آیفون ۷ ضخامتی اندک همچون آیپاد تاچ خواهد داشت [شایعه]
اپل در حال آماده سازی سالن «بیل گراهام» برای مراسم روز چهارشنبه خود است تا آیفون 6s را روی صحنه ببرد اما گویا پیش از معرفی جدیدترین آیفون، شایعات مرتبط با نسل بعدی آن موسوم ...
اپل در حال آماده سازی سالن «بیل گراهام» برای مراسم روز چهارشنبه خود است تا آیفون 6s را روی صحنه ببرد اما گویا پیش از معرفی جدیدترین آیفون، شایعات مرتبط با نسل بعدی آن موسوم به آیفون ۷ از راه رسیده اند.
آقای Ming-Chi Kuo، اکنون دیگر برای تحلیل های دقیق اش از محصولات اپل، برای خود اسم و رسمی به هم زده و همه او را به عنوان دقیق ترین تحلیلگر در خصوص محصولات شرکت مورد بحث از جمله آیفون می شناسند. وی در موسسه آماری «KGI Securities » مشغول به کار است و اکنون، جدیدترین پیشبینی های خود را در مورد آیفون ۷ ارائه داده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
Ming-Chi Kuo باور دارد که اپل قادر خواهد بود ضخامت آیفون بعدی که مشخصا از طراحی جدیدی برخوردار است را به مرحله ای تازه برساند. او می گوید که ضخامت آیفون ۷ تقریبا همسان با ضخامت یک آیپاد تاچ خواهد بود.
Kuo تصور می کند که ضخامت نسل بعدی از تلفن همراه اپل به ۶.۵ میلیمتر خواهد رسید. در این میان باید اشاره کرد که آیپاد تاچ و آیپد ایر ۲، هر دو ضخامتی برابر با ۶.۱ میلیمتر دارند. البته نازک سازی بیشتر آیفون در نسل بعدی، موجب خواهد شد تا شاهد عدم بالا رفتن پیکسل ها در بحث رزولوشن تصویر باشیم.
اپل در روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد که آیفون ۶ اس، از تکنولوژی فورس تاچ برخوردار است اما در صورتی که بخواهد صفحه نمایش آیفون ۷ را به رزولوشن 4K و همچنین تکنولوژی فورس تاچ مجهز کند، می توان گفت که اکنون قادر نیست آیفونی باریک تر را به تولید برساند. حال آنکه سال آینده اوضاع چه خواهد بود را کسی خبر ندارد.
به نظر نمی رسد که اپل تمایلی داشته باشد در آیفون ۷، از رزولوشن تصویر 4K استفاده کند و انتظار می رود در نسل بعدی، با یک افزایش نسبی رزولوشن مواجه شویم؛ این افزایش اندک اجازه خواهد داد تا با آیفونی که بین ۶.۱ الی ۶.۵ میلیمتر ضخامت داشته باشد، رو به رو گردیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

ایفون باریک بشه اندازه نخ اصلا!!!!! :|
اما باتری هاش اینطوری باشه، اصلا فایده نداره! حداقل یه فکری به حال این موضوع بکنین !!!! نه تکنولوژی جدیدی به کار برده نه فکری به حالش کرده....دوستانی که ایفون ۶+ با ایپد ایر دارن متوجه منظور من میشن! ایپد ۴ دارم به اندازه ساعت هایی که شارژش کرد باید بذاری شارژ بشه! این ios 9 نسخه بتا ۲ ، پدر باطری رو در میاره!!!
تاحالا چندین بار هم گزارش کردم این موضوع رو . منتظر نسخه های بعدی ios و iphone های جدید همچنان هستم!
من خودم اپل 6دارم ولی به نظرم سونی z5pخیلی بهتره. سونی بهترین گوشی جهان رو زده
چرا ضخامتش کمتر نشه وقتی توش خالی خالیه.آیفونا فقط ظاهر دارن.وگرنه یه قطعه فلز بازیافتی وشیشه ی شکسته بیشتر نیستن!گوشی فقطm9+.
دوست عزيز حرفي رو كه ميزني از روي منطق و علمت بزن نه بيا اينجا چرند بگو
چرند نمیگم همجور گوشی تعمیرکردم.حرفم شاید منطقی نباشه اما واقعا آیفونا یه آشغالن
بیشین بینیم بابا تو دیگه چی میگی کیفیت آیفون رو تو میدونی یا اون 80 میلیون نفری که خریدن فعلا اچ تی سی تو علفاست رقابت بین سامی و اپله تو دیگه این وسط پارازیت نده تو اصن از گوشی سر در میاری که نظر میدی بعدشم یه مثل هست میگه به میمون موز و عسل رو بدی موز رو انتخاب میکنه تو هم همینطوری
ببند دهنتو واسه چی توهین میکنی.آره خیلی از گوشی سردرمیارم.تو چی میگی که گول تبلیغات این آشغالارو خوردی داری ازشون طرفداری میکنی؟
برو با کار خونه ای که بخاری برقی میزنه خوش باش
بعد این وسط وضعیت باتری چی میشه. امیدوارم این شایعه رنگ واقعیت به خودش نگیره.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کاربران عزیز دیجیاتو آگاه باشید که سونی بازم گند زد :
http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/5509-sony-xperia-z5-overheating-snapdragon-810
این که آرم سونی روش نیست :|
يكي دو ميلي متر ضخامت بيشتر و باتري قوي تر به جايي بر نميخوره. اين نازك كردن افراطي كار بيهوده ايه.
دوستان امروز دیجی برای من فقط صفحه اولش باز میشه بقیه صفحه ها رو ابراست مثل اینکه.
این صفحه هم که باز شده خدارو شکر میکنم برای شمام اینطوری شده؟
برا منم بعضی صفحه ها این جوری هست
مثل اینکه دیجیاتو گوزنه رو شیفت بندی کرده الان هم تو شیفت عصر هست!! فقط خدا کنه اینجا هم مثل مدرسه ها پنج شنبه ها برای این گوزنه تعطیلی زده باشن :|
برا من ساعت 4 تا 5 کلن دیجیاتو باز نمیشد!همش این گوزنه بود.مگه اینکه دستم بهش نرسه یَک کله پاچه ای ازش درست کنم!!!
دیگه از سر ناچاری رفتم تو سایت همسایه (زومیت) تو قسمت مطالب جنجالیش اولین مطلب 224 کامنت داشت تعجب کردم، مطلب مقایسه تصاویر گلکسی اس6 و اکسپریا زد 5 بود و عمده کامنت ها به این موضوع اشاره کرده بودن که اولا زومیت از مطلب فون آرنا اسکی رفته و دوما اومده تصاویر زد5 با اس6 رو عوض کرده حالا اینکه دومی راست باشه یا نه نمیدونم ولی درمورد اولی خودم عکسای فون آرنا رو دیدم و به اسکی زومیت پی بردم
البته یکی هم اون وسط یه نقطه گذاشته بود تا کامنتش جزو اولیا باشه و بعدا بیاد ویرایش کنه بقیه هم بهش منفی دادن و هرکسی یه گزارش لحظه ای از وضعیت منفی و مثبت این شخص میذاشت
صبح اينطوري بود. الان درست شده.
معلومه باید ضخامتش کمتر بشه چون هیچی توش نیست.آیفونا فقط یه قطعه آلمینیوم بازیافتی ویه شیشه مثلا محافظ داره!قابل توجه دوستانی که میگن:من دستم به آیفون نمیرسه بدگویی میکنم باید بگم قبلا آیفون۵اس داشتم و الان ام۸دارم.این کجاواون کجا!
خوبه موفق باشي همچين نظري دادي كه انگار كمپاني اچ تي سي مال خودته بابا اچ تي سي اگر ضرر كنه يا سود هيچيش به شما نميرسه