ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت، سرفس پرو ۴ را در دو مدل ۱۲ و ۱۴ اینچی توسعه داده است

حال که اپل، آیپد پرو را در اندازه ۱۲.۹ اینچی معرف کرده و به تولید خواهد رساند، گفته می شود که مایکروسافت نیز در صدد برآمده تا نمایشگر سرفس پرو ۴ را با اندازه ای ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۱ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حال که اپل، آیپد پرو را در اندازه ۱۲.۹ اینچی معرف کرده و به تولید خواهد رساند، گفته می شود که مایکروسافت نیز در صدد برآمده تا نمایشگر سرفس پرو ۴ را با اندازه ای بزرگ تر به بازارها ارسال نماید. در حال حاضر سرفس پرو ۳ از نمایشگری ۱۲ اینچی بهره می برد اما گفته می شود که در نسل بعدی، در کنار اندازه فعلی، شاهد نمونه ای ۱۴ اینچی نیز خواهیم بود.

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، خبر می رسد که نمایشگر سرفس پرو با اندازه ۱۴ اینچ و رزولوشن 2K همراه گشته. ترکیب چنین ابعاد و رزولوشنی، باعث می گردد تا شاهد چگالی ۱۸۵ پیکسل در هر اینچ باشیم.

گفته شده که سایر مشخصات شامل نسل جدید پردازنده اینتل با کد «اسکای‌لیک» تا ۱۶ گیگابایت حافظه RAM و تا ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هستند.

خبر می رسد که طراحی کلی دستگاه، دستخوش تغییرات عمده ای نشده و باید انتظار داشت که در چهاردهم مهر ماه، با محصولی تقریبا مشابه با سرفس پرو ۳ رو به رو گردیم. در این میان Brian Hall، یکی از کارمندان ارشد مایکروسافت نیز اذعان داشته که لوازم جانبی سرفس پرو ۳ نظیر داک نگه دارنده و Type Cover همه با نسل بعدی این محصول هماهنگی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • احسان ح

    14 اینچ دیگه تبلت نیست که، مایکروسافت خجالت نکش لپتاپ بساز دیگه

  • m. masoud

    یعنی مایکروسافت منتظر بوده اپل آیپد پرو رو بزنه بعد بره سرفیس 14 اینچی بزنه؟ این دیگه خیلی دور از انصافه

  • Karen_Mahdavi

    اقای مستکین واقعا شما خجالت نمی کشید توی روز روشن نه تنها توی ترجمه دست می برید بلکه شرایط نشر اخبار رو هم رعایت نمی کنین ماسفم واقعا برای شما ادم هم این قدر......

  • arsham

    ویژگی های سخت افزاریش عالیه پردازنده اسکای لیک و 16 گیگابایت رم
    ولی ای کاش صفحه نمایشش 4kبود تراکم پیکسلی185 واقعا کمه

  • Ghazanfar Didindipour

    آقا جدیدا؟ بعد از اپل؟ تغییر سایز؟
    من از حدودای عید خبر داشتم که شایعاتی در مورد 14 اینچیش هم وجود داره :|



    -------------------------------------
    من یک بار دچار این داستان مشکل پروفایل شدم، لاگ اوت کردم درست شد. اما الان دیگه جواب نمیده...

  • Mehrdad

    اون گوشیه چیه اون وسط؟؟؟؟
    امیدوارم گوشی سرفیس باشه که بی صبرانه منتظرشم.

  • sina

    حالا که اپل فلان چی؟

  • Triple H

    ببینید بهترین راه نتیجه گیری واسه کیفیت یه گجت یا سیستم عامل و... آمارهای هستن که موسسات و وب سایت های معتبر شخص ثالث به صورت سالیانه و یا چند بار در سال منتشر می کنن. تو پستی که در مورد امنیت سیستم عامل، دوستان کلی تلاش می کردن به دیگری یا دیگران نظرشون رو تحمیل کنن در حالی که وب سایت های هستن که میزان امنیت و باگ و مشکلات امنیتی سیستم عامل ها رو تقریبا هر سال منتشر می کنن اما باز نظرات شخصی که چون من این رو دارم پس بهترینه اگه نیست باید بهترین جلوه اش کنم...
    وقتی این آمار هستن دیگه نظرات گیک ها چندان اهمیتی نداره. مثلا وقتی سرفیس پرو تو اکثر زمینه ها حرف اول رمی زنه بر اساس آمار و تحلیل ها باید قبول کرد. شاید مثلا فروش پایینی به نسبت تا الان داشته باشه ولی دلیل بر بد بودن یا ضعیف بودن نیست شاید بازاریابی ضعیفی داشته یا ایراد های از این دست. در آخر این که اگر همه شرکت ها پرچمدارهاشون رو با آیفون مقایسه می کنن بقیه هم تبلت هاشون رو با سرفیس مایکروسافت می سنجن که کلا تفاوتشون از زمین تا آسمونه...

  • علی

    چجوریه آپل کیبورد اضافه میکنه به تبلیتش میشه انقلاب و اختراع بعد مایکروسافت 2 اینچ بزرگ میکنه میشه کپی ؟!؟
    بابا اپل شرکت موفق دیگه خدا نیست که .
    اینقدر اینجور آدما به این شرکت تعصب دارن که عوامل شرکت خدارو بنده نیستن !! فک میکنن کی هستن .
    هرچی دارن از استیو جابز دارن وگرنه تو چند سال گذشته همچین پوخی هم نبوده همونارو یکم ارتقا دادن و تغییر قیافه !!
    تو دوربین که تو چنتا پست قبلی سایت دیجیاتو معلوم شده چه خبره .
    تو سیستم عامل هم جدیدن هرچی باگه تو سیستم عاملش پیدا میشه .
    این اعتماد به نفس از کجا میاد خدا میدونه !!

  • Triple H

    فکر کنم از همه متعصب تر تو این سایت آقای مستکین باشه! :)
    کلا بازاریاب اپل تشریف دارن البته به همراه متال!! :)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی