گفته می شود در کنار آیفون ها و اپل تی وی جدید و همچنین نسخه ای ارزان تر از اپل واچ طلایی، کمپانی ساکن کوپرتینو قصد دارد فردا از تبلت هایی تازه نیز پرده بردارد؛ این تبلت ها شامل آیپد پرو و آیپد مینی ۴ می شوند.
وبسایت 9to5mac اخیراً در همین رابطه مطلبی را منتشر کرده و در آن ضمن اشاره به گزارش هفته ی پیش خود اعلام نموده که اکنون و از طریق منابعی که شانس کار کردن با آیپد بزرگتر را داشته اند، اطلاعات بیشتری را در مورد آن به دست آورده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
پیش از هر چیز بد نیست بدانید که ظاهراً آیپد پرو قدری از زمانبندی تولید خود عقب افتاده، اما با این وجود اپل در مورد تاریخ معرفی آن به عموم تجدید نظر نکرده است. علاقه مندان به دیوایس مورد بحث می توانند در ماه اکتبر اقدام به ثبت پیش سفارش کرده و سپس در ماه نوامبر محصول را دریافت کنند. گفتنی است احتمال می رود اولین محموله ی آیپد بزرگتر در اواخر نوامبر به دست افرادی که آن را خریدارای کرده اند برسد.
شواهد نشان می دهند اپل برای تولید این آیپد جدید با مشکل تامین قطعه مواجه بوده و تلاش دارد هر چه سریعتر این مسئله را مرتفع سازد.
ضمناً بد نیست بدانید بر خلاف همیشه که آیپدها با حافظه ای ۱۶ گیگابایتی وارد بازار می شدند، اکنون بزرگترین نمونه ی آنها از نظر جثه و نمایشگر قرار است تا با حداقل حافظه ای ۶۴ گیگابایتی به فروش برسد. همچنین نسخه ای ۱۲۸ گیگابایتی هم برای افرادی که به فضای بیشتری احتیاج دارند در نظر گرفته شده.
آیپد پرو، iOS نسخه ۹.۱ را اجرا خواهد کرد و احتمالاً اولین و تنها محصولی خواهد بود که به شکل تمام و کمال همه ی قابلیت های نسخه ی جدید سیستم عامل موبایلی اپل را در اختیار کاربران می گذارد.
در حالیکه کمپانی ساکن کوپرتینو می خواهد آیفون های تازه اش را با رنگ های همیشگی به اضافه رنگ رز گلد راهی بازار کند، ذکر می گردد که آیپد پرو فعلا در سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری در دسترس خواهد بود.
همانند خط تولید های ایر و مینی، خط تولید پرو نیز شامل نمونه محصولی با پشتیبانی از فناوری LTE خواهد شد و 9to5mac باور دارد قیمت بهترین و برترین مدل آیپد پرو نزدیک به جدیدترین سری مک بوک های کمپانی سازنده اش خواهد بود.
ناگفته نماند با قیمتی در حدود هزار دلار از آنجایی که آیپد مورد اشاره در بالا از کیبرد های بلوتوث اپل پشتیبانی به عمل می آورد گزینه های بیشتری در حین خرید برای کاربران وجود خواهد داشت. در شرایط وصف شده فرد قادر خواهد بود یک مک بوک با ابعاد جمع و جور و فاقد تاچ اسکرین را تهیه کند و یا یک آیپد با نمایشگر لمسی بزرگتر که می تواند از کیبرد هم پشتیبانی نماید.
آیپد پرو قادر است دو اپلیکیشن iOS را به صورت همزمان اجرا کرده و آنها را در کنار یکدیگر به نمایش درآورد با این تفاوت که همانند آیپد ایر ۲ لازم نیست دیوایس حتما در وضعیت landscape یا افقی قرار داشته باشد و این کار در حالت عمودی نیز امکان پذیر خواهد بود.
از دیگر ویژگی های برترین و بزرگترین تبلت آتی اپل نیز می توان به مجهز بودن آن به یک پورت لایتنینگ، چهار اسپیکر و همچنین چیپ A9X اشاره نمود.
در پایان نیز آورده شده کوپرتینویی ها تمایلی نداشته اند که استایلوس با پشتیبانی از فورس تاچ و همچنین کیبرد را در درون بسته آیپد پرو قرار دهند و تصمیم گرفته اند آنها را به عنوان لوازم جانبی جداگانه به فروش برسانند. کمپانی اپل برای آیپد مذکور دو نوع کیبرد را مهیا کرده که یکی از آنها می تواند نقش قاب محافظ را نیز عهده دار شود و دیگری به صفحه کلید های وایرلسی شباهت دارد که برای کامپیوترهای مک نیز به فروش می رسند.
نظر شما در رابطه با آیپد پرو چیست و آیا فکر می کنید اپل قادر خواهد بود با این گجت جان دوباره ای به بازار تبلت ها بخشیده و رقابت با سرفس مایکروسافت را از سر گیرد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اگه بخواد با iOS به جنگ با سرفیس بره به نظرم شکست میخوره.
مطمئنا ویندوز خیلی کاملتر از iOS هست.
برای موفقیت به نظرم به OS X نیاز داره که برای اجرای روون به پردازنده اینتل نیاز داره که بعید میدونم تو آیپد از اون استفاده کنه.
پردازنده های AX هم بعید میدونم هنوز با مک سازگار شده باشن.
حتی اگه بتونه هم از مک استفاده کنه اپل حاضر نمیشه فروش مک هاش رو به خطر بندازه با آیپد.من اگه قرار باشه این همه پول بدم یکم بیشتر میدم مکبوک میخرم که هم بتونم از مک استفاده کنم هم ویندوز.
برداشتت در همون حد پایه پشتی سرفس هست.شما بهتره بری بچسبی به همون استدال های غیر منطقیت.دنیا داره به سمت وایرلس شدن پیش میره بعد نشستی خطابه سر میدی?
بچه ها لطفا کمکم کنید دستگاهم آیفون سیکس هست هر کاری میکنم از اپ استور نمیتونم دانلود کنم چه کار کنم؟؟؟
ایراد از نته با وی پی ان کانت شو
به نظرم آیپد پرو بیش از حد بزرگه و از زیباییش کاسته میشه البته هنوزم اپل رو عشقه هر چی توسط اپل ساخته بشه زیباست
به نظر من اپل داره خیلی ضعیف کار میکنه البته شایدم من اشتباه میکنم ولی در مقایسه با سیستم عامل وین 10 و سرفیس مایکروسافت و گوشی ها و ایده های جدید سامسونگ و سونی تو اینده نزدیک از رقباش عقب میوفته
اپل هرچی میده با استقبال رو به رو میشه جدا از اینکه آیا واقعا محصول خوبیه یا نه
ولی در کل مقایسه این ایپد با سرفیس کار اشتباهی اگه به جای IOS سیستم عامل MAC داشت آنوقت مقایسه می شد کرد
ولی به نظرم جدا از اینکه حتما خیلی ا می خرن واقعا محصول انقلابی نیست و چنین تبلتی بدون پایه کآر کردن باهاش را سخت می کنه و فقط صفحه بزرگتر و شاید عمر باتری بیشتر داشته باشد
لابد 100 دلار هم پول اون استایلوسه جداگونه است. خیلی با محصولات اپل حال می کنم، ولی با سیاست های فروشش، نه! قلمی که روی تبلت های اکثر برند ها وجود داره، جداگونه بخری، آدم زورش میاد انصافا. اگه قرار بر این بود که برای همین آیپد های فعلی هم کلی استایلوس تو بازار پیدا میشه.
یا حاشیه صفحه (ع)
بااینکه آیفوناش آشغاله وسیستم عاملشم محدوده،اما انصافا آیپدهاش بدنیستن وتوانایی رقابت با رقبای اندرویدی رو دارن.
لطفا چرت نگو
چقدر متعصب! آیفون آشغاله؟ هروقت با گوشیت 40 گیگ برنامه رو به طور همزمان با مولتی تسکینگ بدون لگ اجرا کردی بعدش بیا بگو چه گوشی ای آشغال هست چی نیست
در ضمن محدودیت هاش هم به چشم من نیومده تا حالا با اینکه از هردو سیستم عامل آندروید و ios دارم استفاده میکنم
به نظرم اگر از سيستم عامل OS X استفاده مي كرد مي تونست موفق تر باشه ( همون طور كه سرفس از ويندوز استفاده مي كنه ) البته مي تونست به دستاوردي هم برسه كه OS X و iOS رو با هم اجرا كنه كه در اون صورت ارزش خريد بالايي پيدا مي كرد .
بعید میدونم سخت افزارش انقد قوی باشه که هم بتونه iOS رو اجرا کنه هم مک رو.iOS سخت افزار بالایی نمیخواد در عوض مک میخواد.
فاصله این دو تا خیلی زیاده پس خیلی احتمال کمه.
ولی اگه بتونه این کارو کنه خیلی خوب میشه.