پس از اپل، سامسونگ هم به فروش اقساطی پرچمدارهایش روی خواهد آورد
در کنفرانس اپل برای معرفی آیفون های جدید که در هجدهم شهریور برگزار شد، این شرکت از طرحی جدید پرده برداشت که توسط آن کاربران می توانستند با هزینه ای اندک و به شکل اقساطی ...
در کنفرانس اپل برای معرفی آیفون های جدید که در هجدهم شهریور برگزار شد، این شرکت از طرحی جدید پرده برداشت که توسط آن کاربران می توانستند با هزینه ای اندک و به شکل اقساطی آیفون را تهیه کرده و هر سال پس از معرفی آیفون جدید، نمونه تازه تر را نیز به دست بیاورند.
حال به نظر می رسد که با نیم نگاهی به این اقدام اپل، سامسونگ نیز چنین طرحی را برای کاربران ساکن ایالات متحده در دست اجرا دارد و اکنون در تلاش است تا طرح فروش اقساطی پرچمداران خود را آغاز نماید. یکی از مدیران بازاریابی سامسونگ به وب سایت «فوربس» گفته که این طرح تا ماه های آینده اجرایی خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اپل طرح فروش اقساطی موبایل های خود را در جریان معرفی آیفون های جدید و با نام «iPhone Upgrade Program» به کاربران شناساند. در این طرح، کاربران تشویق می شوند تا به جای خرید موبایل از اپراتورهای مخابراتی با قراردادهای دو ساله، به شکل مستقیم محصول را از اپل استور خریداری کنند.
کاربران اپل می توانند در ازای پرداخت ماهانه ۳۲ دلار، صاحب یک آیفون شوند. البته باز هم قراردادها دوساله خواهد بود اما تمایز طرح اپل با نمونه ای که از سوی اپراتورها پیشنهاد می شود، این است که هر کاربر می تواند به شکل سالانه، دست به خرید نمونه جدید آیفون بزند و البته آیفون ها شامل گارانتی های ویژه «Apple Care» هم خواهند بود. تحلیلگران نیز در این میان اذعان داشته اند که طرح اپل، برای استفاده کاربران بسیار به صرفه تر است تا اینکه به سراغ قراردادهای اپراتورهایی همچون AT&T و ورایزن بروند.
در این میان اما طرح دقیق سامسونگ برای ایده فروش اقساطی به شکل دقیقی عنوان نشده. نکته ای که چنین طرح هایی را حائز اهمیت می کند، این است که برای سالیان، کاربران برای خرید موبایل و سخت افزارهای جدید اینچنینی به سوی اپراتورها رفته اند. حال اما اپل و سامسونگ تلاش می کنند تا با روش های تازه ای، این سنت را شکسته و نحوه خرید کاربران در ایالات متحده را دست خوش تغییرات گسترده ای کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فقط Sony Z5
صبر کن سونی z5pبگیر. قوی ترین گوشی جهان.
از سایت کارگروه درخاست فیلترینگ دادی عمویی ؟!
اول ببین اونی که سنگشو به سینه میزنی واسه امسال تو توی کشورت یه نمایندگی رسمی حاضر شده بزنه..حالا زبان کشورت به کنار که اصلآ حساب نمیاره..دوم یه بار حساب کن تا حالا چه کلایی سرت رفته..هم یه تومن بیشتر دادی هم جایه دیگه مفت و با خواهش میدادن تو با ..
برا رقابت و پول در آوردن هر کاری باید کرد که سامسونگ هم روش تقلید کردن رو پیش گرفته!!
هرچی که هم خوب باشه عاقبت هم توی ایران اجرا نمیشه.
خداییش تقلید هم حدی داره .. !!
یعنی سامسونگ نیاد این کارو بکنه چون امل داره میکنه؟خواهشا حرفای الکی و بی معنی نزنید!
اپل.اشتباه شد
دوستان میخوام تا سقف دو میلیون و دویست گوشی یا تبلت خوبی میخوام بگیرم (ماه بعد) بین اینا موندم
z3 plus
z5 compact
s6 edge
note 5
ipad air2 64 4g
باتری و دوربین و اجرای روان برنامه بدون لگ واسم مهمه
یا نوت5 بگیر یا z5 به نظرم این دو تا گوشی های خیلی عالی هستند.تبلت میخای بگیری همون air2 رو بگیر.
شک نکن دوست عزیز نوت۵
یه دو ماه صبر کن خود Z5 رو بگیر حال کن همه ی این چیزایی که میخوایو داره
ipad air2 64 4g
شک نکن دوست من.
چرا تو آمریکا گوشی های اپل از گوشی های سامسونگ مثل گلکسی اس 6 ارزون ترن ولی تو کشور ما این برعکسه؟
چون واسه شرکت اپل امریکا کشور خودشه و چون به قانون ، عادات و رفتار مردم خودشون کاملا اشنایی دارن و چون قوانین مالیاتی کاملا شفاف دارن و نرخ تورم پایینه درنتیجه خیلی بیشتر از شرکت های دیگه حتی سامسونگ میتونن با انعطاف بیشتر و بهتر اقساطی بدن یا نقدی بفروشن...