ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4 در حال پیشی گرفتن از پرفروش ترین کنسول تاریخ است

پلی استیشن 4 که عرضه شد، سونی با افتخار فروش آن را بسیار بهتر از پلی استیشن 2 اعلام کرد. پلی استیشن 2 در بازه زمانی حضورش در بازار موفق به فروش بیش از 155 ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۶ شهریور ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پلی استیشن 4 که عرضه شد، سونی با افتخار فروش آن را بسیار بهتر از پلی استیشن 2 اعلام کرد. پلی استیشن 2 در بازه زمانی حضورش در بازار موفق به فروش بیش از 155 میلیون واحد شد و پلی استیشن 4 شروعی رقم زد که از پرفروش ترین کنسول بازی تاریخ هم بهتر بود.

امروز، سونی ضمن اعلام کاهش قیمت کنسول پلی استیشن 4 در تمامی نقاط آسیا، از فروش فوق العاده موفق سخت افزار هم سخن گفت. گرافی که در بالا می بینید، فروش سه کنسول خانگی اخیر سونی را نشان می دهد. پلی استیشن 2 با رنگ سبز، پلی استیشن 3 با رنگ قرمز و پلی استیشن 4 با رنگ آبی در جدول بالا مشخص شده اند.

در این گراف می توانید میزان فروش هر سه کنسول را در 21 ماه ابتدایی عرضه شان به بازار مشاهده کنید. اگرچه نسل هفتم، سونی با وجود اکس باکس 360 نتوانست موفقیتی کسب کند اما PS4 حالا حتی از PS2 هم بیشتر می فروشد. اگر این روند همینگونه ادامه پیدا کند، پلی استیشن 4 به راحتی می تواند در پایان عمر خود پرفروش ترین کنسول تاریخ لقب گیرد.

به طور کل، حال و روز دنیای بازی های ویدیویی چه در بخش کنسولی و چه در بخش پی سی در سال 2015، حالا بهتر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری است. تحلیلگرانی که سه سال پیش مرثیه ی کنسول گیمینگ را خوانده بودند حالا باید نگاهی به آمار و ارقام بیاندازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • سید

    اقا بازی خدای جنگ می ارزه به اول و آخر اکس باکس

  • Mohammad_Ghasemi

    صدتا کنسول دیگه هم بقیه شرکتا بسازن ولی بازم بازم به گرد پای سونی نمیرسن چون 1- سونی نیستن 2- بازیهای انحصاری سونی کبیر دیوانههههههههه کنندسسسس واقعا برق از سر ادم میپره مثلا خدای جنگ پلی4 یا لست2 رو روی پلی4 ببینی
    اصن سونی همه جوره میخوامت ، همه ی محصولاتتو دوس دارم لامصب یه فکریم به حال جیب ما کن

  • parsa_soroori

    پلی استیشن 4 در حال پیشی گرفتنه. این که چیزی نیست! اکس باکس وان هم در حال موشی گرفته. فقط هاپوها می تونن پیشی بگیرن و پیشی ها می تونن موشی بگیرن.

  • JK Shin

    خدا شاهده اگه این دو تا هک شن میرم سراغ کنسول چون خیلی باصرفه میشه از پی سی هم خیلی بهتره چون چند سال دغدغه ی ارتقا نداری که رو اولترا بازی کنی

  • Shayan_Q9

    سونی توی ضمینه کنسول حرف نداره! عالیه! فقط یه فری به حال سیستم عامل ps4 بکنه خیلی عالی میشه! کنار xbox که بزاری معلوم میشه! اما بازی کردن توش واقعا لذت بخشه! :)
    فقط توی ایران بازی هاش گرونه! دست دومی هم خیلی کم هست واسش ! هر چه زودتر هک بشه من بیشتر خوشحال میشم با این اوضاع افتضاح دلار توی ایران! کسی خبر داره هک شده یا نه؟

    سونی هم برای دست پیدا کردن به این عنوان خیلی داره تلاش میکنه و ترفند های زیادی واسه خرید بیشتر به مشتری ها میزنه و اونا رو وسوسه میکنه =))

  • آيخم

    از ديوان خبر نداريد ؟
    خودكشي نكنه صلوات :))))

  • ali1988

    خدا شفات بده.

  • JEFRiUM

    پلی استیشن 4 واقعا فوق العادست.
    همین الان درسته که کنسول برتر بازار هست.اما در طول زمان با عرضه بازیهای سنگین تر قدرت واقعی خودشو نشون میده.
    اونجاست که ایکس باکس دیگه حرفی برای گفتن نداره.
    بالاخره هر چی نباشه پلی 4 حدود 50% قدرت بیشتری نسبت به ایکس باکس وان داره.

    • Mohammadmahdi_Sefatzadeh

      50% یعنی نصف باید بگی 150%
      PS4 شاهکاره

    • Divan Greedy (아이유)

      حالا شما بزار وقتی خودشو نشون داد بگو / فعلن که ایکس باکس دارها با بازی هایی مثل Forza 6 با اون قدرت فوق العاده و در ماه اینده با halo 5 دارن بازار رو می ترکونن

      • Hesam

        فعلا دارن بازارو میترکونن؟؟فعلا؟؟؟
        میگم خوب شد بعد مدت ها یه بازی(اخریش کی بود ؟؟؟)1080 و 60 فریم برا xbox اومد شما هم فرق 900p رو با 1080 فهمیدینا!!
        ----
        راستی یکی دیگه از رویاهاتم خراب شداا!!!هیلو رو اخر نتونستن رزولوشنشو قفل کنن!!چقدر خود زنی کردی سر هیلو ک 1080 و 60 فریم!!حیف شد واقعا

        • Divan Greedy (아이유)

          فعلن که توی فروش بازی های این ماه ایکس باکس با دو تا بازی انحصاری اونم فقط ریمستر با رتبه 3 و 6 پلی استیشن جونت کجا بود ؟؟ راستی کم شدن قیمت برای چی ؟؟ اونم توی تمام بازار اسیا ؟؟ 290 دلار توی ژاپن ؟

        • Divan Greedy (아이유)

          اطلاعاتت رو از کجا می گیری از سایت طرفدارای پلی استیشن ؟؟ عزیزکم گیم پلی halo داخل یوتیوب با رزولیشن 1080 و 60 فریم / نه جدن انگار منبع سایت های طرفدار سونی هستن / ori با 1080 و 60 فریم / در ضمن عزیزکم gears of war هم رزولیشن 1080 داشت / اخرین بازی ریسینگ شما کجاست ؟؟ اخرین بازی fighter شما کجاست ؟؟ معلومه کی داره خود زنی می کنه / راحت باش سایت خلوته

          • borna_talebi

            اینم لینک از ign
            http://www.ign.com/articles/2015/09/14/how-halo-5-will-run-at-60-fps
            رزولوشن بازی همیشه 1080 نیست. اون یوتیوب هم بزار سر کوزه ابشو بخور.و به بقیه تهمت نزن.

  • I am payne,max payne...

    یاد ps2 بخیر....:(

  • JK Shin

    یه مدت مشکلم با دسته ی کنسولا بود الآنم که اکس باکس وان از موس و کیبرد پشتیبانی میکنه مشکلم با قیمت بازیاشه من یکی که به هیچ عنوان راضی نمیشم برا یه بازی دویست تومن پول بدم مثله اینکه قسمت نیس کنسول بگیرم باید حالا حالا پی سی گیمر بمونم :(

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی