ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین تصاویر منتشر شده از تلفن های هوشمند لومیا 950 و 950 XL خبر از وجود فلاش LED سه گانه برای آنها می دهد

جدیدترین تصاویر منتشر شده از تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 XL حاکی از آن است که دستگاه های مورد بحث هر کدام، سه فلاش LED را در قسمت پشت بدنه خود دارند. ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۱ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جدیدترین تصاویر منتشر شده از تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 XL حاکی از آن است که دستگاه های مورد بحث هر کدام، سه فلاش LED را در قسمت پشت بدنه خود دارند.

آنطور که از روی این عکس ها می توان حدس زد، تصاویر متعلق به دو نمونه اولیه هستند و این یعنی محصول نهایی می تواند کاملا متفاوت از آنها باشد.

عکس ها همچنین تایید می کنند که یک نسخه دو سیم کارتی از هر دوی این موبایل ها نیز ساخته می شود و به لطف آنها همچنین می توان نگاهی نزدیک تر داشت به دیود مادون قرمز مورد استفاده در این دو تلفن هوشمند که برای اسکن عنبیه چشم مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این حسگرها کاربران لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال را قادر خواهند ساخت که تلفن های هوشمند خود را صرفا با نگاه کردن به آنها قفل گشایی نمایند.

انتظار می رود که هر دوی این دستگاه ها در جریان کنفرانس خبری آتی مایکروسافت که قرار است سه شنبه همین هفته در نیویورک برگزار گردد رونمایی شوند. در کنار این دو تلفن هوشمند نیز احتمالا شاهد معرفی سرفس پرو 4 و مایکروسافت بند 2 خواهیم بود. گفتنی است که براساس پیش بینی های صورت گرفته این دو موبایل در ماه نوامبر وارد بازار نمی شوند و پروسه عرضه آنها کمی با تاخیر صورت خواهد پذیرفت.

Dual-SIM-support-revealed-on-left-infrared-diode-for-the-iris-scanner-is-on-the-right

Lumia-950

Lumia-950-L-and-Lumia-950-XL-R (1)

Lumia-950-L-and-Lumia-950-XL-R

New-images-of-the-Lumia-950-and-Lumia-950-XL-are-here

Triple-LED-flash-is-also-coming-with-the-Lumia-950

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • emad

    یه جوری شبیه گوشی اس 6 اج بغلاش. حس میکنم قراره خمیده باشه

  • arsham

    یاد فلش زنون n8بخیر همیشه اول یه نور قرمزی داشت بعدش فلشو میزد

  • ما

    البته من قبلا یه تبلت با فلش سه گانه دیدم،که دوربین جلوشم زیر صفحه نمایش و وسط دستگاه بود،تازه بوت دوگانه اندروید و ویندوز داشت که هر کدوم یه حافظه جدا داشتن،چهارتام اسپیکر.خلاصه غوووووولی بود،
    میتونید برید سایت ak3man.ir ببینیدش
    عنوانش ،بهترین تبلت دنیاست

  • M.a

    دوستان من همیشه عاشق پلت‌فرم ویندوز موبایل بودم و الان دوست دارم در کنار ios و اندروید یه ویندوز فون هم داشته باشم( لومیا 535)
    اونایی که تجربه کردن به نظرتون چطوره؟ مشکلات استور حل شده؟ ( کلش بازی نمیکنم! :-) ) کلا ارزش داره؟ اینکه میگن محیط کاربریش بی روح هست آیا واقعا اینطوریه یا نه؟
    فقط دوستان ویندوز فونی یا اونایی که تجربه کردن جواب بدن ممنون میشم

    • ali9zafar

      همه چیز کاملا سلیقه ایه
      هیچ تفاوتی بین سیستم عامل ها حس نمیکنی تقریبا
      یچیز واقعا خوب داره ویندوزفون اونم اینکه تو میان رده ها و بالاتر به هیچ عنوان شما هنگ و لگ نمی بینی، من یه ساله دارم هیچ مشکلی نداشتم، تو پایین رده هم به ندرت شاید تو یه سال یبار نهایتا (525 و 520 و 430 رو تجربه کردم، خودمم 735 دارم)
      محیطش تو ویندوز 10 چون میتونی پشتش عکس بذاری خوبه ولی الان فقط یا سیاه یا سفید پشتشه تو استارت
      من چون جنگولک بازی های اندروید رو + هنگ و غیره ش رو دوس ندارم بیخیالش شدم

  • nima_hp

    تنها دلیلی که لومیا نمیخرم کلش اف کنزه خخخ :D
    البته کلش که جدیدا توش میاد ولی نمیشه به گوگل پلاس وصل شه سیو کرد یا لود :(( خودا کنه کلش توش بیاد درجا میخرم.وگرنه برم 5s یا 6 بخرم :'(

  • farzad2j

    البته منظورم ۱۵۲۰ بود که دستم خورد به ۳

  • farzad2j

    آقایون اینجا به دیوان حق میدم.چون به چشم خودم دیدم که یه لومیا ۱۵۳۰ آورده بودند و مونده بود زیر چرخ ماشین.درسته تاچش شکسته بود ولی صفحش بالا میومو و تنها چند خش افتاده بود زو بدنش.حتی اگه باور ندارید بیایین تبریز قطعات فروشی فریبرز تو کویتی ها نشونتون بدم

    • Majid

      ویندوزفون 10 نمی تونه فروش بخش موبایل افزایش بده.
      چون بخش موبایل برای مایکروسافت جایگاه پنجمو داره.

      • farzad2j

        بله آقا میلاد.از دوستان هم شرمنده اشتباه تایپی رخ داد

  • had msh

    آیندش خیلی روشنه ,اگه قیمتش تو محدوده 1.5 باشه بدون شک میخرم .

  • بنیامین

    قطعا 950 ایکس ال که مجهز به اسکنر عنبیه هست، ایده آله و البته نحوه طراحی پشتش زیبات از معمولیه هست. امیدوارم قیمت و البته زمان ورودش هم مناسب باشه تا 1520 جان رو بدم یکی از خوشتیپ ها بگیرم
    وینفون، ساده کارا و دوست داشتنی

  • farzad2j

    آقا اینارو ول کنین nexus 6p هفته بعد تو دستمه.بهتون خبر میدم چطوریه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی