ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از Dell Latitude 11 5000 2-in-1 مبتنی بر ویندوز 10 رونمایی کرد

دقایقی پیش، کنفرانس مایکروسافت در IFA 2015 برگزار شد و نیک پارکر، معاونت بخش تولیدکنندگان دستگاه های شخص ثالث ویندوزی از محصول جدید مبتنی بر ویندوز 10 کمپانی دل با عنوان Latitude 11 5000 رونمایی به عمل ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۸:۴۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دقایقی پیش، کنفرانس مایکروسافت در IFA 2015 برگزار شد و نیک پارکر، معاونت بخش تولیدکنندگان دستگاه های شخص ثالث ویندوزی از محصول جدید مبتنی بر ویندوز 10 کمپانی دل با عنوان Latitude 11 5000 رونمایی به عمل آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

متأسفانه آقای پارکر توضیحات چندان مفصلی در مورد این محصول جدید ارائه نداد. اما از روی تصاویر آن می توان حدس هایی زد. مسلما ما با یک تبلت دو قسمتی مواجهیم، که می توان کیبوردش را جدا و تنها از نمایشگر لمسی آن استفاده نمود.

در مورد پورت های محصول جدید دل هم به نظر می رسد که شاهد دو درگاه USB-C و USB معمولی به همراه یک درگاه HDMI میکرو هستیم. اما در مورد سخت افزار، احتمال دارد که دل از پردازنده جدید Skylake اینتل به عنوان قلب تپنده بهره گرفته باشد. مطمئنا دل در آینده ای نه چندان دور، توضیحات بیشتری از این محصول جدید ارائه خواهد داد.

dell-latitude-11-5000-2-in-1-tease-sg-1-1280x750

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • I am payne,max payne...

    معذرت...اما یه عده ای هستند که با اینکه یک ماه قبل IFA گفته شد که کنفرانس صرفا برای معرفی دیوایس های شرکای سخت افزاری هست بازهم سر به ترول افکنی زدن...یا خودشون رو به کودنی زدن یا نوبی بیش نیستند...
    ...
    با تیکه مانی قاسمی که گفت پاساژ موافقم...ماهیت کنفرانس این بود و قرار هم بود این باشه...
    ...
    هه...راستی قبل کنفرانس اعلام شد که تو اکتبر کنفرانس اختصاصی داره مایکروسافت ترول های گرامی...

  • mohammadmj

    ترکونده این همه دیوایس با وین 10 معرفی شده عالی عالی ویندوز 10 بی نظیره

    • ل

      اون وسط دست و پا بزن بلکه یکی ببینه بهت بگه آفرین

      • mohammadmj

        دیگه این تکنولوژی نیست داری به شخصیتم توهین میکنی گفتم که بدونی داری چیکار میکنی

  • عیسی

    وبلاگ نویسی زنده ای که دیجیاتو گذاشت جز تیکه انداختن به مایکروسافت نبود

    برای سایتی که ادعای این رو داره که متعصب هیچ برندی نیست کمی درد آوره

    شاید مایکی چیز جدیدی معرفی نکرد ولی ..........

    در کل دوستاران مایکی زیاد از کنفرانس خوششون نیومد ولی از نویسنده هم چنین انتظاری نداریم

  • Divan Greedy (아이유)

    انتقاد / اگر قراره از سایت the verge وبلاگ نویسی رو انجام بدید پس مثل خودش ترجمه کنید نه ناقص که از 3 جمله یکی رو می نوشتید / جالبه اول خود متن وبلاگ نویسی نوشته انتظار می ره مایکروسافت نشون بده سخت افزار های شرکاش رو / بعد که داره نشون می ده می یایید مسخره می کنید ، با خودتون چند چندید ؟؟؟ والا دیروز هم گفتم از منبع های مایکروسافت ترجمه کنید نه مقالات تخیلی که ترجمه کرده بودید که الکی جو گیر نشید

  • رضا

    یک شرکت نرم افزاری معظم مراسمی ترتیب داد تا در آن آخرین نسخه نرم افزار تشخیص صدای خود را معرفی کند. مجری مراسم نرم افزار را اجرا کرد و از حاضران خواست تا سکوت را رعایت کنند.
    در حالی که سکوت فضا را گرفته بود، به ناگهان فردی از میان جمعیت فریاد زد "Format C: Return"
    سپس فرد دیگری ادامه داد "Yes, Return"

    • Divan Greedy (아이유)

      خخخخخخخخخخخخخ این همه سوختگی از کجا می اید ، مسئله این است / تا حالا خدا رو شکر معلومه کنفرانس به صورت ویدیویی ندید وگرنه متوجه می شدید که همچین مشکلاتی موقع دمو برای هر شرکتی پیش می یاد ، هم گوگل هم اپل و الانم مایکروسافت یه چیز کاملن عادی ، به دلیل ضعیف شدن و قوی شدن وای فای و جمعیت زیاد و ...

      • رضا

        جدی نگیر، جوکه. یکم انگلیسیتو هم تقویت کن معنی its رو یاد بگیری.

        • Divan Greedy (아이유)

          راستی استاد ترجمه کتاب در چه حاله ؟؟ به کدوم صفحه رسیدی ؟؟ مقدمه رو رد کردی یا هنوز نه ؟

          • رضا

            کمی از خودت خجالت بکشی بد نیست
            http://www.adinehbook.com/gp/product/9643241568

  • مهمان

    فقط حیف که توهین کردن ممنوعه...!

    • مهمان

      نه اون موقع نشون میدادم که صبر کردن هم یه حدی داره و هر کسی راحت نیاد سایت رو به هم بریزه. بخش کامنت های سایت به گند کشیده شده. شما سطح شخصیت خودتون رو بالا نگه دارید نگران دیگران هم نباشید. :/

    • Divan Greedy (아이유)

      ولش کن ، بزار هر چی می خواد بگه / با یه نگاه کوچیک به کامنت هاش و توهین کردناش متوجه همه چی می شی / بزار به حال خودش باشه

      • ل

        خودت ازش بدتری
        فقط حرف علکی میزنی

  • Divan Greedy (아이유)

    والا من از دیروز گفتم هیچ خبر بزرگ و خاصی قرار نیست توی این کنفرانس بیفته و فقط جمع بندی سخت افزار های شرکای مایکروسافت هست و همین / متاسفانه بعضی ها شرکت ها شرکای سخت افزاری ندارن و به خاطر همین فن های اون شرکت ها معنی کنفرانس هایی مثل این رو هم متوجه نمی شن / یه توضیح خلاصه 10 دقیقه ای هم درباره ویندوز 10 کردن چون اونجا المان هستش و ممکنه به خاطر خود رسانه های محلی و .. بوده باشه

    • Divan Greedy (아이유)

      خوب دیگه من با جنابعالی دیگه صحبتی ندارم ، به شعورم داره توهین می شه وقتی با کسی مثل تو بحث کنم / هر کسی طرز کامنت دادنت رو ببینه کاملن متوجه منظورم می شه

  • Divan Greedy (아이유)

    خوب بعضی ها از الان شروع کنن به گرفتن روزه سکوت / اولین بار ازش رونمایی شد

    • مهربان

      دیوان جان برا من یه مشکلی پیش اومده..
      از 6 September تا بحال یکی از USA ایمیل های منو در روز های مختلف و البته نیمه شب به وقت ایران..کنترل میکنه..چون برام عجیب بود رمزو عوض نکردم!(امروز عوضش کردم!) بنظرتون هک شدم یا کنترل میشم؟؟!! O_O

    • سوتابایت

      یا ابرفرض! این چرا این طوری! من سطح روی ترو داشتم ای زامبی صدام می کردن!!

      • Divan Greedy (아이유)

        به حرف هایی که اینجا زدم شک داری برو پست دیروز که راجب به کنفرانس امروز بود ببین چی نوشتم / مثل سنت هر سال این کنفرانس اجرا شد برای نشون دادن سخت افزار های شرکای مایکروسافت / هیچ کدوم از مدیرای بالا رتبه مایکروسافت هم نبودن که بخوان اپدیت جدیدی از ویندوز یا سخت افزار جدیدی رو رونمایی کنن

      • Divan Greedy (아이유)

        یاابرفر ض ض ض من سطح تربیت hublot رو داشتم الان پلوتو بودم ، چیه چون سینه چاک اپله ، پسر خوبیه / یا ابرفر ض ض ض من اگر مثل رضا بودم که یه مشکل دمو رو اینقدر بزرگ می کردم الان روی خورشید داشتم پرواز می کردم

    • Divan Greedy (아이유)

      مرغ مقلد رو هم خوب اومدی ، منظورت کپی هایی که اپل از اندرویید و ویندوز و ویندوز فون کرده ، مثل قابلیت تقسیم نمایش ویندوز 8 ، یا مولتی تسکینگ ویندوز فون / کپی هاش از اندرویید که سر به فلک می زاره و تا صبح طول می کشه لیستش

    • Divan Greedy (아이유)

      طرفدار اپلی و معنی شرکای سخت افزاری رو نمی دونی / این محصول ماله دل هستش و دل هم معرفی کامل نکرده و یه نمومه اولیه است اما اینکه دادنش به مایکروسافت و برای اولین بار دارن ازش رونمایی می کنن خودش خیلیه / خدا رو شکر مایکروسافت هم کنفرانس های اختصاصی خودش رو داره هم توی کنفرانس هایی مثل این شرکت می کنه / پس نگران زیادی نباش از اولش هم قرار نبود چیز خاصی اینجا معرفی بشه

      • arash1360

        دقیقا سوزش شما واسه چیه
        معرفی کرد یا نکرد چه دخلی به شما داره
        یکم رو اون شخصیتت کار کن از ما بهت نصیحت
        این ره که تو میروی به ترکستان است

      • ل

        چرا اشک این بدبخت بیچاره رو در میاری!!!!
        خخخخخخخخ

مطالب پیشنهادی