ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و بایدو به هدف افزایش محبوبیت ویندوز 10 در چین به تفاهم رسیدند

بایدو (Baidu) شرکت بزرگ چینی و موتور جستجویی قدرتمند به حساب می آید و لقب «گوگل چینی» را یدک می کشد. مایکروسافت امروز طی تفاهم نامه ای، همکاری خود با Baidu را اعلام نمود که ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بایدو (Baidu) شرکت بزرگ چینی و موتور جستجویی قدرتمند به حساب می آید و لقب «گوگل چینی» را یدک می کشد. مایکروسافت امروز طی تفاهم نامه ای، همکاری خود با Baidu را اعلام نمود که طی این توافق، ویندوز 10 توسط چینی ها تبلیغ خواهد شد.

Microsoft Edge مرورگر پیش فرض ویندوز 10 است و در چین، Baidu.com، موتور جستجوی پیش فرض و صفحه اول مایکروسافت اج خواهد بود. از سوی دیگر، بایدو بیش از 600 میلیون کاربر در کشور خود دارد که می تواند آن ها را به دریافت ویندوز 10 ترغیب کند. چینی ها قرار است اپلیکیشن های فراگیر خود را برای ویندوز 10 ساخته و عرضه نمایند.

کاربران چینی می توانند با مراجعه به کانال توزیع Windows 10 Express در وبسایت بایدو، نسبت به دانلود و نصب نسخه رسمی ویندوز 10 اقدام کنند. مایکروسافت می گوید تاکنون ده میلیون کاربر چینی ویندوزهای شان را آپدیت کرده اند اما بایدو می تواند صدها میلیون به این رقم بیافزاید. اوایل امسال، مایکروسافت به کاربران چینی که نسخه غیر رسمی ویندوزهای پیشین را داشتند، پیشنهاد آپدیت رایگان به ویندوز 10 را ارائه کرده بود.

جالب توجه است که طی این قرارداد، مایکروسافت به جای بینگ، موتور جستجوی خودش، می خواهد بایدو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در چین قرار دهد. این مسئله می تواند حرکتی رو به جلو در جهت افزایش تعداد کاربران ویندوز 10 باشد اما قطعا روی میزان استفاده شرقی ها از بینگ تاثیر خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • I am payne,max payne...

    دیروز هم تیم کوک ،زاکربرگ،رییس علی بابا...بیل گیتس تو پایگاه مایکروسافت حاظر شدن تا به استقبال رئیس جمهور چین برن...

  • mohammadmj

    اینکار مایکروسافت نشون دهنده اینکه چقدر مدیریت صحیح نادلا به لایه های زیرین مایکروسافت نفوذ کرده .........

  • اسماعیل

    سلام ببخشید که سوالم رو اینجا می پرسم
    من برای رشته عمران به یک لپ تاپ فوق العاده با کیفیت ویندوزی نیاز دارم
    خودم asus g551jw رو انتخاب کردم
    اینم مشخصاتش:
    http://1o2.ir/124579
    نظرتون راجب این لپ تاپ چیه؟ اگر لپ تاپ بهتری رو می شناسید معرفی کنید.
    لطفا لپ تاپ های پیشنهادی حداکثر تا قیمت 5 تومن باشه
    ممنون

    • arash1360

      اگه کارایی سخت افزاری برات مهمه همین لپ تاپ غولیه واسه خودش
      به نظره من همینو بگیری از سایرین بهتره حالا یکم سنگین تر بودنش زیاد مشکل ساز نیست
      قیافشم بد نیست از نزدیک که ببینی بهتر از عکسا دیده میشه

    • Divan Greedy (아이유)

      پیشنهاد های من / منتظر سرفیس پرو 4 بمون / samsung ativ 9 / ThinkPad x1 carbon و یا dell xps 13 و 15 نسخه های جدید / Acer s7 / یا می تونی بری سمت razer زمان این جور لپتاپ های قطور دیگه گذشته ، همه این مدل ها اپشن های سخت افزارهای خیلی خوب رو دارن

    • firebird

      لپتاپ خوبی به نظر میرسه ولی نزدیک ۳ کیلو وزن داره. اگه بخوای زیاد این ور اون ور ببریش حسابی اذییتت خواهد کرد.

    • محمد آیت اللهی

      منم رشتم عمرانه.ولی بنظرم یه لپتاپ معمولی هم کافیه.این مدل لپتاپ ها برای کارهای گرافیکی و رندر کردن و ... لازمه.حالا من زیاد دقیق تمیدونم.ولی اتوکد و نرم افزارای عمران به سیستم قوی احتیاج نداره

      • اسماعیل

        آقای آیت اللهی با توجه به اینکه رشته شما هم عمرانه این سیستم کافیه؟"من از ظاهر این بیشتر خوشم میاد"
        http://1o2.ir/14789

  • Divan Greedy (아이유)

    یه خبر و ویدیو هم من اضافه کنم /
    windowscentral.com/windows-10-build-10547-everything-you-need-know
    Build جدید ویندوز با امکانات خیلی باحال
    http://www.aparat.com/v/10JRK
    ویدیو نزدیک به این build

  • Divan Greedy (아이유)

    احترام به مردم چین و خواسته هاشون ، سهم بالای baidu نشون دهنده اینه که مردم این کشور عاشق این موتور جستجو هستن

    • Ali Khalili

      نخیر دوست خوبم.بایدو محبوبه به خاطر اینه که دولت چین سانسور شدیدی روی محصولات غربی داره و کاربراش مجبورن که از بایدو استفاده کنند.

  • محمد آیت اللهی

    سلام
    میخوام ویندوز 10 بگیرم.نمیدونم نسخه کامل و خوبشو باید از کجا دانلود کنم؟ و آیا نیاز به کرک داره؟
    ویندوز فعلی خودم 8.1 کرک هست
    و اینکه برای یه لپتاپ با ویندوز 7 ارجینال هم میخوام ولی نمیدونم همیشگیه برای ائن یا نه
    برام توضیح میدید چجوریه و از کجا دانلود کنم؟ ممنون

    • firebird

      تا اونجایی که من میدونم واسه نسخه کرک شده نمیتونی اوریجینال بگیری مگه اینسایدر بشی
      https://insider.windows.com/
      نسخه هوم ۱۲۰ و پرو ۲۰۰ دلار هست.
      http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Windows-10-Pro/productID.319935900
      ---
      واسه ویندوز اوریجینال آپدیت مجانی هست و گفته که به شکل سرویس خواهد بود و همیشگیه. فایل iso اینجاست: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10ISO
      ---
      من یوزر ویندوز نیستم و این لینکها رو هم واست سرچ کردم. دوستان احتمالن بتونند بیشتر کمک کنند.

مطالب پیشنهادی