ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۷ ضخامتی اندک همچون آیپاد تاچ خواهد داشت [شایعه]

اپل در حال آماده سازی سالن «بیل گراهام» برای مراسم روز چهارشنبه خود است تا آیفون 6s را روی صحنه ببرد اما گویا پیش از معرفی جدیدترین آیفون، شایعات مرتبط با نسل بعدی آن موسوم ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۶ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل در حال آماده سازی سالن «بیل گراهام» برای مراسم روز چهارشنبه خود است تا آیفون 6s را روی صحنه ببرد اما گویا پیش از معرفی جدیدترین آیفون، شایعات مرتبط با نسل بعدی آن موسوم به آیفون ۷ از راه رسیده اند.

آقای Ming-Chi Kuo، اکنون دیگر برای تحلیل های دقیق اش از محصولات اپل، برای خود اسم و رسمی به هم زده و همه او را به عنوان دقیق ترین تحلیلگر در خصوص محصولات شرکت مورد بحث از جمله آیفون می شناسند. وی در موسسه آماری «KGI Securities » مشغول به کار است و اکنون، جدیدترین پیش‌بینی های خود را در مورد آیفون ۷ ارائه داده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Ming-Chi Kuo باور دارد که اپل قادر خواهد بود ضخامت آیفون بعدی که مشخصا از طراحی جدیدی برخوردار است را به مرحله ای تازه برساند. او می گوید که ضخامت آیفون ۷ تقریبا همسان با ضخامت یک آیپاد تاچ خواهد بود.

ipad-air-6-w600

Kuo تصور می کند که ضخامت نسل بعدی از تلفن همراه اپل به ۶.۵ میلیمتر خواهد رسید. در این میان باید اشاره کرد که آیپاد تاچ و آیپد ایر ۲، هر دو ضخامتی برابر با ۶.۱ میلیمتر دارند. البته نازک سازی بیشتر آیفون در نسل بعدی، موجب خواهد شد تا شاهد عدم بالا رفتن پیکسل ها در بحث رزولوشن تصویر باشیم.

اپل در روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد که آیفون ۶ اس، از تکنولوژی فورس تاچ برخوردار است اما در صورتی که بخواهد صفحه نمایش آیفون ۷ را به رزولوشن 4K و همچنین تکنولوژی فورس تاچ مجهز کند، می توان گفت که اکنون قادر نیست آیفونی باریک تر را به تولید برساند. حال آنکه سال آینده اوضاع چه خواهد بود را کسی خبر ندارد.

به نظر نمی رسد که اپل تمایلی داشته باشد در آیفون ۷، از رزولوشن تصویر 4K استفاده کند و انتظار می رود در نسل بعدی، با یک افزایش نسبی رزولوشن مواجه شویم؛ این افزایش اندک اجازه خواهد داد تا با آیفونی که بین ۶.۱ الی ۶.۵ میلیمتر ضخامت داشته باشد، رو به رو گردیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • shayan_Q9

    ایفون باریک بشه اندازه نخ اصلا!!!!! :|
    اما باتری هاش اینطوری باشه، اصلا فایده نداره! حداقل یه فکری به حال این موضوع بکنین !!!! نه تکنولوژی جدیدی به کار برده نه فکری به حالش کرده....دوستانی که ایفون ۶+ با ایپد ایر دارن متوجه منظور من میشن! ایپد ۴ دارم به اندازه ساعت هایی که شارژش کرد باید بذاری شارژ بشه! این ios 9 نسخه بتا ۲ ، پدر باطری رو در میاره!!!
    تاحالا چندین بار هم گزارش کردم این موضوع رو . منتظر نسخه های بعدی ios و iphone های جدید همچنان هستم!

  • علی

    من خودم اپل 6دارم ولی به نظرم سونی z5pخیلی بهتره. سونی بهترین گوشی جهان رو زده

  • محمدرضا،طرفدار متعصب اچ تی سی

    چرا ضخامتش کمتر نشه وقتی توش خالی خالیه.آیفونا فقط ظاهر دارن.وگرنه یه قطعه فلز بازیافتی وشیشه ی شکسته بیشتر نیستن!گوشی فقطm9+.

    • mehrshad_khademi

      دوست عزيز حرفي رو كه ميزني از روي منطق و علمت بزن نه بيا اينجا چرند بگو

      • محمدرضا

        چرند نمیگم همجور گوشی تعمیرکردم.حرفم شاید منطقی نباشه اما واقعا آیفونا یه آشغالن

    • Ali

      بیشین بینیم بابا تو دیگه چی میگی کیفیت آیفون رو تو میدونی یا اون 80 میلیون نفری که خریدن فعلا اچ تی سی تو علفاست رقابت بین سامی و اپله تو دیگه این وسط پارازیت نده تو اصن از گوشی سر در میاری که نظر میدی بعدشم یه مثل هست میگه به میمون موز و عسل رو بدی موز رو انتخاب میکنه تو هم همینطوری

      • محمدرضا

        ببند دهنتو واسه چی توهین میکنی.آره خیلی از گوشی سردرمیارم.تو چی میگی که گول تبلیغات این آشغالارو خوردی داری ازشون طرفداری میکنی؟

        • Ali

          برو با کار خونه ای که بخاری برقی میزنه خوش باش

  • Kiarash Manson

    بعد این وسط وضعیت باتری چی میشه. امیدوارم این شایعه رنگ واقعیت به خودش نگیره.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    کاربران عزیز دیجیاتو آگاه باشید که سونی بازم گند زد :
    http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/5509-sony-xperia-z5-overheating-snapdragon-810

    • P@R@D!C

      این که آرم سونی روش نیست :|

  • رضا

    يكي دو ميلي متر ضخامت بيشتر و باتري قوي تر به جايي بر نميخوره. اين نازك كردن افراطي كار بيهوده ايه.

  • ALI-R

    دوستان امروز دیجی برای من فقط صفحه اولش باز میشه بقیه صفحه ها رو ابراست مثل اینکه.
    این صفحه هم که باز شده خدارو شکر میکنم برای شمام اینطوری شده؟

    • حمید

      برا منم بعضی صفحه ها این جوری هست

      • ALI-R

        مثل اینکه دیجیاتو گوزنه رو شیفت بندی کرده الان هم تو شیفت عصر هست!! فقط خدا کنه اینجا هم مثل مدرسه ها پنج شنبه ها برای این گوزنه تعطیلی زده باشن :|
        برا من ساعت 4 تا 5 کلن دیجیاتو باز نمیشد!همش این گوزنه بود.مگه اینکه دستم بهش نرسه یَک کله پاچه ای ازش درست کنم!!!

    • ALI-R

      دیگه از سر ناچاری رفتم تو سایت همسایه (زومیت) تو قسمت مطالب جنجالیش اولین مطلب 224 کامنت داشت تعجب کردم، مطلب مقایسه تصاویر گلکسی اس6 و اکسپریا زد 5 بود و عمده کامنت ها به این موضوع اشاره کرده بودن که اولا زومیت از مطلب فون آرنا اسکی رفته و دوما اومده تصاویر زد5 با اس6 رو عوض کرده حالا اینکه دومی راست باشه یا نه نمیدونم ولی درمورد اولی خودم عکسای فون آرنا رو دیدم و به اسکی زومیت پی بردم
      البته یکی هم اون وسط یه نقطه گذاشته بود تا کامنتش جزو اولیا باشه و بعدا بیاد ویرایش کنه بقیه هم بهش منفی دادن و هرکسی یه گزارش لحظه ای از وضعیت منفی و مثبت این شخص میذاشت

    • رضا

      صبح اينطوري بود. الان درست شده.

  • محمدرضا،طرفدار متعصب کیفیت درخشان:اچ تی سی

    معلومه باید ضخامتش کمتر بشه چون هیچی توش نیست.آیفونا فقط یه قطعه آلمینیوم بازیافتی ویه شیشه مثلا محافظ داره!قابل توجه دوستانی که میگن:من دستم به آیفون نمیرسه بدگویی میکنم باید بگم قبلا آیفون۵اس داشتم و الان ام۸دارم.این کجاواون کجا!

    • mehrshad_khademi

      خوبه موفق باشي همچين نظري دادي كه انگار كمپاني اچ تي سي مال خودته بابا اچ تي سي اگر ضرر كنه يا سود هيچيش به شما نميرسه

مطالب پیشنهادی