آیفون 6 اس پلاس در برابر قوی ترین فبلت های اندرویدی
آیفون 6 اس پلاس بزرگ ترین و قوی ترین آیفونی است که تا به حال ساخته شده اما در برابر رقبایش چه حرفی برای گفتن دارد؟ اکسپریا Z5 Premium، گلکسی نوت 5 و گلکسی اس ...
آیفون 6 اس پلاس بزرگ ترین و قوی ترین آیفونی است که تا به حال ساخته شده اما در برابر رقبایش چه حرفی برای گفتن دارد؟ اکسپریا Z5 Premium، گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، Moto X Pure و LG G4 در حال حاضر قوی ترین فبلت های معرفی شده و یا موجود در بازار هستند که همگی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند.
از آنجایی که S5 Plus از خانواده ی S آمده، طبیعتا نباید انتظار تغییر ظاهری چندانی داشت اما در هر صورت، بدنه ی آلومینیومی 6 اس پلاس حالا قوی تر از همیشه ساخته شده و برخلاف مدل سال پیش، در برابر فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.
یکی از جذاب ترین بخش های رقابت این 6 تلفن همراه مربوط به بخش رزولوشن و میزان پیکسل موجود در هر اینچ است که البته بدون هیچ بحث اضافه ای می توان سونی را پیروز این میدان دانست اما به هر حال رقابت 6 اس پلاس با دیگر فبلت ها بسیار جذاب است.
در ادامه می توانید مقایسه ای کامل را مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




از سونی اصلا خوشم نمیمود،تا این z5 !
خوشم اومد از ریختش،مشخصات هم که توپ،
راستی اپل که از شارژر سریع پشتیبانی نمی کنه
خداییش که زد ۵ p از همه نطر طبق امار بهتر از فبلت های دیگش و رقیب اصلیش نوت ۵ میتونه باشه نه ایفون
اتفاقا اگه اینجوری حساب کنیم اپل رقیب سونیه
لطفا اصلاح کنید رم z5 p سه گیگابیت هس
فدای همه ی طرفدارای الجی که مطمئنن گوشیشون بهترین و توو هیچ بحث برند پرستانه ای شرکت نمیکنن
بعضیا یه جور میگن ای او اس انگار مردم ای او اس ندیدن والا شما یه آندروید روت شده رو با ای او اس مقایسه میکنید انگار آندروید آمریکاس و ای او اس ایران لامصب از لحاظ آزادی قابل مقایسه نیستن
ببخشید ولی فعلا ای او اس برتره نه اندروید اخه اندروید چی داره فقط هنگ که خیلی رو مخه
اینا تاحالا کاستوم رام ندیدن... لانچر و اینا هم که نداشتن ، یک والپیپر انیمیشن دارن بزا خوش باشن :)))))
کی این وحشیا رو انداخت به جون هم
iphone به خاطر ios9 و اینکه اون اعداد بالا واقعی هستند.
آیفون با دوربین 8 از خیلی از گوشی ها با دوربین 20 قویتر بود حالا که به 12 رسیده خودتون حساب کنید.
مردم یکم عاقل باشید دقیقا برای چی آیفون میخرید،چرا اینقدر پول میدید که کیفیت متوسط نصیب تون بشه،اپل به جز فناوری تاچ خودش هیچ برتری نداره،اخه عقل میگه فقط برای این ویژگی اینقدر پول باید داد،من یه دوره 4sداشتم بعد از تقریبا یک سال آنقدر هنگ میکرد که باید 10دقیقه خاموش میموند تا درست بشه،بعد اومدم طرف سونی، واقعا فوق العاده است الان هم z2دارم، ندیدم هیچ وقت هنگ کنه،کسی میخواد امسال موبایل بخره عاقلانه است بره طرف z5pچون نسبت به تمام موبایل های امسال کامل تره
اره وقتی یه گوشی 2011 با 2013 مقایسه میکنی معلومه سونی برتره تو باید 5s با z2 مقایسه کنی بد بگی سونی گوشی اندروید رو کاغذ قوین که هم گوشی هم کاغذو باید بندازی تو جوب
من نمیدونم وقتی سونی میتونه نمایشگر 4k و 3500 میلیآمپ باتری و 23 مگاپیکسل دوربینو تو 0.31 اینچ جا بده،
اپل چرا دوربینش میزنه بیرون با وجود باتری حدودا 2000 میلی آمپری؟
بعد مهندسیِ اپل رو تحسین میکنن یه عده :D
پ.ن: من سونیباز نیستم اصلا، صرفا جهت اطلاع گفتم
دلیلش اینه چون تعداد لنزای ایفون بیشتره میزنه بیرون بیرون زدگی دوربین تو یه گوشی نازک طبیعیه و نشانه قدرته دوربینه
بيشتر از٢٩٠٠ ميلي آمپر آيفون ٦ پلاس هست و جزو بهترين باتريهاي رو گوشي پرچمدار
نه كه سامي جون ده برابر دوربين اپل نزده بيرون
حالا سوني عالي شد ديگه...