ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تازه که گفته می شود به پنل پشتی تلفن هوشمند Mi Edge مربوط است

شیائومی از جمله شرکت های تولید کننده تلفن همراه است که رشد سریعی را تجربه می کند. این کمپانی چینی در سال جاری میلادی مجموعه بزرگی از محصولات تازه اش را به بازار عرضه کرد ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۵ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شیائومی از جمله شرکت های تولید کننده تلفن همراه است که رشد سریعی را تجربه می کند. این کمپانی چینی در سال جاری میلادی مجموعه بزرگی از محصولات تازه اش را به بازار عرضه کرد و در حالی که خود را برای رونمایی از موبایل Mi 4C آماده می کند تصویری از محصول معرفی نشده دیگر آن به دست آمده است.

شاید تلفن هوشمند شیائومی آرک یا اج را به یاد داشته باشید. شایعه تولید این دستگاه نخستین بار در دسامبر سال گذشته منتشر شد و خصوصیات و مشخصات آن هم ماه گذشته فاش گردید.

حالا اما عکس تازه ای از سرزمین اژدهای سرخ به دست آمده که ظاهرا به این دستگاه تعلق دارد و محصولی با پنل پشتی خمیده و همچنین فریم پیرامونی فلزی را به تصویر می کشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستگاه ظاهرا مجهز به یک پورت یو اس بی تایپ سی در قسمت زیرین بدنه اش است که درست در کنار اسپیکرهای آن جای گرفته.

هم دوربین و هم فلاش ال ای دی این موبایل در گوشه بالایی پنل پشتی در سمت چپ آن تعبیه شده اند و لوگوی شیائومی نیز در قسمت پشت بدنه دستگاه خودنمایی می کند.

بعد از آنکه طراحی کلی بدنه این موبایل را بررسی کردیم، نوبت به آن رسیده که نگاهی به امکانت گزارش شده برای این موبایل بیاندازیم. براساس شایعه ای که اخیرا منتشر گردید، شیائومی Mi Edge مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی QHD (با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل) است که توسط شارپ تولید شده.

3 الی 4 گیگابایت رم و همچنین چیپست 64 بیتی شش هسته ای اسنپدراگون 808 نیز امکانات این تلفن هوشمند در حوزه پردازشی را تشکیل می دهند.

یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده و انتظار می رود که از حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی کند. نسخه آبنبات چوبی اندروید از قبل روی این موبایل مرموز بارگذاری گردیده که با رابط کاربری MIUI 7 مزین شده است.

در پایان باید این را هم اضافه کنیم که شیائومی در نظر دارد پرچمدار تازه خود به نام Mi 5 Plus را تا پیش از سال جاری میلادی وارد بازار نماید .

Xiaomi-Mi-Edge-leak_11 (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • Bad teacher

    دلت به حال من نسوزه به فکر خودت باش میگی من ایفونو بهت هدیه بدم انقد عقده ای بازی درنیاری حرفام بد جور سوزندتت هه

  • Bad teacher

    تو اگه واقا اپل داشتی نمی گفتی اپل دارم میگفتی ایفون دارم

    • محمد

      خوشگله همه کمپانی اپل ایفون نیست دلم برات میسوزه برو دستمال otherرو بکش بدبخت

      • bad teacher

        کاملا مشخصه کی بدبخته بد بخت خوشم میاد خوب اسکی میری از حرف های من یکم خلاقیت خوب چیزی خخ راستی برو رو گوشی دو هزاریت دسمال بکش جلو مردم ابروت نره هه

  • Bad teacher

    ببین کسی شیایومی داره من ساعت ها به اون میخندم خخخخ و یکیشم الان داره نظر میدهدخخخخ

  • پیمان

    طراحی :سامسونگ اپل هواوی p8 اون قسمت اسپیکر واقعا خیلی طراح گوشی شیاومی زحمت کشیده نگا چقد خلاقیت داره

  • Bad teacher

    الان هر چقد میتونی زور بزن خودتو قانع کن

  • Bad teacher

    گوشی چینی چیه لیاقت چیه توام یه عده از اون دسته ای که قبلا 1200 داشتن الان رفتن یه گوشی "چینی زاغارت گرفتن"تو بری اپل بگیری دستت شب خواب نمیبره چه برسه اینجا پست بزاری خخخ

    • محمد

      اپل شرکت بسیار خوبیه و اپل هم دارم و داریم متاسفانه تعصب چشمتو بسته...
      حالا شما۴تا چیز هم به شیایومی بگو کسی که داره این گوشیو باحرف های شما ساعت ها میخنده بهت....

      • Bad teacher

        خخخ کاملا مشخصه اپل داری کی به کی میگه تعصب داره برو گوشی چینتو دسمال بکش حالا باز زور بزن

    • محمد

      باشه تو خوبی حوصله قانع کردن ادم زاغارت و نفهمی مثل تورو ندارم.

    • محمد

      هههه موقعی که من موبایل دستم بود شما کجا بودی؟؟؟
      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده

  • Leo Plus

    http://images.farnet.ir/2015/01/Xiaomi-Mi-Note-Disassembled-02.jpg

    این می نوته مهندس، (قبل سامسونگ)

  • امیر

    پس چرا گوشی ها دارن تو یه سبک خاصی طراحی میشن؟

  • محمد

    ترول عزیز ای شبیه می نوت خود این شرکت هست....
    یاوه گویی نکن ترول...

    • محمد

      راستی یک چیزی کسی مجبورت نکرده این گوشی هارو بخری خرید این گوشی لیاقت میخواد که نداری...
      لیاقتت هموپotherهست

      • Bad teacher

        خخخ عصبانی نشو میگذره خخخ

        • محمد

          خخخخخ زهرمار

          • Bad teacher

            خخخخخخخ

    • محمد

      جوابتو دادم رفت برای تایید..
      راستی شکراضافی نخور.....
      خیلی رو اعصاب منی..

    • محمد

      میشه دهن نکبتتو ببندی؟؟؟؟
      فن نیستم داره یاوه گویی میکنی.
      ...
      خودم گوشیم یک چیز دیگس ولی ببخشیدا داری شکراضافی میخوری...

      • sokot....سایت مشکل داره اه حیف سایت

        ادبی که خانواده خوبت یاد دادند اینجا نگو بعد عین ادم با اکانت بیا پیام بده نه به طور مهمان ادمین چرا چرت چولا اینا رو میزاری

        • محمد

          اقای با ادب وقتی مثل انسان حرف میزنم نمیفهمی مجبورم به زبون خودت باهات صحبت کنم...

    • omidiato

      تو حالا ترول شناس شدي؟هركي هرجا حرف بد زد تو بيا درجا ترول ترول كن.فازماز تعطيل؟

      • محمد

        حقیقت تلخه دیگه قبول کن ترولی ....

    • Mgk

      شما که از فاصله صد فرسخی هم گوشی های این شرکتو ندیدی انقدر نظر نده
      ------
      واقعا متاسف که فکرشما گنجایش این رونداره که قبول کنه که هر شرکت چینی دارای کیفیت پایینی نیست و شرکتهای زیادی هم هستن که خیلی سطح بالا کار میکنند.

      • Bad teacher

        اخه تا وقتی که سونی سامی اپل الجی گوشی میدن بیرون واقا یه عده فازشون چیه میرن اینارو میخرن با اون لوگو مسخرش از گوشی های چینی متنفرم

        • ارغوان

          داداش عزیزم.برادر گرامی. وقتی شما استفاده نکردی چرا احساس تنفر میکنی .من خودم کینگ زون دارم از چین خریدم با اپل عوضش میکنن عوض نمیکنم باید به همه سلیقه ها احترام گذاشت و سازنده ها هم برای همه سلیقه ها جنس تولید کنند

    • Shm

      شما اگه چیزی تو اون گچ گرفته ات به اسم درک داشتی مطمئنا اول می رفتی تحقیق می کردی که شیائومی چیه بعد دهنتو باز می کردی ...
      یه سری آکبند مثل شما که فقط بلدن اظهار فضل کنن و به قول خودشون فکر می کنن هرچی بیشتر پول بدن یعنی جنس بهتر خریدن و هیچوقت دنبال تحقیق درمورد تکنولوژی نمی رن ، فن های بقیه برند هارو هم به گند کشیدن ....
      ( درمورد همه صحبت نکردم فقط شخص شخیص مورد نظرم و جماعت همزادش رو عرض کردم )
      عقل و قدرت تفکر نعمتیه که خدا به هرکسی نداده اخوی ...
      اگه تا سه چهار سال دیگه تونستی مغز آکبندتو باز کنی که چه خوب اگه نتونستی بیا تا برات بگم تکنولوژی شرکت های به قول شما آشغال چینی به کجا رسیده ...

  • .....

    عجب!!!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی