ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی در حال توسعه موبایلی مجهز به استایلوس است

بر اساس گزارش اخیر رسانه های کره ای، کمپانی هوآوی در حال توسعه یک تلفن هوشمند با استایلوس است. گفته می شود که اندازه نمایشگر این دستگاه برای یک موبایل، بیش از اندازه بزرگ است ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳۰ شهریور ۱۳۹۴  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس گزارش اخیر رسانه های کره ای، کمپانی هوآوی در حال توسعه یک تلفن هوشمند با استایلوس است. گفته می شود که اندازه نمایشگر این دستگاه برای یک موبایل، بیش از اندازه بزرگ است و البته این شرکت چینی، از تکنولوژی های تازه ای در این قلم بهره خواهد گرفت.

بر اساس گزارشات، هوآوی اخیرا با شرکت Wacom تماس گرفته؛ این کمپانی پیش از این قلم S Pen را برای سری نوت سامسونگ توسعه داده بود اما در نهایت، این دو شرکت نتوانسته اند به توافق دست پیدا کنند و اکنون گزارش می شود که هوآوی، شرکتی دیگر را یافته که می تواند استایلوسی را برایش توسعه دهد که با S Pen به رقابت بپردازد.

اطلاعات بیشتری از این موضوع در دست نیست اما در گذشته شایع شده بود که شرکت چینی تمایل دارد Ascend Mate را با یک استایلوس همراه سازد، در نتیجه بدیهی خواهد بود که کمپانی مورد بحث، این قلم هوشمند را در کنار موبایلی پرچمدار و البته گران قیمت عرضه نماید.

حال باید دید که این شرکت در نهایت چه محصولی را ارائه خواهد داد و آیا قادر خواهد بود استایلوس خود را با فناوری فورس تاچ که اخیرا آن را در پرچمدارش قرار داده، هماهنگ ساخته و کاربردی مشخص برای آن به دست آورد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Ali

    هواوی سلطان اسکی خخخخخخ

    • N.ima

      دیگه الان کل شرکتا از رو هم کپی می کنن تاکید می کنم کل شرکتا .

  • erf

    سونی هم زد الترای جدید رو احتمالا با یه استایلوس اکتیو میده بیرون

  • N.ima

    خداییش کیفیت برند چینی هواوی بالا رفته .

    • عـــامـر

      منم مثل شما فکر میکردمااااا تا اسندمیت ۷ دوست یه دفه خاموش شد و دیگه روشن نشد ، خودش میگفت چشش زد خدا داند دیگه

    • آروین

      بله کیفیت هاشون بالا رفته ولی بعد یکی دو سال هم سی پی یو هم سیستم عاملشون افت میکنه!

  • mostafa

    الان یه عده میان میگن کپی و اینا
    من به شخصه برام فرقی نمی کنه کی اول یک تکنولوژی رو میاره
    برام این مهمه که کدوم شرکت بهتر اون تکنولوژی رو ارائه میده
    امیدوارم هواوی بترکونه با استایلوسش و جو رقابتی شه
    اخر سر من مصرف کننده نفع میبرم

مطالب پیشنهادی