اپل در یک دادگاه دیگر سامسونگ را شکست داد؛ کره ای ها مجبور به تغییر می شوند
دعوای حقوقی چهار ساله اپل و سامسونگ هنوز ادامه دارد و وکلا همچنان قصد گرفتن دلارهای بیشتر از کمپانی رقیب را هدف کاری خود قرار داده اند. در دادگاه اخیری که بر سر مسائلی خاص ...
دعوای حقوقی چهار ساله اپل و سامسونگ هنوز ادامه دارد و وکلا همچنان قصد گرفتن دلارهای بیشتر از کمپانی رقیب را هدف کاری خود قرار داده اند. در دادگاه اخیری که بر سر مسائلی خاص برگزار شد، وکلای اپل توانستند ادعای خود را به اثبات رسانده و یک قدم از سامسونگی ها جلوتر افتند.
نتیجه ی این دادگاه، حذف برخی از ویژگی های موجود در تلفن های همراه سری گلکسی است و سامسونگ باید در تلفن های جدیدش پتنت های اپل را حذف کند. اتوکارکت، کویک لینک و اسلاید تو آنلاک که همگی برای اولین بار توسط اپل پا به دنیای تکنولوژی گذاشتند، حالا باید از تمامی تلفن ها و تبلت های سامسونگ حذف شوند.
در هر صورت نتیجه دادگاه کمکی به حل اختلاف دیرینه دو شرکت نخواهد کرد و صرفا کاربران را از داشتن ویژگی های بهتر محروم می کند. به هر حال، این ترفند حقوقی به اپل اجازه خواهد داد تا قیمت فروش پتنت های خود به سامسونگ را یک بار دیگر بالا ببرد.
سامسونگ اما همچنان در پی بازپس گیری حقوق خود است و سعی دارد با به اشتراک گذاشتن نتیجه ی این دادگاه و پرسیدن نظر دیگر قضات فدرال، از صحت تصمیم گیری مطمئن شود. اما تا اینجای کار، سامسونگ یک دادگاه دیگر از اپل عقب افتاد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اینا همش کپی هستن اپل خودش فقط داره با کپی کردن محصولات رو تولید میکنه پس نباید عقده ای بازی در بیارهApple pencil و smart keyboard و multi window
اصلاح میکنم multi tasking
چرا این قدر قسمت نظرات خراب شده
اگه بحث سر اینا بود الان اپل داشت کیسه زباله درست میکرد!آخه اپل بی مغز تو که سرتاپات کپیه هیشکی هیچی بهت نمیگه لطفا .... به قول سید علی جابز پرستا حملههههه
اسلاید تو انلاک که اصلا من تو گوشی های سامسونگ چه جدید چه قدیم ندیدم،بقیش هم تو بیشتر گوشی ها هست،اپل هم برای این که عقده ای بودن و ترسش رو از سامسونگ نشون بده این کارارو میکنه جابز پرستا حملههههه
ديده هيچ جوره نميتونه از سامسونگ جلو بزنه،دست ب دامن دادگاه شده.اپل هم اينهمه از سامي تقليد کرد.مثل قلم و چيپست و صفحه نمايش
يکی نيست بگه اخه تو که از سامسونگ شکايت ميکني فکر اينم بکن سامسونگ برات چيپ توليد میکنه خودتو و شرکتت هزار تومن ارزش نداره
آخه اسلاید تو آنلاک جای شکایت داره ؟
اختراعه انگار :|
اپل اومده از نوت پرو کپي کرده اومده از فبلت که اولين بار توسط سامسونگ ساخته شد کپي کرد اومد از موتورولا حسگر اثر انگشت رو کپي کرد اومد ياد گرفت مثل سامسونگ مالتي تسکينگ داشته باشه اومد کپي کرد از سامسونگ ولي به خاطر اينکه سامسونگ اينجور چيزارو مهم نميدونه شکايت نميکنه الانم اپل از چيزاي چرتي مثل باز کردن قفل صفحه! شکايت ميکنه! آخه بگين من سرمو کجا بکوبم اينا بعد ميان ميگن سامي کپي کار در حالي که سامسونگ با بيشتر از 3500 پتنت نوآور ترين برند تکنولوژي جهانه! درحالي که اپل رتبش پايين تر از 30 هست
سامی باید پتنت سوایپ کن شاد شی رو ثبت کنه خخخخ
خخخخ
خیلی بد شد