ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک اپلیکیشن های مسنجر و اینستاگرام را به ویندوز 10 می آورد

یکی از اهداف بزرگ مایکروسافت در ویندوز 10، تشویق توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن های فراگیری است که روی پی سی، تبلت و موبایل قابل اجرا باشند. در همین راستا، غول نرم افزاری به تازگی ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۴ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۷:۴۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از اهداف بزرگ مایکروسافت در ویندوز 10، تشویق توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن های فراگیری است که روی پی سی، تبلت و موبایل قابل اجرا باشند. در همین راستا، غول نرم افزاری به تازگی هم پیمان بزرگی پیدا کرده: فیسبوک.

مایکروسافت دقایقی پیش و طی کنفرانس Windows 10 devices که هم اکنون در نیویورک در حال برگزاری است، اعلام کرد که فیسبوک قصد دارد تا اپلیکیشن های مسنجر، اینستاگرام و فیسبوک را روانه ویندوز 10 کند.

هر چند عرضه اپلیکیشن رسمی فیسبوک برای ویندوز 10، با توجه به انتشار نسخه مخصوص آن برای ویندوز 8 سورپرایز چندان بزرگی نیست، اما بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام نکته خوشحال کننده ای است. اینستاگرام حدودا دو سال پیش برای ویندوزفون عرضه شد و از آن زمان تاکنون به ندرت اتفاق افتاده که برایش آپدیتی ارائه شود.

در حال حاضر اپلیکیشن رسمی اینستاگرام در ویندوزفون فاقد قابلیت بارگذاری ویدئوهاست، به همین خاطر بخش عمده کاربران ویندوزفون از اپلیکیشن های شخص ثالث اینستاگرام برای کار در این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

انتشار یک اپلیکیشن آپدیت شده از اینستاگرام برای ویندوز خبر بسیار مسرت بخشی است، اما مایکروسافت هنوز برای ارائه پلتفرمی که در میزبانی اپلیکیشن های شخص ثالث، بتواند با دیگران رقابت کند راه درازی در پیش دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Sasan

    گوشیش همه چی تمومه، هر چی فکر کنی داره، فقط قیافه نداره

  • Sasan

    گوشیش همه چی داره، به معنای واقعی همه چی تموم اما قیافه نداره

  • آتبین

    پوزش بابت نظر بی ربط

    بین آیفون ۶ و نکسوس ۵ ایکس موندم کدوم رو انتخاب کنم.
    آیفون ۶ (+)
    نکسوس ۵ ایکس (-)

    • arsham

      پیشاپیش شرمنده واسه منفی دادن:))))

      • آتبین

        منفی به خاطر نکسوس بود یا به اصل کامنت؟ :-)

  • عـــامـر

    یکی از مشکلات وینفون این بود که برنامه به اسم بودن اما اون کیفیت رو که در اندروید و ios داشتن توش نبود اینجوری عالیه

  • mohammadmj

    اوه اوه اوه مایکروسافت بند جدید چقدر زیباست

    • arsham

      خیلی زیباست

    • عـــامـر

      به نظر منم.واقعا زیباست بخصوص اینکه انگار نمایشگر قسمتی از بند هستش

  • arsham

    یکی دیگه از بهانه های مخالفان وینفون داره از بین میره
    اپ های پرطرفدار و مهم دارن به وینفون میان

    #وینفونم آرزوست

مطالب پیشنهادی