ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های طراحی ادوبی برای کار در ویندوز با نمایشگرهای لمسی بهینه سازی شدند

بهار سال گذشته که سرفس پرو 3 معرفی شد، ادوبی فاش ساخت که مشغول کار روی نسخه های سازگار با تاچ اپلیکیشن های طراحی اش برای ویندوز است. حالا این شرکت در جریان رویداد Max ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۴ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بهار سال گذشته که سرفس پرو 3 معرفی شد، ادوبی فاش ساخت که مشغول کار روی نسخه های سازگار با تاچ اپلیکیشن های طراحی اش برای ویندوز است.

حالا این شرکت در جریان رویداد Max امسال خود اعلام کرده که مجموعه اپلیکیشن های «اصلی» طراحی آن آماده اند تا اشاره ها و سوایپ های شما را دریافت کنند و برای پذیرش فرامین تاچ از طریق دستگاه های سازگاری چون تبلت مایکروسافت بهینه سازی شده اند.

فوتوشاپ و ایلاستریتور پیشتر برخی قابلیت های مبتنی بر تاچ را در خود داشتند اما حالا با مجموعه وسیعی از نرم افزارها روبرو هستیم که به شما امکان می دهند از این طریق روی صدا، ویدئو، گرافیک متحرک و پروژه های طراحی گرافیکی کار کنید.

این یعنی، فوتوشاپ، لایت روم، ایلاستریتور، ایندیزاین، پریمیر پرو، افتر افکتز و آدیشن همگی قادر خواهند بود داده های ورودی شما هم از طریق انگشت و هم کیبورد معمولی یا ترکپد و استایلوس را دریافت نمایند.

نکته دیگر اینکه ابزارهای سازگار با انگشت ادوبی هم بهبود داده شده اند تا عملکرد مطلوب تری را از خود نشان دهند. اما زمان بندی این شرکت برای ارائه به روزرسانی های نرم افزاری اش از این بهتر نمی توانست باشد چراکه تا ساعاتی دیگر مایکروسافت دستگاه های جدیدی را عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • arsham

    تو روزای آتی با زدیک تر شدن به عرضه عمومی سرفیس پرو4 تعداد بیشتری از اپ های کاربردی واسه قلم و صفحه نمایش لمسی اون بهینه میشن این فقط اول راهه

  • arsham

    میخوام در همین جا از تلاش های خستگی ناپذیر mehdy7برای پیدا کردن کامنت های من و دیوان در پست های مختلف که اتفاقا تعدادشون هم زیاده و منفی دادن به اونا تشکر کنم و ازش بخوام که دیگه دست از جر دادن خودش برداره

    #آنتی ترول:/

    • Karen_Mahdavi

      دمت گرم کلی خندیدم

  • Triple H

    دبجیاتو برای مراسم مایکروسافت وبلاگ نویسی زنده داره یا نه؟

  • h.kh

    تو تنها عقده نداری :)

  • H A M E D

    #بی_ربط
    دیروز یه یارویی داشت باهام سر برتری iOS نسبت به اندروید بحث میکرد بعد خواست زرنگ بازی در بیاره گفت تو اصن میدونی سازنده اول اندروید کی بود؟
    گفتم اندی رابین
    گفت نگا چقد "اندروید شرکت کوچیکیه که همه اطلاعاتشو میدونن"
    :|
    تبخیر شدم اصن

  • Mr. Nick

    خبر خوبی adobe رهبری شرکت گرافیکی داره .
    .
    امیدوارم autodesk که تو نرم افزار تخصصی مهندسی و گرافیکی 3D به عهده داره یه حرکت بزنه برای لمسی ها تو هلولنز که همکاری خیلی خوبی با مایکروسافت داره .
    .
    تو گرافیکی 3D میشه طراحی اولیه انجام داد و رندرینگ به عهده یه PC رومیزی سپرد ولی تو برنامه های مثل اتوکد /الکتریکال /و.... مدل 8 گیگ رم I5 خوب هست هرچند با قلم یا موس
    فقط با PC میتونم وارد بشم سایت خطا داره

  • R3D

    از برکات نزدیک شدن به زمان معرفی سرفیس پرو 4 هستش. :D

مطالب پیشنهادی