گمانه زنی سایت «فون آرنا» در مورد زمان عرضه و قیمت پرچمداران جدید سونی
سونی امروز در کنفرانس IFA از پرچمداران خود با ۳ اندازه مختلف رونمایی کرد، زد ۵ کامپکت ۴.۶ اینچی، زد ۵ با اندازه ۵.۲ اینچ و نسخه پریمیوم زد ۵ که به نمایشگر ۵.۵ اینچی با ...
سونی امروز در کنفرانس IFA از پرچمداران خود با ۳ اندازه مختلف رونمایی کرد، زد ۵ کامپکت ۴.۶ اینچی، زد ۵ با اندازه ۵.۲ اینچ و نسخه پریمیوم زد ۵ که به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K مجهز است.
هر ۳ این تلفن های هوشمند به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز هستند و برای دوربین آنها نیز یک سنسور ۲۳ مگاپیکسلی Exmor RS در نظر گرفته شده است.
در این محصولات همچنین علاوه بر مشخصاتی مثل بدنه ضد آب و عمر باتری ۲ روزه، برای نخستین بار شاهد استفاده از حسگر اثر انگشت هم هستیم که داخل دکمه پاور و روی لبه کناری بدنه دستگاه تعبیه شده است.
اما سوال اینجاست که برای به دست آوردن چنین محصولاتی چقدر باید هزینه کنیم؟ سایت «فون آرنا» در پاسخ می گوید مدل زد ۵ احتمالا در همان بازه معمول ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد، مدل کامپکت اندکی ارزانتر بوده و برای خرید نسخه پریمیوم نیز باید رقمی بالاتر از ۷۰۰ دلار را کنار بگذارید.
در مورد زمان عرضه این محصولات نیز گفته شده که در بازه ای حوالی مهر یا آبان ماه شاهد عرضه مدل های زد ۵ و زد ۵ کامپکت به بازار باشیم و نسخه پریمیوم نیز مدتی پس از آن و در آبان یا آذر قابل خرید باشد.
همچنین گفتنیست مدل های زد ۵ و زد ۵ پریمیوم نسخه هایی دو سیم کارته نیز خواهند داشت که با نام های Z5 Dual و Z5 Premium Dual به بازار عرضه خواهند شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ولی باز آخرش نفهمیدیم جنسش از چیه فلزه یا شیشه تو سایت اکسپریان میگن شیشس ...
یه ویدیو از Z5p نمیزاری دیجیاتو؟؟؟؟؟
نه داداش پشتش از آلومینیومه ولی صفحه نمایشش از شیشس
آره درسته همون Z5 بوده آخه آقای قاسمی گفتن صفحه نمایش ۴k
گیج شده بودم Z5p اصلا رنگ سفید نداره...
ما آخرش نفهمیدیم گوشی که دست مانی قاسمی بود Z5 بود یا Z5p ؟؟؟؟؟؟
زد5 بود.. آقای قاسمی بخاطر شلوغی و هیجان یه خرده تمرکز نداشتن و به اشتباه گفتن صفحه 4k و 5.5 اینچی... البته اهمیتی نداره.... مهم نگاهه نزدیک به زد5 بود که به خوبی توسط ایشون انجام شد.. منم کماکان منتظرم ویدیو زد5 پرمیوم را از دیجیاتو ببینم
سلام دوستان یه برنامه ماشین حساب برای ویندوزفون ساختم A Plus
خواهشا برین دانلود کنید با دوستام شرط بستم ۲۰ نفر دانلود کنن
امتیاز هم بدین
ویندوز فون ندارم ولی امیدوارم شرطو ببری
چیزی که امروز سونی بجز دوربین روش اصرار داشت کیفیت صدای کم نظیر پرچمدارشه که باید منتظر بررسی های اونم باشیم. از تکنولوژی های جدیدی در ضمینه ی کیفیت صدا و اسپیکر این دستگاهها استفاده شده و داخل سایت سونی موبایل میتوانید بیشتر در موردش بخونید.
هیرای بیشتر برای نسخهpremium اصرار داشت افزایش کیفیت اسپکیر هارو!
اصلا متوجه نمیشم چرا قیمتش زیاده؟دوستان این گوشی های سونی همیشه بهترین قیمت ها رو داشتند.
اگر آیفون و گلکسی ها و نوت ها زیر 700 یا 800 دلار بودن یه حرفی.با صفحه 4k بشه 700 فوق العادس
یه پروژکتور باحال معرفی کرده / اونو پوشش بدید با کنفرانس لنوو که داره اجرا می شه با موبایل های ایسوس / اینا رو انجام بدید دیگه پوشش عالی عالی بوده
دیوان یه کاری کن. یه اسکرین شات از تنظیمات تریلر انچارتد 4 تو یوتیوب( از کانال خود پلی استیشن) بگیر بزار اینجا یا برام ایمیل کن کارش دارم.
می دونم می خوای به چی برسی / فقط یادت باشه من اینو که بهت گفتم کل بازی رو انجام داده نه فقط دمو و .... / الان برات می فرستم / راستی چه جالب این بازی the bridge که قراره بیاد برای ps4 , ps3 همین الان نسخه ویندوز فون هستش که یه بازی انحصاری هم توی موبایل برای ویندوز فون محسوب می شه
راستی این همون فون آرنا هست که مقاله داده بود گوشی با صفحه نمایش 4k نمیخوایم؟
هاهاهاها!
خوبیه اومدن سری 5، اینه که +Z3 دقیقا میشه مثل سونی Z2، یه افت قیمت حسابی پیدا میکنه، همینطور با این سخت افزار و ظاهر مشابه سری 5، شدیدا ارزش خریدش بالا میره!
قیمتاش اعلام شده که
http://www.sonymobile.com/gb/products/phones/