وقتی که هوآوی هم به اپل تیکه می اندازد؛ چینی ها رنگ صورتی خود را به رخ می کشند
آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس تا چند هفته دیگر به بازار خواهند آمد؛ این محصولات علاوه بر تمام قابلیت های جدیدی که دارند، نسبت به نسل های قبلی خود از یک فاکتور ...
آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس تا چند هفته دیگر به بازار خواهند آمد؛ این محصولات علاوه بر تمام قابلیت های جدیدی که دارند، نسبت به نسل های قبلی خود از یک فاکتور متمایز کننده در زمینه طراحی نیز بهره می برند.
اپل برای اولین بار رنگ صورتی را به دنیای آیفون ها آورده است و قصد دارد تا موبایل های جدیدش را علاوه بر رنگ های نقره ای، خاکستری فضایی و طلایی، با رنگ صورتی یا Rose gold نیز در اختیار کاربران قرار دهد.
همین موضوع سبب شده تا هوآوی در حساب کاربری خود در توییتر، موضوعی جالب را به اپل یادآوری نماید. چینی ها با انتشار عکسی از Mate S نوشته اند که «صورتی، از سر تا پا».
Mate S یکی از جدیدترین محصولات هوآوی است که چندی پیش توسط این شرکت معرفی شد. این دستگاه همچون آیفون های جدید به رنگ صورتی مجهز است، اما بر خلاف محصولات اپل تمام بدنه آن صورتی رنگ است.
در واقع چینی ها در توییت خود پنل سفیدی که در جلوی آیفون های جدید قرار دارد را سوژه کرده اند و به اپل یادآوری نموده اند که یک موبایل صورتی واقعی، باید به چه شکل باشد.
اینکه هوآوی رنگ صورتی را دستمایه تیکه انداختن به اپل کرده است، در نوع خود جالب به نظر می رسد؛ Mate S از جمله معدود دستگاه هایی به شمار می رود که نمایشگر آن به تکنولوژی Force Touch مجهز است و می تواند همچون آیفون، نسبت به فشار از خود واکنش نشان دهد. حال اینکه چرا هوآوی به جای پرداختن به این موضوع، رنگ صورتی را سوژه قرار داده، نکته ای است که جواب آن را فقط خود چینی ها می دانند.
در نهایت برای آشنایی بیشتر با Mate S می توانید نگاه نزدیک دیجیاتو به این دستگاه را در حاشیه نمایشگاه IFA مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یکی بیاد این هوآوی رو جم کنه خودش این همه تقلید از اپ ل کرده مثلا پشت گوشی که دو تا خط بالا و پایین داره یا عبارت slide to unlock و یا عکس دوربین در گوشه صفحه ...
بس کنید دیگه اه
بنظر من هيچ كي نميتونه با ايفون رقابت كنه
همین مونده بود هواوی به اپل تیکه بندازه
هواوی رو تو ایران اینقدر گندش کردیدا
خداییش خوشون خندشون نگرفته به شرکتی با این سابقه تیکه انداختن
البته به اصتلاح تیکه
نمیدونم گوگل چی توی یه شرکت کپی باز چینی دیده
خخخخخ یعنی من این مدیر عامل هواویو ببینم عجیب شکلاتیش میکنم بگو پسر خوب کل طراحی گوشیت ک از وان مکس اچ تی سی تقلید کردی خطای پاینه گوشیت و اسپیکراتم ک رو اپل اسکی رفتی بابا تکنولوژی دوربینتم ک ماله سونیه اقا رابط کاربریتم ک ماله اپله ...خخخخخ اقا راستی چهار ماه پیش من فهمیدم اپل میخواد فورس تاچ بزار چون یک شرکت به تولید انبوه این پنل برای ایفون پرداخته بود
رز گلد هم ک تو نت سه بوده بعدشم مگه رنگو هواوی افریده اگه اینجوریه ک هیچ برندی نباید نقره ای و طلایی بزنه هواوی جان خیالتو راحت کنم iphone 3gمیگیرم دستم ولی گوشی چینیه هواوی ن خدافظی
درود بر شرکت هوآوی من الان سه ماهه میت هفت دارم نسخه ی 32 گیگش رو باید بگم اصلا پشیمون نیستم از این که یک میلیون و سیصد بهش دادم واقعا عالیه تو هیچ زمینه ای کم نداره حتی از نوت 4 هم بهتر و عالی تره به نظر من گوشی جدید هوآوی (میت اس) از گوشی نوت 5 و اپل 6اس هم بهتره
تا یک ساله دیگه بزرگترین و موفق ترین برند موبایل دنیا هوآوی خواهد بود حالا خودتون میبینید
نه بابا!!!چه خبره دیگ سگ نوت 5 به این گوشیت شرف دره
دوست عزیز ایشون میت اس رو گفتن از نوت 5 بهتره نه میت 7 بعدشم شما میت اس که هیچی هواوی پی 8 که چهار ماه پیش معرفی شده رو با نوت 5 کل بنداز دوربینشو دقت رنگیشون رو ببین و زوم کن برش بده ببین کدوم شفاف تره بعد اینا رو بگید
تو الان چی تو میت اس دیدی که تو Z5 ندیدی
فناوری فورس تاچ که با اپدیت میتونه امکانات بیشتری رو در اختیار کاربر بده به علاوه موضوع دسدن نیست شما میتونی دوربین رو تو اکسپریا تی 700 ببینی تو پی 8 هم ببینی مپضوع ایمه که کدوم بهتره و در دوربین و حسگر اثر انگشت و عمق رنگ مشکی و سفید صفحه نمایش و طبیعی بودنش و طیف رنگ بهتر دوربین و لرزشگیر بهتر دوربین و قیمت و طراهی مستحکم تر (خودم تست کردم شخصا زد 3 و پی 8) تنها برتریت های سونی باتری و زد اب بودنش هست که باطری مقداری در پرمیوم جای فکر داره(رقیب میت اس) و زد آب هم که سونی گفت که توی آب نبرید خطرناکه پس من میپرسم پرمیوم نسبت به میت اس چه برتریت هایی داره؟ :-|
چینی هام آدم شدن
به نظر من از اون موقع که جابز سرشو گذاشت مرد اپل به چنان فاجعه ای کشیده شد و از بس تحقیر شد که دیگه استیو جابز تو قبرش رو ویبره گذاشته شده
خداییش هیچ برندی گوشی با کیفیت و ارزون نداره جز هواوی خودم سه ماههhonor3c_u10دارم هر چی برنامه و بازی روش ریختم آخ نگفته
سه ماه هنوز زوده,,یه نگاه به تعمیرگاه های موبایل بزنی میبینی بازارتعمیرات کدوم برند داغه!!
بعضی موقع باید به ظاهر هم اهمیت داد کار هواوی درسته