ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ویدیوهای رسمی معرفی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را منتشر کرد [تماشا کنید]

تیم کوک و البته فیل شیلر، امشب در میان ۷۰۰۰ نفر خبرنگار و علاقه‌مند در تالار «بیل گراهام» شروع به درخشیدن کردند و دستاورد های جدید سخت افزاری خود را برای حضار به نمایش کشیدند. ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۴  |  ۰۱:۱۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تیم کوک و البته فیل شیلر، امشب در میان ۷۰۰۰ نفر خبرنگار و علاقه‌مند در تالار «بیل گراهام» شروع به درخشیدن کردند و دستاورد های جدید سخت افزاری خود را برای حضار به نمایش کشیدند.

اپل در این مراسم از سخت افزارهای مختلفی پرده برداری کرد اما تمرکز مراسم، همانطور که انتظار می رفت، بیشتر بر روی آیفون های جدید بود؛ محصولاتی که بیشترین سود را برای با ارزش ترین برند جهان به ارمغان می آورند.

در نوشته هایی جداگانه، در خصوص آیفون 6 اس و همچنین آیفون 6 اس پلاس برایتان توضیحات تکمیلی را ارائه دادیم. این محصولات اگرچه با ظاهری مشابه با سال گذشته رونمایی شدند ولی از سخت افزار و تکنولوژی های کاملا جدیدی در آنها بهره گرفته شده بود.

اکنون اپل ویدیوهای معرفی این دو تلفن هوشمند را منتشر نموده و در آنها می توانید به وضوح، نحوه کارکرد فناوری 3D Touch را مشاهده کنید. با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • shahin

    ای کاش سونیم رو هدس مجازی (3D display) پرمیوم یکم تاکید میکرد یکم از اپل باید یاد بگیره که روی صفحه نمایش 4s تاچش(3D touch) اینجوری مانور میده

  • ناشناس

    ملت بدبخت ایران فقط مصرف کننده و تخریب کننده اعصاب هستند تنها دست اورد ما ایرانی ها شرکت های مطرح جهان که ما ایرانی ها را حیوانی بیش نمیبینند بعد ما میایم تو نت و جاهای دیگه با هم بحث میکنیم کدوم برند خوبه انگار برند یا شرکت پدر مونه با ادعا و غرور بحث میکنیم چقدر هم به رخ خودمون میکشیم مثلا ما از بقیه برترین خودمون خدا میدونیم از همه نظر تا کی. نظرم میخوای ثبت کن میخوای نکن مهم نیست مهم اینه که حقیقت اینه و تلخه حداقل یک بار نظر بخون مرسی.

    • Sanaaaam

      الان شما خودت با glx اومدی اینجا نظرمیدی یا لپ تاپ ایرانی ؟!!!!!!!!

    • Majid

      اولا غلط کردن که به ما حیوونی نگاه کنند.
      دوما نمیببنی هر روز یه مقام رسمی اروپا میاد ایران
      سوما این بحث ها بعضا نتیجه خوبیم داره درباره تجربه های کاربران.الته با نظرات افراطی مخالفم.
      بگند شما رد شو ازش مجبور نیستی که هر چیزی بخونی.در دروازه میشه بست در دهن مردم نه

  • Majid

    سونی Xperia Z3 plus با تغییرات کم عرضه کرد بعد همه گفتن که این که همونZ3. چیزی تغییر نکرده که .
    حالا اپل آیفون 6 اس با تغییرات کم و گاهی پسرفت نسبت به آیفون 6معرفی کرده، همه به به و چه چه میکنند.

    • رامين

      هنوز داره دوربينم با جيره بندي آپديت ميكنه كه براي نسل بعدي چيزي واسه ارائه كنار گذاشته باشه. آخه 12 مگ؟ مسخره ها. الان مياد توي سري 7 دوربين 16 ميذاره كه همه به به چه چه كنن. بگن عجب پيشرفتي :|
      شركت مزخرفتر و كمفروش تر از اين ديدين خدايي؟

      • ناشناس

        داداش مهم كيفيته فكر نكنم تا حالا ايفون دستت گرفته باشي

    • Rahman

      داداش تو به این میگی تغییرات کم ؟

      اصلا چیزی هم خوندی دربازش ؟
      آخه نمیدونم وقتی اصلا چیزی رو حالیتون نمیشه چرا الکی نظر میدید!

    • shayan_Q9

      مردم هم عقل دارن هم اختیار! تازه ادم ها از قوه تشخیص هم برخوردار هستن....! هرکی هرچی دوست داره میره میخره! شما نگران پسرفت ایفون نباش!

  • shervin

    خیلی ممنون از پوشش عالی ديجياتو.به همتون خسته نباشید میگم.

  • حسین

    زنده باد اپل

  • محمدرضا

    انشالا۷مهر میاد.اون موقع مشخص میشه این خوبه یا برندی که محصولاتش«کیفیتشون درخشانه»

  • AmirHossein

    تازه داره از اپل خوشم میاد

    • Ali

      حرف دلم و زدی

  • Mohi Beyki

    آخه انصافه من phantom pain نخرم چون ازینا می‌خوام؟ :(

  • Metal

    منتظر اين فناوريهاي فوق پيشرفته اپل روي بقيه دستگههاي به اصطلاح پچمدار اندرويدي در سالهاي بعد باشيد
    آري كار اندرويديها هميشه انتظار است

    • رامين

      اين فوق پيشرفته رو به مام نشون بده.
      اين چيزايي كه واسه شما جديده براي ما خاطره س.
      اين تكنولوژي به قول تاچ سه بعدي رو هم كه از روي هوواي اسكي رفت. يه كپي از كار اونه كامل.
      بيچاره ديگه كارش به كپي كاري از چينيا رسيده.

      • ارين

        بي عقل بي فكر اين هواوي اگه يك چيز درست و حسابي مطرح ميكرد همه جا مطرح ميشد اما نشد.تو كدوم يكى از پرچمداران درست و حسابي سامسونگ يا سونى يا سرى نكسوس يا اچ تي سي يا ال جى اين رو ديديد؟برا سنسور اثر انكشت هم ميكفتيد قبلا بود و ميرفتيد مثال ميزديد از لپ تاپ ها و گوشي هايي كه به قدري افتضاح بود اثر انگشتشون كه اصلا مطرح نشدن و دنباله رويي.درحالي كه اپل تكنولوژي بسيار عالي اي داشت در زمينه سنسور اثر انگشت.كه سامسونگ هم زود اثر انگشت داد بيرون اگه يادتون باشه.الان هم سونى داده بيرون.شايعه ساعت هوشمند در اومد بعد يكهو سامسونك داد بيرون و بعد كلى شركت ديگه واقعا اين رو هم رد ميكنيد؟آقا عقل داشته باشيد شما سنسور اثر انكشن فوق العاده اپل رو كپى سنسور اثر انگشت هاي درب و داغون قبلي ميدونستي و اين فورس تاچ رو هم كپى سيستم هاي درب و داغون ديگه.اين رو بدون تو هيچ فرقي با كساني كه براي كلاس ميرن آيفون ميخرن نداري.باز اون ميكه كلاس باره و ميخره تو تكنولوژي ها رو منكر ميشى.

    • Morteza

      یکی از فناوری های فوق پیشرفته ای که الان گفتی و توی اندرویدی ها پیدا نمیشه مثال میزنی ؟

مطالب پیشنهادی