ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن یاهو میل برای ویندوز 10 منتشر شد

یاهو به تازگی اپلیکیشن یاهو میل را به ویندوز 10 آورده که می توانید هم اکنون آن را از ویندوز استور دریافت کنید. جاش جیکوبسن، مدیر بازاریابی یاهو در مورد این نسخه از یاهو میل ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یاهو به تازگی اپلیکیشن یاهو میل را به ویندوز 10 آورده که می توانید هم اکنون آن را از ویندوز استور دریافت کنید. جاش جیکوبسن، مدیر بازاریابی یاهو در مورد این نسخه از یاهو میل می گوید: " این اپلیکیشن راه های تازه ای برای اطلاع از پیام های جدید و دسترسی آسان به ایمیل ها را برایتان فراهم می کند. همچنین طیف وسیعی از قابلیت های نسخه تحت وب نیز در محیطی آشنا در اختیار شما قرار گرفته است."

یکی از قابلیت های یاهو میل ویندوز 10، نمایش ایمیل های خوانده نشده در قفل صفحه نمایش است. آخرین ایمیل های دریافتی را هم می توان از طریق یک کاشی زنده در منوی استارت مشاهده کرد و برای شخصی سازی رابط کاربری، می توان از تم هایی مزین به تصاویر وبسایت فلیکر بهره گرفت.

گفتنی است که یاهو میل در کنار دوولینگو و فیت بیت، آخرین اپلیکیشنی است که به صورت بومی برای ویندوز 10 منتشر شده. با توجه به اینکه توسعه دهندگان از تاریخ 29 جولای اجازه ثبت اپلیکیشن های ویندوز 10 در ویندوز استور را یافته اند، مطمئنا تعداد بیشتری از اپلیکیشن های مخصوص ویندوز 10 برای کاربران در راهند. طبق آخرین آمار، یاهو میل از ماه می گذشته ماهانه 225 میلیون کاربر فعال داشته است.

Yahoo Mail

Yahoo Mail

سازنده: Yahoo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز 10 حجم: 15.19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ghazanfar Didindipour

    یکی به من بگه الان من واس چی جو گیر شدم، نصبش کردم؟
    من که اصلا از یاهو استفاده نمی‌کنم =))

  • علی

    یاهو یه زمانی پادشاه ایمیل بود البته تک بود و رقی کم بود اون زمان!!
    الان دیگه به جیمیل یچیز دیگست بیشتر با جیمیل کار میکنن .
    اوت اوک مایکروسافت جدیدن خوب شده حرف نداره داره خوب میاد جلو .

  • جالینوس

    سه چهار روز پیش اومد فک کنم؟
    کلا همون مرورگره توی اپلیکیشن

  • ali9zafar

    یاهو داره هرکاری میکنه برا اینکه نجات پیدا کنه
    امیدوارم یاهو تو همین کاری ک هست بمونه و موفق باشه و دست به کارای بی ربط دیگه نزنه
    یاهو بخشی از خاطراته اصن بنظرم

مطالب پیشنهادی