ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6 اس پلاس در برابر قوی ترین فبلت های اندرویدی

آیفون 6 اس پلاس بزرگ ترین و قوی ترین آیفونی است که تا به حال ساخته شده اما در برابر رقبایش چه حرفی برای گفتن دارد؟ اکسپریا Z5 Premium، گلکسی نوت 5 و گلکسی اس ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۴  |  ۰۰:۲۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیفون 6 اس پلاس بزرگ ترین و قوی ترین آیفونی است که تا به حال ساخته شده اما در برابر رقبایش چه حرفی برای گفتن دارد؟ اکسپریا Z5 Premium، گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، Moto X Pure و LG G4 در حال حاضر قوی ترین فبلت های معرفی شده و یا موجود در بازار هستند که همگی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند.

از آنجایی که S5 Plus از خانواده ی S آمده، طبیعتا نباید انتظار تغییر ظاهری چندانی داشت اما در هر صورت، بدنه ی آلومینیومی 6 اس پلاس حالا قوی تر از همیشه ساخته شده و برخلاف مدل سال پیش، در برابر فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

یکی از جذاب ترین بخش های رقابت این 6 تلفن همراه مربوط به بخش رزولوشن و میزان پیکسل موجود در هر اینچ است که البته بدون هیچ بحث اضافه ای می توان سونی را پیروز این میدان دانست اما به هر حال رقابت 6 اس پلاس با دیگر فبلت ها بسیار جذاب است.

در ادامه می توانید مقایسه ای کامل را مشاهده کنید.

1 2 3 4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (63 مورد)
  • Omid

    از سونی اصلا خوشم نمیمود،تا این z5 !
    خوشم اومد از ریختش،مشخصات هم که توپ،

  • shahin

    راستی اپل که از شارژر سریع پشتیبانی نمی کنه

  • mmali

    خداییش که زد ۵ p از همه نطر طبق امار بهتر از فبلت های دیگش و رقیب اصلیش نوت ۵ میتونه باشه نه ایفون

    • س

      اتفاقا اگه اینجوری حساب کنیم اپل رقیب سونیه

  • shahin

    لطفا اصلاح کنید رم z5 p سه گیگابیت هس

  • Alirezaka

    فدای همه ی طرفدارای الجی که مطمئنن گوشیشون بهترین و توو هیچ بحث برند پرستانه ای شرکت نمیکنن

  • shahin

    بعضیا یه جور میگن ای او اس انگار مردم ای او اس ندیدن والا شما یه آندروید روت شده رو با ای او اس مقایسه میکنید انگار آندروید آمریکاس و ای او اس ایران لامصب از لحاظ آزادی قابل مقایسه نیستن

    • amir

      ببخشید ولی فعلا ای او اس برتره نه اندروید اخه اندروید چی داره فقط هنگ که خیلی رو مخه

    • reza_mohammadloo

      اینا تاحالا کاستوم رام ندیدن... لانچر و اینا هم که نداشتن ، یک والپیپر انیمیشن دارن بزا خوش باشن :)))))

  • shahin

    کی این وحشیا رو انداخت به جون هم

  • ali

    iphone به خاطر ios9 و اینکه اون اعداد بالا واقعی هستند.
    آیفون با دوربین 8 از خیلی از گوشی ها با دوربین 20 قویتر بود حالا که به 12 رسیده خودتون حساب کنید.

  • amir

    مردم یکم عاقل باشید دقیقا برای چی آیفون میخرید،چرا اینقدر پول میدید که کیفیت متوسط نصیب تون بشه،اپل به جز فناوری تاچ خودش هیچ برتری نداره،اخه عقل میگه فقط برای این ویژگی اینقدر پول باید داد،من یه دوره 4sداشتم بعد از تقریبا یک سال آنقدر هنگ میکرد که باید 10دقیقه خاموش میموند تا درست بشه،بعد اومدم طرف سونی، واقعا فوق العاده است الان هم z2دارم، ندیدم هیچ وقت هنگ کنه،کسی میخواد امسال موبایل بخره عاقلانه است بره طرف z5pچون نسبت به تمام موبایل های امسال کامل تره

    • amir

      اره وقتی یه گوشی 2011 با 2013 مقایسه میکنی معلومه سونی برتره تو باید 5s با z2 مقایسه کنی بد بگی سونی گوشی اندروید رو کاغذ قوین که هم گوشی هم کاغذو باید بندازی تو جوب

  • عرفـــان

    من نمیدونم وقتی سونی میتونه نمایشگر 4k و 3500 میلی‌آمپ باتری و 23 مگاپیکسل دوربینو تو 0.31 اینچ جا بده،
    اپل چرا دوربینش میزنه بیرون با وجود باتری حدودا 2000 میلی آمپری؟
    بعد مهندسیِ اپل رو تحسین میکنن یه عده :D
    پ.ن: من سونی‌باز نیستم اصلا، صرفا جهت اطلاع گفتم

    • amir

      دلیلش اینه چون تعداد لنزای ایفون بیشتره میزنه بیرون بیرون زدگی دوربین تو یه گوشی نازک طبیعیه و نشانه قدرته دوربینه

    • Metal

      بيشتر از٢٩٠٠ ميلي آمپر آيفون ٦ پلاس هست و جزو بهترين باتريهاي رو گوشي پرچمدار
      نه كه سامي جون ده برابر دوربين اپل نزده بيرون
      حالا سوني عالي شد ديگه...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی