سامسونگ ویدیو رسمی آنباکس Gear S2 را منتشر کرد [تماشا کنید]
سامسونگ تا کنون ساعت های هوشمند مختلفی را روانه بازار کرده، اما واقعیت این است که تا کنون هیچ یک از آنها موفق نشده اند تا آنچنان که باید و شاید توجه کاربران را به خود ...
سامسونگ تا کنون ساعت های هوشمند مختلفی را روانه بازار کرده، اما واقعیت این است که تا کنون هیچ یک از آنها موفق نشده اند تا آنچنان که باید و شاید توجه کاربران را به خود جلب نمایند و فروشی درخور را به دست آورند.
از سوی دیگر رقیب آمریکایی سامسونگ، با معرفی اپل واچ توانست غوغایی به پا کند و پول قبل توجهی را روانه حساب های خود سازد. همین موضوع سبب شد تا سامسونگ فارغ از شکست های گذشته، به فکر طراحی رقیبی شایسته بیفتد.
ساعت هوشمند Gear S2 حدود یک ماه پیش در نمایشگاه IFA 2015 معرفی شد [نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو]. این ساعت را بی شک می توان یکی از زیباترین پوشیدنی های سامسونگ تا به امروز دانست. کره ای ها در طراحی این محصولات نهایت دقت را به خرج داده اند و تلاش نموده اند تا رقیبی سر سخت را برای اپل واچ روانه بازار سازند.
فروش Gear S2 از امروز آغاز می شود و سامسونگ به همین مناسبت ویدیو رسمی آنباکس این محصول را منتشر کرده است. در ادامه می توانید این ویدیو را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ساختار چرخشیش خیلی جالبه و من مثل آقای قاسمی مدل اسپرتشو بیشتر دوست دارم.
بعد از مدت ها از ساعت جدید سامسونگ خوشم اومد. همیشه دوس داشتم یه ساعت هوشمند بگیرم که ظاهر کلاسیک داشته باشه.
من فن مایکروسافتم
ولی اپل یه برند ساخته خیلی خوب روش کار کرده اگه پشکل هم بزنه روش میزنه آی پشکل عوام میرن میخرن
مثلا همین ساعت رو خیلی ها قبل از اپل زدن خیلی شیکتر و با امکانات بیشتر هیچ فایده ای نداشت
ولی اپل خیلی راحت یه صفحه نمایش انداخت تو یه ساعت از لحاظ زیبایی و کارایی هم به نسبت ضعیف بود ولی بقول نویسنده غوغایی به پا کرد چون عوام به برند نگا میکنن نه به امکانات یا کارایی
اوففف لامصب خیلی تو کلیپه دلبری میکنه :love:
راستی آقای قاسمی ما این ماه منتظر دو شماره ی ماهنامه دیجیاتو هستیما!! :) گفته باشم :)
قشنگه ولی موتو360 رو خیلی بیشتر دوست دارم، احتمالا بعد عید یه ساعت هوشمند مگیرم.
ویدئوش خرابه.
به نظرم طراحیش خیلی سادس موتو360 و ساعت اپل زبان طراحی شبیه به موبایل ها دارن که خوب عمل کردن حالا که ساعتا گرد شدن بهتره برن با یه کمپانی ساعت سازی قرارداد ببندن تا طراحیشو اونا انجام بدن شبیه ساعت واقعی بشه مثلا حاشیه تو اکثر ساعتای مچی یکی از زیباترین قسمتاشه تو ساعتای هوشمند بیخیالش شدن
پولشم داشته باشم هيچ وخت واسه ي ساعت هوشمند پول خرج نميكنم
هيچي قشنگ تر از ي ساعت كلاسيك به دست نميشه
امروز صبح می یاد توی best buy / حتما یه سری بهش می زنم
درسته مدرسه ها باز شده ولي جمعه ها ميتوني بياي به سايت
هنوزم طراحی هبچ کدوم از ساعت ها به موتو ا۳۶۰ نرسیده :(