ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از هر 5 کاربر اندروید، یک نفر از نسخه آب نبات چوبی استفاده می کند

اگر کاربر نسخه آب چوبی اندروید هستید و چهار شخص دیگر که از پلتفرم موبایل گوگل استفاده می کنند را نیز در کنار خود داشته باشید، به احتمال زیاد شما تنها فردی خواهید بود که از ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۴:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر کاربر نسخه آب چوبی اندروید هستید و چهار شخص دیگر که از پلتفرم موبایل گوگل استفاده می کنند را نیز در کنار خود داشته باشید، به احتمال زیاد شما تنها فردی خواهید بود که از آخرین نسخه این پلتفرم بهره می برید.

این آماری است که گوگل ارائه کرده و بر اساس آن 21 درصد از ابزارهای مبتنی بر اندروید، به نسخه آب نبات چوبی مجهز هستند.

آخرین بار شرکت ساکن مانتین ویو در گزارش خود آمار 9 درصد را برای این موضوع اعلام کرده بود که افزایش آن در این مدت کوتاه قابل ملاحظه به نظر می رسد.

بر اساس آمار تازه نسخه کیت کت با 39 درصد بیشترین استفاده را دارد و پس آن نیز نسخه آب نبات ژله ای با 32 درصد قرار گرفته است.

گفتنیست نسخه بعدی اندروید نیز مارشملو نام گذاری شده که بر اساس اعلام سازنده تمرکز آن روی بهبود امکانات و افزاش کیفیت قرار دارد.

هرچند هنوز تاریخ دقیق عرضه نسخه بعدی اعلام نشده، اما با در پیش بودن زمان رونمایی از نسل جدید ابزارهای نکسوسی، به نظر می رسد فاصله چندانی با آن داشته باشیم.

در پایان گفتنیست گوگل در ارائه آمار یاد شده تنها دستگاه هایی را در نظر گرفته که از آخرین نسخه اپلیکیشن Google Play پشتیبانی می کنند، در نتیجه می توان گفت این آمار شامل ابزارهای اندرویدی قدیمی که نسخه های پیش از 2.2 را اجرا می کنند نمی شود.

در ادامه مطلب می توانید تصویر آمار ارائه شده توسط گوگل را مشاهده نمایید.

lollipop

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • سعید

    سامسونگ پس کی میخواد اپ دیت برای گوشی های بده
    گوشی من a5 و موقعه خرید گفته شد براش حتما اپدیت 5 میاد ولی هنوز 4.4
    واقعا این پشتیبانی مزخرفه

  • ali

    گوگل نسخه های جدیدشو حتی برای گوشیای میان رده بهینه کرده اما این شرکتای حریص سازنده هستن که آپدیت نمیدن که مردم مجبور بشن گوشیاشونو عوض کنن.

  • کامران

    خونمون چهار تاگوشی هواوی هست که همشون اندروید چهاره

  • مهدی

    چرا خبری از این اندرویید مارشملو نیس آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نیما

    نه بابا
    خیلی وضع اندروید بهتر شده خدایی
    قبلنا ورژنه های 2 آندروید صدر بودن :-D

    • زاخار

      همین الان اندروید 2.3.5 روی گوشیمه :|

  • Emad

    سلام دوستان به نظرتون من گلکسي نوت ٤ بخرم يا نوت ٥؟كدومش بهتره؟؟؟
    نوت ٤ فورجي نداره،اينفرارد داره،باتريش قابل تعويضه و رم ميخوره بعد نوت ٤ يه سري حسگر داره مثل درك دستورات حركتي و سنجش اشعه UV
    نوت ٥ چهار گيگ رم داره،اينفرارد نداره،بدنه ي فلزو شيشه داره و رم نميخوره،فورجي هم داره
    در مجموع كدوم بهتره؟حسگر درك دستورات حركتي و سنجش اشعه UV رو نوت ٥ داره؟اينفرارد چيز مهمي به حساب مياد يا نه؟و بعد اينكه ورژن دو سيم كارت فورجي و درگاه كارت حافظه داره؟شرمنده اگر طولاني شد ولي حتما ميخوام بدونم كه يا نوت ٤ بخرم يا نوت ٥ مرسي.

    • REZA

      سلام اقا عماد نپت 4 نسخه 4 جی هم داره ولی با حافظه ای که نوت 5 داره رم لازمتون نمیشه باتری هم همین طور ولی کلا فکر نمیکنم اینفرارد لازم کس خواصی بشه به نظرم نوت 5 ولی صبر کنید قیمتش بیاد پایین وگر نه با این قیمت نوت 4 سری ان 910 سی 4G که پشتیبانی نسل چهارم و اپدیت های بهتری داره به صرفه تره

      • Emad

        ازتون بابت پاسخي كه داديد ممنونم ولي آيا نوت ٥ دو تا حسگره درك دستورات حركتي و سنجش اشعه UV داره؟اينم خيلي ممنون ميشم جواب بدين

  • ALI-R

    دیجی جون تورو خدا امشبو دیگه بی خیال شو از صبح تا حالا همش یا پایگاه داده خطا میده یا میری رو ابرا

    • سوتابایت

      برای قدرت مند کردن سرور ها برای امشب بوده احتمالا! فکر کنم اگه حمله نشه تا شب سالم بمونه!

      • رضا

        به نظر من که باگهای وردپرسه وگرنه بدترین حمله ها با یه فایروال سخت افزاری حل میشه.

      • مجمد

        یادمه کنفرانس اپل بود چند وقت پیش یادم نیست وسط پوشش زنده قطع شد.
        بیشتراوقاتم رو ابراست معلوم نیست چه خبره

        • zoroastrian

          دارن سرورا رو درست می کنن .! اینقد گیر ندید به همه چیز . خودشونم دوست ندارن که اینطوری میشه .

  • H A M E D

    بنظرم خوب داره پیش میره...
    چند ماه دیگه اندروید 2.2 و 2.3 و 4.0 محو میشن و مرتب تر میشه

مطالب پیشنهادی