رنگ تصویر زمینه آیفون 6S بر اساس رنگ بدنه محصول خواهد بود
همانطور که می دانید امشب نسخه تازه تلفن های هوشمند اپل یعنی آیفون های 6S و 6S Plus معرفی خواهند شد، محصولاتی که بر اساس نامشان و اخبار پیشین می دانیم تغییراتی چندان عمده نسبت به ...
همانطور که می دانید امشب نسخه تازه تلفن های هوشمند اپل یعنی آیفون های 6S و 6S Plus معرفی خواهند شد، محصولاتی که بر اساس نامشان و اخبار پیشین می دانیم تغییراتی چندان عمده نسبت به نسل های پیشین نخواهند داشت.
یکی از مهم ترین تغییرات افزوده شدن فناوری فورس تاچ به نمایشگر آیفون است و از جمله تغییرات دیگر نیز می توان به اضافه شدن تصاویر زمینه متحرک اشاره کرد.
تغییر دوم با وجود اینکه از درجه اهمیت پایین تری برخوردار است اما به روی جعبه آیفون بعدی راه یافته و در تصویری که امروز از جعبه این محصول منتشر شده، تصویری را مشاهده می کنیم که به نظر می رسد نوعی ماهی باشد.
گفتنیست رنگ های ماهی یاد شده بر اساس رنگ بدنه آیفون متغیر است و تصویر منتشر شده نیز، والپیپر نسخه خاکستری آیفون 6S را نشان می دهد.
روز گذشته نیز تصویری از جعبه نسخه rose gold آیفون بعدی منتشر شده بود (که رنگی تازه شمار می رود) و بر اساس آن می توان گفت نمای روبرویی این نسخه از دستگاه سفید است.
در ادامه مطلب می توانید تصاویر تاکنون منتشر شده از جعبه های آیفون بعدی را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




والپیپر متحرک؟!تا دیروز اندرویدو مسخره می کردن که پلی استور پر شده از والپیپر متحرک!
بهترین گوشی که میشه خرید چیزی که بشه بهش اطمینان داشت همین ایفونه
ولی نمیدونم چرا چندین ساله من به جای ایفون لومیا و گوشی های اندرویدی میگیرم!
حالا اینا زیاد مهم نیست واسه ما اپلی ها! اما چیزی که جالبه اینه شرکت های رقیب دیگه، الگو برداری میکنن همین هارو که میگن گوشی های ما قبلا داشته !!!
خب این 1 پیام مهم برا رقبا بوده d:
خواسته بگه هر چیز الکی درست کردم مشتریای .... .... .... ... میخرن و صداشونم درنمیاد
اون دوست عزیزی که گفتن این یه کار جدیده و جادو هست و این حرفا اصلا این طور نیس.نوکیا این طرح را حدودا ده سال پیش داشت. برای مثال تو چند تا از مدل هاش با عوض کردن درب پشتی تم عوض میشد واین مدل کارا.
نفهمیدی کنایه میزنه ؟ :|
چرا تیکه میپرونین به هم خب هرکسی به یه برندی علاقه داره من خودم هیچوقت پول به گوشی های اپل نمیدم درصورتی که سونی گوشی ای بزنه که تا ۳.۵ قیمتش باشه حاضرم بخرم...
خو اشتباه میکنی خودم سونی دوست دارم ولی سونی قیمت گوشی هاش خیلی سریع میفته
اگه یه روز هم تصمیم گرفتم اپل بگیرم فقط واسه سیبه میگیرم که پشتشه... زیباست... وگرنه اپل گوشی جالبی نیس که منو جذب خودش کنه ...
به نظر من واقعی نیست یا اگه واقعی باشه یه حرکت رو به عقبه چون طراحی جعبه محصولات اپل کاملا مینیمالیستی شده بود و این کار برگشتن به قبل هست.
تقلید از سری لومیا!
قابله توجهتون
قبلا توی آیپاد و 100 ها نوع مارک دیگه بوده... کلمه تقلید هم مزخرف ترین کلمه توی تکنولوژی هست و فقط از ترول ها بر میاد
لطفا جرعه ی صحبت را به حرمت بنوشید و پای سخن از گلیم ادب فراتر نبرید و رقم لجاج بر دفتر احتجاج نکشید و عفت نقد را به عفونت حقد نیالایید!
داداش این ادبیاتت خیلی قشنگه.
منم دوس دارم اینجوری قلمبه سلمبه حرف بزنم.
میشه بگی باید چی کار کنم یاد بگیرم.
کتاب چی بخونم؟؟
گلستان سعدی، منشات قائم مقام فراهانی و نامه های دکتر سروش رو بخون و حفظ کن. باید انگیزه و حوصله داشته باشی.
به قول جناب خان : آخی آخیییی
دلم میسوزه وقتی میبینم میسوزن بعضیا...
آن خداوندان که ره طی کرده اند / گوش با بانگ سگان کی کرده اند؟
گر شوم مشغول اشکال و جواب / تشنگان را کی توانم داد آب؟
والپیپر بر اساس رنگ بدنه؟؟!! مگه میشه!!
چطوری اپل همچین مکانیزمی ارائه داده البته از بروز ترین و خلاق ترین شرکت تکنولوژی جهان جز اینم انتظار نمیره که محصولاتی جادویی بیافریند!!!