مقایسه سخت افزاری لومیا 950 اکس ال با آیفون 6 اس پلاس و گلکسی نوت 5
لومیا 950 اکس ال با نمایشگر 5.7 اینچی و قیمت 645 دلاری اش رقیبی شایسته در فضای فبلت ها به حساب می آید و در برابر رقبایش حرف هایی برای گفتن دارد. بسته به انتخاب ...
لومیا 950 اکس ال با نمایشگر 5.7 اینچی و قیمت 645 دلاری اش رقیبی شایسته در فضای فبلت ها به حساب می آید و در برابر رقبایش حرف هایی برای گفتن دارد. بسته به انتخاب سیستم عامل حالا یک دستگاه فوق العاده برای شما وجود دارد. ویندوز 10 موبایلی ها لومیا 950 اکس ال، اندرویدی ها گلکسی نوت 5 و طرفداران اپل هم آیفون 6 اس پلاس را دارند.
اما لومیا 950 اکس ال با توجه به قیمت کمتری که دارد، آیا ضعف سخت افزاری هم نسبت به رقبایش دارد یا توجیه قیمت اندک آن به بخش دیگری باز می گردد؟ باید گفت در برخی قسمت ها، لومیای جدید از رقبایش قوی تر است و در برخی مباحث هم خیر.
در ادامه می توانید مقایسه سخت افزاری این سه دستگاه قدرتمند را مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





سلام...نوت 5 cat LTE 6 داره نه 9?
من طرفدار نه ولی از دوستداران آیفونم٬ اما خداوکیلی چرا همینایی که الان طرفدار لومیا هستن٬ زمانی که سامسونگ برای سبکتر و ارزونتر کردن گوشیهاش از پلی کربنات استفاده میکرد٬ بهش خرده می گرفتن که پلاستیکیه و چنینه و چنانه؟؟؟
وجدانا بیاید یکم منصف باشیم و توی نظراتمون حس واقعی و حرف دلمون رو بزنیم.
خب بیاین چنتا چیز دیگه رو کناار هم بذاریم.کیفیت هندز فری.کیفیت .جستجوی وب .سرعت .کیفیت صفحه ی نمایش و کارایی سیستم عامل....توی فروشگاه ها توی دستتون بگیرین متوجه میشین برتری نوکیا بسیار مشخصه.من چندین بار امتحان کردم.الان ال جی g4 دارم ولی در کل حداقل از داغ نکردن و روونیش راضیم.و اگه بخوام بخرم اولین گزینم نوکیاست.بعد از این
سلام دوستان.تاریخچه ی گوشی های تلفن همراه و محصولاتشون میگه که نوکیا_متورولا و سونی اریکسون همیشه بهترین ها بودن و نو آوری داشتن و الان هم همینطوره.مثل اینه که بگین بوگاتی ویرون از ماشینای آلمانی بهتره.در صورتی که اکثر تکنولوژیش زیر نظر فولکس واگن هست.فرق جنس بدنه های اپل و نوکیا رو وقتی میفهمی که بذاریشونپشت شیشه ی جام ماشین.اونوقت فرق نوکیا و اپل رو متوجه میشین
حالا کی این لومینا میاد تو بازار ایران تا بگیریم
اقا تو اين سايت يه عده تعصبى هست كه نميتونن قبول كنن اپل ديگه هيچى نيست فقط ماركه
تو بحث دوربين خيليا ميگن بايد بياد و ديد ولى نيازى نيست چون مايكروسافت لوميا همون نوكيا هست و سابقه تكنولوژى نوكيا در دوربين اشكاره و سابقه ضعيف و بده اپل هم همينطور ديگه تو دوربين حرفى نميمونه
پس لطفا دلايل تخصصى رو كنين
تازه سيستم عنبيه چشمش مادون قرمزه و هيچ ايرادى نداره لطفا حرف الكى نزنين
تراكم پيكسل هم يكى گفته بود تاثير نداره ولى خوبشم داره چون هر سه گوشى صفحه نمايش بزرگ دارن
يه عده گفتن فلش ال اى دى هم تاثير نداره (شما ديگه كى هستين )
اين متال چرا حرف الكى ميزنه شما خيلى مايكى رو دسته كم گرفتى دوم جك كه هميشه اپله (رفتم مغازه رو ميزش يه سيب گاز زده بود گفتم سيبه كثيف ميشه گوشى ايفونشو به جاى سيبه برداشتو گفت مگه گوشى هم كثيف ميشه ) والا يه سيب گاز زده مارك شده سوم شما برو كنفرانسو ببين ولى قرصاى ضد تعصبتم بخور بعد ببين
اقايون ضد اپل و تعصبياش لايك كنن
mehdi7 و tesla motors احمقا مشکل دارین که من و بقیه هر چی مینویسیم میاین منفی میدین ؟
عقده منفی دادن دارند نظر هم نمیدند چون احتمالا مال یکی دیگه اند این اکانت ها .
امروز ماکروسافت رسما اپل رو له کرد
دوستان من نمیتونم وارد حساب کاربریم بشم میشه لطفا کمکم کنید؟؟؟(-_-)
آيفون ٦ پلاس سال پيش هم در قيمت ٦٥٠ دلار در حال حاضر موجوده !
اگر بخواهيم با آيفون ٦ اس پلاس ١٦ گيگابايت ٧٥٠ دلاري مقايسش كنيم باز هم كلي عقبه
فناوري فورس تاچ نداره
ضخامتش زياده
بدنه پلاستيكي
دوربين با اون ابعاد وحشتناك بالا
ولي از همه مهمتر خود وينفون هست كه بيابون هست
اره اینا به ایفون 3gنرسیده که گوسفند ویراژ میده دلفین پرواز کنه