آمار فروش هفته ی گذشته ی ژاپن، حاکی از سقوط پلی استیشن 4 و صعود سوپر ماریو میکر است
Media Create به صورت هفتگی و ماهانه، آمار فروش کشور ژاپن را منتشر می کند. در هفته ی گذشته، یعنی از 21 سپتامبر تا 27ام همین ماه، بازی سوپر ماریو میکر با فروش 52.000 واحد، ...
Media Create به صورت هفتگی و ماهانه، آمار فروش کشور ژاپن را منتشر می کند. در هفته ی گذشته، یعنی از 21 سپتامبر تا 27ام همین ماه، بازی سوپر ماریو میکر با فروش 52.000 واحد، به موفقیتی شگرف رسید و فروش کلی خود را به 245.000 واحد در ژاپن رساند.
در همین حال، فروش پلی استیشن 4 نیز با کاهش شدیدی مواجه شد تا با فروش 4.071 واحدی، جایگاه پنجم را میان کنسول ها در اختیار بگیرد. هم چنین ژاپنی ها نشان داده اند که علاقه ی وافری به کنسول دستی 3DS دارند و ورژن جدید این کنسول با نام New3DS XL به فروش حدود 21.000 واحد دست یافت تا در صدر جدول فروش کنسول ها قرار گیرد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در پایین می توانید آمار فروش 20 بازی برتر هفته ی گذشته ی ژاپن را مشاهده کنید.
- Super Mario Maker – Wii U – 52,396
- Pokemon Super Mystery Dungeon – 3DS – 44,555
- Yo-Kai Watch Busters: Red Cat Team / White Dog Squad – 3DS – 39,468
- Utawarerumono: False Mask – PS Vita – 26,252
- Animal Crossing: Happy Home Designer – 3DS – 21,785
- Splatoon – Wii U – 20,736
- Genkai Tokki: Moero Crystal – PS Vita – 18,721
- Utawarerumono: False Mask – PS4 – 18,635
- Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King – 3DS – 17,790
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – PS4 – 15,158
- TV Anime Idolm@ster: Cinderella Girls G4U! Pack Vol.5 – PS3 – 13,287
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – PS3 – 11,217
- Minecraft: PlayStation Vita Edition – PS Vita – 10,770
- Utawarerumono: False Mask – PS3 – 10,693
- Monster Hunter Diary – 3DS – 10,197
- Hakuoki: Shinkai Furi no Sho – PS Vita – 10,064
- The Witch and the Hundred Knights: Revival – PS4 – 8,902
- Saint Seiya: Soldiers’ Soul – PS4 – 6,938
- Rhythm Heaven: The Best – 3DS – 6,830
- Resident Evil: Revelations 2 – PS Vita – 5,765
آمار فروش سخت افزارها نیز به شرح زیر است:
- New3DS XL – 21,765
- Vita – 19,078
- Wii U – 18,024
- New3DS – 5,069
- PS4 – 4,071
- PS3 – 2,630
- 3DS – 1,529
- PS Vita TV – 790
- 3DS XL – 747
- Xbox One – 232
دو بازی The Witch and the Hundred Knights و Saint Seiya، برخلاف آنچه تصور می شد، فروش ناموفقیت آمیزی در کشور خورشید تابان داشتند.
در همین حال کنسول اکس باکس وان هم فروش تحقیرآمیزی در این کشور دارد و در هفته ی گذشته، تنها به 232 واحد بسنده کرد. البته شرایط برای پلی استیشن 4 نیز چندان مساعد نیست. با این حال، دلیل فروش پایین کنسول نسل هشتمی سونی را می توان کاهش قیمتی دانست که از امروز آغاز خواهد شد و احتمالا ژاپنی ها تا اعمال این کاهش قیمت، صبر کرده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فروش psvita در حال منسوخ شدن از اکس باکس وان بیشتره واییییی
x360 پس کجاست؟!!!!!!!!!!!
ترول ویرایش ادبی: »فروش ناموفقیتآمیز» غلطه
فروش ناموفقیت آمیزی در کشور خورشید تابان داشتند.
جمله ایراد داره.
همیشه تصور میکنم ژاپنی ها از یه سیاره دیگه هستن!
ژاپنی ها خیلی نژاد پرست و میهن پرستن و از امریکا کینه دارن از حمایت هاشون از محصولاتشون معلومه
فقط 5000 فرمانده ژاپنی بعد شکست از امریکا خودکشد کردن . البته این که مردم باهوش و کاری هستن حسابش جدا و سخت کوظن ولی هیچ وقت نمیرن محصول خارجی بخرن
ژاپن کشوری که همزمان شوروی . چین . کره و امریکا رو شکست داد اخر سر مجبور شدن بمب اتمی بزنن . اگر بمب اتم نبود الان ابرقدرت دنیا ژاپن بود نه امریکا واسه همین کینه و عقده تاریخی دارن و سعی میکنن با تلاش و کوشش کشورشون رو در جهان به جایگاه برتر برسونن
کینه و عقه و حسد و این اراجیف چیه دوست من! این صفاتی که فرمودید در وجود من و شماست که اینقدر کشورمون عقب افتادس. اون ها اگر این صفاتی که شما می فرمایید داشتند اینقدر پیشرفت نمی کردن که سومین اقتصاد دنیا بشن با هیچ منابعی. آمریکا بدترین جنایت جهان رو در حق ژاپنی ها کرد ولی به قول یک بزرگی این که تلفن ژاپنی روی میز رئیس جمهور آمریکاست یعنی بزرگترین انتقام ژاپن از آمریکا.
اقا پارسای عزیز راجع این تلفن حرفهای زیادی شنیدم که میگن روی میز رییس جمهور امریکاست ولی این حرف کاملا اشتباه و غیرمنطقیه چون توی کاخ سفید طبق قانون خودشون از محصولات امریکایی استفاده میشه این حرفها هم در حد داستانه البته این دوستمون تا حد زیادی درست میگن ژاپنی ها غرور خاصی نسبت به محصولات ساخت خودشون دارن و سعی می کنن از محصولا کشور خودشون استفاده کنن و مثل حمایت از یرندهای خودروسازی شون یا صنایع الکترونیکشون در ضمن خدمت اون دوستمون هم عرض کنم پرفروشترین گوشی در ژاپن سونیه نه اپل این حرف رو بدون تعصب میگم در ضمن اقا پارسای گل شاید حمایت ژاپنی ها از محصولاتشون از روی کیفیت بالاشون هست کاملا حرف شما درسته ولی مردم ژاپن هنوزم کینه خاصی نسبت به چینی ها و امریکایی ها دارن چون توی حنگ جهانی باعث ویرانی کشورشون شدن برای اینکه روی هوا حرف نزدم باشد اگه تونستی کتاب تاریخ ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم رو بخون این حرفم هم نه برای خدای نکرده تحقیر گفتم بلکه این رو برای دوستان عزیزی گفتم که واقعا می خوان اطلاعاتشون بالا بره همین
به من منفی میدی بعد حرف منو تایید میکنی . اصلا نفهمیدی چی گفتم . منم میگم که ژاپنی ها از اقتصادشون حمایت کردن و اینجوری به جنگ امریکا رفتن شما بعد نفهمیدی من چی میگم اومدی میگی نه بعدش همین حرفو میزنی من دیگه چی بگم همینه که کشور پیشرفت نمیکنه :)
در ضمن این سامورایی های بی احساس مدام حمله میکردن کره و چین و جنگ و غارت میکردن یکی از عوامل دو تیکه شدن و بدبخت شدن کره هم ژاپن هست شما برو تاریخشونو ببین بعد ازشون دفاع کن . ژاپن میخواست سرور دنیا شه که نتونست . جنگش با امریکا هم سر قدرت و طمع بود
آیفون آمریکایی پرفروش ترین گوشی تو ژاپنه. پس خیلی هم حرف شما درست نیست
عقده فک نکنم کلمه مناسبی باشه
کینه بنظرم بیشتر برازنده ژاپنی هاست
چون مردم با شعور و پیشرفته و سخت کوشی داره
عقده مناسب ادمای بی عرضه و بد ذات هست بیشتر
عقده یعنی به چیزی نرسی و برات غیر عادی مهم شه
سلامتی . عشق . پول و ...
مثلا کشوری که فقیره مردمش عقده ای میشن و در برخورد با مردم خوشبخت یا خشونت میکنن یا سرخورده و خار و خفیف میشن
مثلا کشور های اطراف رو ببین
تشکر :)
:|