ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید از گیم پلی Need For Speed را تماشا کنید

گرافیک خارق العاده و واقع گرایانه ی Need For Speed جدید طی نمایش های اخیر همه را مبهوت خود کرده و شکی در این نیست که پس از چندین سال کم کاری از سوی الکترونیک ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۵ شهریور ۱۳۹۴  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گرافیک خارق العاده و واقع گرایانه ی Need For Speed جدید طی نمایش های اخیر همه را مبهوت خود کرده و شکی در این نیست که پس از چندین سال کم کاری از سوی الکترونیک آرتز، حالا با یکی از جذاب ترین تجربه های ریسینگ طرف هستیم.

تریلر جدید این بازی به ما نشان می دهد که چگونه می توانیم از طرق مختلف، این بازی را به انجام برسانیم. سازندگان بازی 5 راه مختلف را در نظر گرفته اند، از مسابقات سرعتی گرفته تا مسابقات دریفت و حتی نبرد با پلیس های خشن که هیچ رحمی از خود نشان نمی دهند.

با توجه به غیبت سال پیش، انتظار می رود Need For Speed جدید بتواند در قامت رقابت با عناوین مهمی که امسال عرضه شده یا خواهند شد ظاهر شود. فورتزا موتور اسپرت 6، Project Cars و حتی Assetto Corta، رقابت امسال را بسیار سخت کرده اند.

Need For Speed جدید قرار است در تاریخ 3 نوامبر برای پلتفرمرهای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه شود. شما کدام پلتفرم را برای بازی کردن نید فور اسپید انتخاب می کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • فراز

    فقط خدا کنه آنلاین بودنش اذیت کننده نباشه و سازندگان این بازی اینترنت داغون ایران رو هم در نظر گرفته باشن !!!

  • محمد رضا

    یعنی یکی از بهترین بازی های ماشینی که تجربه کردم ماست وانتید 2005 و کربن بود
    لامصب تو دوره خودش بی نظیر بود و میتونم به جرعت بگم مثل اون بازی ها دیگه جایی پیدا نشد

  • احمد

    پراژکت کارز هم بازی فوق العاده ای هستش
    فورزا هم که دیگه بدتر...

  • امیر

    یعنی برای xbox 360 نمیاد!!!???

  • علی

    از رو کلیپ نمیشه نظر داد باید بازی کرد !! تو تریلر چیزای خوبو نشون میدن همیشه . کاش مثل most wanted سابق یا کربن که تکرار نشدنین ! موضوعات خوب داشته باشه .
    نمیدونم چرا جدیدن فقط بازی ها مسابقست همین !! لامسبو با یه فیلم قاطی کنید ببینین چی میترکونه مثل most wanted و carbon !

  • Jack Toms

    خوبه ی جوری شبیه carbon با بزرگی rivars شده

  • MAHDI

    حیف که بازی آنلاینه وگرنه عجب بازی ردیفی هستش من تو پی سی خاطره های خوبی با نید فود اسپید دارم

  • hamidreza

    بازی عالی و بدون نقص.این بازی رو فقط رو پلی استیشن باید بازی کرد

  • کارگردان

    همه چی تو تریلرش بود بجز عشق واقعی( فورد ماستنگجی تی) ...
    ولی این که دوباره میشه تیونینگ کرد خیلی عالیه .... سیستم مورد نیازش معلوم نشده هنوز؟

  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم

    مناظریم بیاد رو‌ps4 حالشو ببریم ، دنیای ریسینگ فقط نید فور اسپید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی