ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از اپل، سامسونگ هم به فروش اقساطی پرچمدارهایش روی خواهد آورد

در کنفرانس اپل برای معرفی آیفون های جدید که در هجدهم شهریور برگزار شد، این شرکت از طرحی جدید پرده برداشت که توسط آن کاربران می توانستند با هزینه ای اندک و به شکل اقساطی ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳۰ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در کنفرانس اپل برای معرفی آیفون های جدید که در هجدهم شهریور برگزار شد، این شرکت از طرحی جدید پرده برداشت که توسط آن کاربران می توانستند با هزینه ای اندک و به شکل اقساطی آیفون را تهیه کرده و هر سال پس از معرفی آیفون جدید، نمونه تازه تر را نیز به دست بیاورند.

حال به نظر می رسد که با نیم نگاهی به این اقدام اپل، سامسونگ نیز چنین طرحی را برای کاربران ساکن ایالات متحده در دست اجرا دارد و اکنون در تلاش است تا طرح فروش اقساطی پرچمداران خود را آغاز نماید. یکی از مدیران بازاریابی سامسونگ به وب سایت «فوربس» گفته که این طرح تا ماه های آینده اجرایی خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپل طرح فروش اقساطی موبایل های خود را در جریان معرفی آیفون های جدید و با نام «iPhone Upgrade Program» به کاربران شناساند. در این طرح، کاربران تشویق می شوند تا به جای خرید موبایل از اپراتورهای مخابراتی با قراردادهای دو ساله، به شکل مستقیم محصول را از اپل استور خریداری کنند.

کاربران اپل می توانند در ازای پرداخت ماهانه ۳۲ دلار، صاحب یک آیفون شوند. البته باز هم قراردادها دوساله خواهد بود اما تمایز طرح اپل با نمونه ای که از سوی اپراتورها پیشنهاد می شود، این است که هر کاربر می تواند به شکل سالانه، دست به خرید نمونه جدید آیفون بزند و البته آیفون ها شامل گارانتی های ویژه «Apple Care» هم خواهند بود. تحلیلگران نیز در این میان اذعان داشته اند که طرح اپل، برای استفاده کاربران بسیار به صرفه تر است تا اینکه به سراغ قراردادهای اپراتورهایی همچون AT&T و ورایزن بروند.

در این میان اما طرح دقیق سامسونگ برای ایده فروش اقساطی به شکل دقیقی عنوان نشده. نکته ای که چنین طرح هایی را حائز اهمیت می کند، این است که برای سالیان، کاربران برای خرید موبایل و سخت افزارهای جدید اینچنینی به سوی اپراتورها رفته اند. حال اما اپل و سامسونگ تلاش می کنند تا با روش های تازه ای، این سنت را شکسته و نحوه خرید کاربران در ایالات متحده را دست خوش تغییرات گسترده ای کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • مهدی

    فقط Sony Z5

  • reza

    صبر کن سونی z5pبگیر. قوی ترین گوشی جهان.

  • Ho3ein

    از سایت کارگروه درخاست فیلترینگ دادی عمویی ؟!

  • mehdi

    اول ببین اونی که سنگشو به سینه میزنی واسه امسال تو توی کشورت یه نمایندگی رسمی حاضر شده بزنه..حالا زبان کشورت به کنار که اصلآ حساب نمیاره..دوم یه بار حساب کن تا حالا چه کلایی سرت رفته..هم یه تومن بیشتر دادی هم جایه دیگه مفت و با خواهش میدادن تو با ..

  • Ahmad_Ghanbari

    برا رقابت و پول در آوردن هر کاری باید کرد که سامسونگ هم روش تقلید کردن رو پیش گرفته!!

  • kiarash

    هرچی که هم خوب باشه عاقبت هم توی ایران اجرا نمیشه.

  • حمید

    خداییش تقلید هم حدی داره .. !!

    • آروین

      یعنی سامسونگ نیاد این کارو بکنه چون امل داره میکنه؟خواهشا حرفای الکی و بی معنی نزنید!

  • آروین

    اپل.اشتباه شد

  • علی جون

    دوستان میخوام تا سقف دو میلیون و دویست گوشی یا تبلت خوبی میخوام بگیرم (ماه بعد) بین اینا موندم
    z3 plus
    z5 compact
    s6 edge
    note 5
    ipad air2 64 4g
    باتری و دوربین و اجرای روان برنامه بدون لگ واسم مهمه

    • Mr.EN

      یا نوت5 بگیر یا z5 به نظرم این دو تا گوشی های خیلی عالی هستند.تبلت میخای بگیری همون air2 رو بگیر.

    • محمد

      شک نکن دوست عزیز نوت۵

    • Mohammad_Ghasemi

      یه دو ماه صبر کن خود Z5 رو بگیر حال کن همه ی این چیزایی که میخوایو داره

    • parsa_soroori

      ipad air2 64 4g
      شک نکن دوست من.

  • امیر

    چرا تو آمریکا گوشی های اپل از گوشی های سامسونگ مثل گلکسی اس 6 ارزون ترن ولی تو کشور ما این برعکسه؟

    • barham

      چون واسه شرکت اپل امریکا کشور خودشه و چون به قانون ، عادات و رفتار مردم خودشون کاملا اشنایی دارن و چون قوانین مالیاتی کاملا شفاف دارن و نرخ تورم پایینه درنتیجه خیلی بیشتر از شرکت های دیگه حتی سامسونگ میتونن با انعطاف بیشتر و بهتر اقساطی بدن یا نقدی بفروشن...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی