ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و مایکروسافت به نبرد پتنتی خود خاتمه خواهند داد

یکی دیگر از بزرگ ترین نبردهای دادگاهی سیلیکون ولی رو به پایان است و دو شرکت گوگل و مایکروسافت می خواهند تمامی پرونده هایی که علیه یکدیگر دارند را از دادگاه بیرون آورده و مشکلات ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۹ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی دیگر از بزرگ ترین نبردهای دادگاهی سیلیکون ولی رو به پایان است و دو شرکت گوگل و مایکروسافت می خواهند تمامی پرونده هایی که علیه یکدیگر دارند را از دادگاه بیرون آورده و مشکلات خود را فراموش کنند.

به گزارش بلومبرگ، تمامی 20 پرونده موجود که در هر کدام یکی از شرکت ها شاکی بود قرار است از دستور کار دادگاه ها خارج شده و به نزاع 5 ساله این دو غول بزرگ تکنولوژی پایان بخشد. مسائل مورد بحث از تلفن های همراه (شکایت مایکروسافت) تا ویدیو پلی بک اکس باکس (شکایت گوگل) را شامل می شد.

دو شرکت مذکور حالا قرار است روی تکنولوژی ها با یکدیگر کار کرده و به گونه ای کار را جلو برند که مانع از به وجود آمدن مشکلات این چنینی شود. مسلما چنین رویدادی را می توان یک تغییر مثبت قلمداد کرد و اگر پیگیر اخبار دو کمپانی بوده باشید، حتما از تغییر فرهنگ ساختاری هر دو با خبر هستید.

مایکروسافتی که سال 2010 از موتورولا شکایت کرد، شرکتی دیگر بود. استیو بالمر از موفقیت اندروید و شکست خوردن ویندوزفون در برابر آن شاکی بود و هر اقدامی در جهت مطرح کردن نام سیستم عامل خود را نادیده نمی گرفت. حالا 5 سال جلو بیایید و ساتیا نادلا را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • JEFRiUM

    ایکس باکس از نظر قدرت از پلی استیشن 50% ضعیف تره.
    این به کنار آدم با طراحی زمخت و قوطی کبریتی وار ایکس باکس چطور کنار میاد؟
    طراحی شاهکار پلی 4 حس خشم و قدرت و سرعت رو به آدم القا میکنه

    • Mohammad Reza

      دوست عزیز اون 50 درصد 50 درصد گفتنا اول نسل خریدار داشت که جو به شدت علیه مایکی بود.البته من منکر قدرت بالاتر PS4 نمیشم ولی تفاوت این قدر نیست.در ضمن به نظر من هردوتا کنسول برای 7 سال موندن خیلی ضعیفن.دیگه تا 5 سال دیگه به پردازش ابری هم نیازه.
      به هر حال چیزی که مهمه تجربه ی کاربریه و ثابت موندن فریم ریت خیلی بهتر از رزولوشن بالاتره که این مورد هم به نظر من دست سازنده هاست نه کنسول ها.اگر دست من بود برای فریم ریت متغیر بین 48 تا 60 رزولوشن رو فدا می کردم.

  • m. masoud

    خوبه بالاخره به این نتیجه رسیدن همکاری بهتر از تقابل هست

  • Hesam

    دیجیاتو جان نظرت چیه خبر رتبه ی z5 تو dxo رو بزاری؟

    • Badboy17

      احتمالا تو لیست اخبار سایت هست ک قراره منتشر .چون همینجوری نیست. ک سایت برنامه داره برا خودش

      • Hesam

        عجب
        خبری ک بیات بشه ب چ دردی میخوره؟
        خبر به اون دسته اولی برا سایتایی ک خبر گزاری حساب میشن بعد باید سریع پوشش داده بشه!!
        خیلی حرفت بی معنی بود

  • سوتابایت

    ماکروسافت از این جبه با اپل تو یه سمت بود! اما مثل این که روابط جنگ پتنتی هم داره رو به روشنایی می ره!

  • Divan Greedy (아이유)

    اوه خدا نمی دونم چند بار دیگه باید علت های موفقیت های الان مایکروسافت و نتایج الان رو که مدیریت بالمر توش نقش مستقیم داشت بگم بالمر توی موقعیت الان مایکروسافت نقش خیلی بزرگی داشت ، اما متاسفانه برای نشون دادن خوبی یکی یکی دیگه رو باید خراب کنیم ، دیشب هم گفتم الان می شه گفت بهترین کار نادلا توی این مدت مولتی پلتفرم شدن اپلیکشن های مایکروسافت و پیشرفت افیس بوده / محصولات موفق الانی مثل سرفیس پرو 3 ، یا دستگاه نواورانه ای مثل HoloLens همه زیر مدیریت بالمر بودن

    • Divan Greedy (아이유)

      ویندوز 7 هم همین طور و البته ویندوز 8 پایه های اصلی ویندوز 10 سیستم عاملی که باعث شد گروه سرفیس خلق بشه و لمسی شدن کامپیوتر ها و .... ، قضیه ویندوز فون هم به خاطر ویندوز ویستا بود ، به خاطر ویندوز ویستا بالمر مجبور شد همه مهندس های مایکروسافت رو بزاره روی ویندوز 7 چون اون موقع بخش اصلی مایکروسافت ویندوز بود

مطالب پیشنهادی