن به راحتي اپل سيستم عاملش جوريه كه نميتونن ويروس واردش كنن و اينم بدونين سامسونگ گوشي جديدش كلا تقليد از اپله همش اولين گوشي المنيومي اپل بوده و قطعا اگه الان استيو جابز بود بهترين بودش

  • mohammad

    قابل توجه همه برسونم که هیچی به گلکسی اس شیش نمیرسه مگه کپی عیب داره تازه سامسونگ کپی کرد اما بهتر ساخت سونی هم کامل چرته

  • mohammad

    ایفون تو ۶ هم باید ضخامت بالای ۷ بود اما چون میخاست نازک بودنش رو به رخ بکشه نتونست دوربین رو تو بدنه جا بده و مجبور شد دوربین رو بیرون بدنه بذاره قسمتیش رو، اما سونی تو زد ۴ اومد همون ضخامت ایفون ۶رو اورد و دوربین کاملا درون بدنه بود، سوال سادس، کدوم کمپانی کارش بهتره؟؟

  • مهران

    يعني ميگين سوني مثل شما منتظر نيس ايفون ٦اس بياد؟؟؟
    منكه ميگم چهار چشمي منتظره تا ايفون شيش اس بياد كپي كنه

  • محمدرضا

    این حرف که میگید سونی بهترین رو زده غلطه.نه اپل باآیفون۶اس ونه سامسونگ بانوت۵واس۶اچ پلاس ونه سونی بااکسپریازد۵به پای اچ تی سی نمیرسن.ایشالا وان آ۹بیاد معلوم میشه کی عالیه.

  • patrik

    یعنی نوآوری اپل رو برم. ترکونده!
    برند شده، آجرم بده، کلی میفروشه

  • Metal

    كوليس دستش گرفته !!
    ضخامت و چرا نگرفته ؟! خخخ
    واقعا جوك شدن !
    خوب معلومه عرض و طول تغيير نميكنه !
    حتي نمايشگر هم تغيير نخواهد كرد
    باتري هم به علت فورس تاچ كمتر شده

    • Mahdi Zakizadeh

      ضخامت توی تصویر شاخص هست یه نگاه بندازی بد نیست :/
      7.08 ضخامتش

  • Metal

    باتري ١٥٠ ميلي آمپر كمتر شده
    قيمت ثابت مونده
    چيپ بهبود يافته (بهترين چيپ خواهد شد)
    فناوري فورس تاچ براي اولين بار در گوشي
    دوربين بهبود يافته (جزو بهترينها خواهد بود)
    اونهايي كه از باتري مينالند و چيپ قوي براشون مهم نيست ميتونند يك گوشي حدود يك ميليون توماني اندوريد يعني يك ميان رده با باتري ٤٠٠٠ و ٥٠٠٠ ميلي آمپر بخرند و چندين برابر يك پرچمدار باتري داشته باشند

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

      فورس تاچ برای اولین بار در گوشی ؟

      همین چند شب پیش تو هواوی به کار نرفت ؟ !

      ای خدا این تعصب چی بود خلق کردی :(

    • ershad

      خواهشا دیگه چرت نگو! بیشتر نظراتتو قبول دارم همیشه. اما باتری آیفون ۶ جوابگوی یه روز کاری هم نیست . قبل از این آيفون ۴ داشتم . اون موقع تو استفاده معمولی یک روز و نیم دووم میاوورد . استدلال جناب آیو هم جالبه میگه برای بهبود تجربه کاربری مجبور به کاهش ضخامت هستن . اگه من مشتری باتری واسم مهم تر باشه چیکار باید کنم؟؟؟تازه درگاه شارژر اختصاصی هم اضافه کن که آدم مجبوره همیشه سیم دنبال خودش ببره. در مورد چیپ هم بگم که همین A8 که روی آیفون ۶ قرار داره دولوپر ها حداکثر از یک پنجم قدرت واقعیش استفاده میکنن. باور نداری سرعت بالا اومدن real racing رو آیفون ۵ و ۶ با هم مقایسه کن. ۶۴ بیتی کردن آيفون جز افزایش مصرف باتری بیشتر فایده ای نداشت چون تا همین الانش برنامه ای ساخته نشده که رو قدرت این چیپ مانور بده.

  • علی

    سونی بهترین گوشی جهان رو زده.z5

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی