جدیدترین تصاویر منتشر شده از تلفن های هوشمند لومیا 950 و 950 XL خبر از وجود فلاش LED سه گانه برای آنها می دهد
جدیدترین تصاویر منتشر شده از تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 XL حاکی از آن است که دستگاه های مورد بحث هر کدام، سه فلاش LED را در قسمت پشت بدنه خود دارند. ...
جدیدترین تصاویر منتشر شده از تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 XL حاکی از آن است که دستگاه های مورد بحث هر کدام، سه فلاش LED را در قسمت پشت بدنه خود دارند.
آنطور که از روی این عکس ها می توان حدس زد، تصاویر متعلق به دو نمونه اولیه هستند و این یعنی محصول نهایی می تواند کاملا متفاوت از آنها باشد.
عکس ها همچنین تایید می کنند که یک نسخه دو سیم کارتی از هر دوی این موبایل ها نیز ساخته می شود و به لطف آنها همچنین می توان نگاهی نزدیک تر داشت به دیود مادون قرمز مورد استفاده در این دو تلفن هوشمند که برای اسکن عنبیه چشم مورد استفاده قرار می گیرند.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
این حسگرها کاربران لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال را قادر خواهند ساخت که تلفن های هوشمند خود را صرفا با نگاه کردن به آنها قفل گشایی نمایند.
انتظار می رود که هر دوی این دستگاه ها در جریان کنفرانس خبری آتی مایکروسافت که قرار است سه شنبه همین هفته در نیویورک برگزار گردد رونمایی شوند. در کنار این دو تلفن هوشمند نیز احتمالا شاهد معرفی سرفس پرو 4 و مایکروسافت بند 2 خواهیم بود. گفتنی است که براساس پیش بینی های صورت گرفته این دو موبایل در ماه نوامبر وارد بازار نمی شوند و پروسه عرضه آنها کمی با تاخیر صورت خواهد پذیرفت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






یه جوری شبیه گوشی اس 6 اج بغلاش. حس میکنم قراره خمیده باشه
یاد فلش زنون n8بخیر همیشه اول یه نور قرمزی داشت بعدش فلشو میزد
البته من قبلا یه تبلت با فلش سه گانه دیدم،که دوربین جلوشم زیر صفحه نمایش و وسط دستگاه بود،تازه بوت دوگانه اندروید و ویندوز داشت که هر کدوم یه حافظه جدا داشتن،چهارتام اسپیکر.خلاصه غوووووولی بود،
میتونید برید سایت ak3man.ir ببینیدش
عنوانش ،بهترین تبلت دنیاست
دوستان من همیشه عاشق پلتفرم ویندوز موبایل بودم و الان دوست دارم در کنار ios و اندروید یه ویندوز فون هم داشته باشم( لومیا 535)
اونایی که تجربه کردن به نظرتون چطوره؟ مشکلات استور حل شده؟ ( کلش بازی نمیکنم! :-) ) کلا ارزش داره؟ اینکه میگن محیط کاربریش بی روح هست آیا واقعا اینطوریه یا نه؟
فقط دوستان ویندوز فونی یا اونایی که تجربه کردن جواب بدن ممنون میشم
همه چیز کاملا سلیقه ایه
هیچ تفاوتی بین سیستم عامل ها حس نمیکنی تقریبا
یچیز واقعا خوب داره ویندوزفون اونم اینکه تو میان رده ها و بالاتر به هیچ عنوان شما هنگ و لگ نمی بینی، من یه ساله دارم هیچ مشکلی نداشتم، تو پایین رده هم به ندرت شاید تو یه سال یبار نهایتا (525 و 520 و 430 رو تجربه کردم، خودمم 735 دارم)
محیطش تو ویندوز 10 چون میتونی پشتش عکس بذاری خوبه ولی الان فقط یا سیاه یا سفید پشتشه تو استارت
من چون جنگولک بازی های اندروید رو + هنگ و غیره ش رو دوس ندارم بیخیالش شدم
تنها دلیلی که لومیا نمیخرم کلش اف کنزه خخخ :D
البته کلش که جدیدا توش میاد ولی نمیشه به گوگل پلاس وصل شه سیو کرد یا لود :(( خودا کنه کلش توش بیاد درجا میخرم.وگرنه برم 5s یا 6 بخرم :'(
البته منظورم ۱۵۲۰ بود که دستم خورد به ۳
آقایون اینجا به دیوان حق میدم.چون به چشم خودم دیدم که یه لومیا ۱۵۳۰ آورده بودند و مونده بود زیر چرخ ماشین.درسته تاچش شکسته بود ولی صفحش بالا میومو و تنها چند خش افتاده بود زو بدنش.حتی اگه باور ندارید بیایین تبریز قطعات فروشی فریبرز تو کویتی ها نشونتون بدم
ویندوزفون 10 نمی تونه فروش بخش موبایل افزایش بده.
چون بخش موبایل برای مایکروسافت جایگاه پنجمو داره.
بله آقا میلاد.از دوستان هم شرمنده اشتباه تایپی رخ داد
آیندش خیلی روشنه ,اگه قیمتش تو محدوده 1.5 باشه بدون شک میخرم .
قطعا 950 ایکس ال که مجهز به اسکنر عنبیه هست، ایده آله و البته نحوه طراحی پشتش زیبات از معمولیه هست. امیدوارم قیمت و البته زمان ورودش هم مناسب باشه تا 1520 جان رو بدم یکی از خوشتیپ ها بگیرم
وینفون، ساده کارا و دوست داشتنی
آقا اینارو ول کنین nexus 6p هفته بعد تو دستمه.بهتون خبر میدم چطوریه