ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظرسنجی دیجیاتو: آیا حاضر به خرید لومیاهای جدید هستید؟

همانگونه که در وبلاگ نویسی زنده و پوشش خبری دیجیاتو مطالعه کردید، امشب مایکروسافت پرده از موبایل هایی عالی برداشت که می توان آنها را پرچمدار بی چون و چرای قلمروی ویندوز شمرد. البته این محصولات ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۳۹۴  |  ۰۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانگونه که در وبلاگ نویسی زنده و پوشش خبری دیجیاتو مطالعه کردید، امشب مایکروسافت پرده از موبایل هایی عالی برداشت که می توان آنها را پرچمدار بی چون و چرای قلمروی ویندوز شمرد. البته این محصولات اگرچه کاملا جدید هستند اما زبان طراحی آنها به طور کلی، «لومیا» بودنشان را فریاد می کشد؛ نوعی از طراحی که برخی از کاربران اعتقاد دارند بسیار عالیست و عده ای دیگر تصور می کنند زمان تغییرش فرا رسیده است.

مایکروسافت پس از مدت ها، از آخرین تکنولوژی ها در محصولات همراهش استفاده کرده و به همین علت نیز به سراغ پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ رفته و تلاش نموده با سیستم خنک کننده مایع، باعث جلوگیری از هرگونه مشکل گرمایشی در آن شود. در کنار فناوری های برتر اما، بهره گیری از ویژگی Windows Hello، حس در آینده بودن را برای کاربران تداعی خواهد کرد؛ قابلیتی که مشخصا چندین قدم از سنسورهای اثر انگشت که اپل و گوگل در موبایل های جدیدشان به سرعت آنها می نازند، جلوتر است.

احتمالا کاربرانی که اکنون موبایل هایی با پلتفرم ویندوز در دست دارند، عاشق محصولات و فناوری های بروز لومیاهای جدید شده اند اما بیایید سوال را کمی کلی تر مطرح کنیم؛ مایکروسافت، هر چه در چنته داشت را رو کرد و دو موبایل بسیار قدرتمند با کد ۹۵۰ معرفی نمود. حالا تصمیم با شماست. آیا تلاش های تازه مایکروسافت در حوزه تلفن های هوشمند به قدری عالی بوده اند که حاضر شوید حتی اندروید و iOS را کنار گذاشته و در آغوش ویندوز آرام گیرید؟ از شما دعوت می کنیم در نظرسنجی دیجیاتو شرکت کرده و نظر خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (101 مورد)
  • Mohsen

    بابا دلتون خوشه من که از گوشیم چهار کار انجام میدم عکس ميگيرم و شبکه های اجتماعی و خراطها گوش میدم و بعضی وقته ها بازی که به نظرم S5 یا Z2 بهترين گزینه هستن هم قيمت مناسب و هم امکانات کافی مگه گوشی چکار میکنن و اینها نمیکنن دلتون خوشه واقعا

  • امید

    مگه ماکروسافت رو هم نقد می کنن!!!!
    فقط یه کلمه فوق العاده ن..

  • noori

    بخوان ادمو شکنجه کنن بش بگن گوشی ویندوز دستت بگیر .
    گوشیای الان همه اسمارت فونن اما میندوز احمق فون میزنه
    میخوای یه کار ساده باش بکنی دینتو در میاره
    من لومیا 1020 داشتم فقط عذاب بود
    دوربینش 20 مگا بود اما در حد k750 عکس میگرفت
    الان یه اس 6 گرفتم واقعا ازش راضیم
    خیلی کار کردن باش راحته

    • biil gates

      تو نمی فهمی ماکروسافت چیه لطفا حرف نزت

    • Hesam

      شما که بلد نیستی دروغ بگی و تعصبی هستی لجت در اومده نظر نده.دوربینش 20 مگا بود!لاف نزن بابا لومیا 1020دوربینش 41 مگا پیکسله که هیچ گوشی توان رقابت باهشو نداره.من که ویندوزفون دارم خیلیم راضیم شما بلد نیستی کار کنی با ویندوزفون برو یک هنگروید دستت بگیر.الکیم نظر نده ما اندرویدشم داشتیم دیدیم چه اشغالی بود اپلشم همینطور

  • Hussein_Habibi_Juybari

    دوستان عزيز اول كامنت ها انقدر بحث هاي بي ربط و بد كردن پستو بهم ريختن، ببينين پست چي ميخواد درباره همون نظر بدين لطفا

    بنظرم ميشه به مايكروسافت الان اعتماد كردي يني از ويندوز ٨ به بعد مايكروسافت نشون داد قابل اعتماد شده و مثل قبل نيست. قطعا اكثريت ميرن سمت لومياي جديد قيمتش بد نيست براي اينكه وقتي محصول بهترين ميخواي بايد پول بهترين هم بدي عين اپل

  • Shahriar

    صد در صد میخرم،گوشی بعدی من:lumia 950xl

  • Amir KH

    آقای ZIGZAG@ من نگفتم اگه کپی از سونی بود میگفتن که شما میگی ماست مالیش کردن، من میگم وقتی هیچ اطلاعاتی از این سیستم خنک کننده نیست، بر چه اساسی میگی کپیه؟
    بعدشم کی گفته تنها راه خنک کردن 810 همین روشیه که رو Z5 هست؟؟ مگه رشته شما طراحی سیستم هست که اینو میگی (منظورم این نیست که اشتباه میکنی ولی بدون مدرک و دلیل نباید رو هوا حرف زد).
    همین الانشم برای |PC ها با توجه به نوع مایع خنک کننده حداقا جند نوع مختلف هست، بماند که ممکنه حتی کل سیستم رو Lumia و کارکردش متفاوت باشه

  • محمد

    خیر

  • Mahdii7

    با اجازه بزرگ ترا و پدر و مادرم. بله

  • آریا

    پول داشته باشم چرا که نه. اصلن همه اش رو میخرم. ولی چون پول ندارم .هیچی نمیخرم

  • بهروز

    ببینید خیلی وقتا شده که با گوشی اندروید میرید تو اینترنت گوشی هنگ میکنه چه با کروم چه با بروزر خود گوشیها . اما تو یک سیستم عامله اصیل مث ویندوز چنین چیزی نمبینید یا اینکه بیخود بعضی برنامه هارو دانلود میکنن اما ویندوز به این مسخره بازیا نیست واسه خنک کردن اسنپدراگون هم چه اشکالی داره تقلید کردن.خیلی هامون کسایی رو داریم که ازشون تقلید میکنیم خوب مایکروسافت تقلید کرده.مث تقلید اپل با پر وی جدیدش و گوگل با c جدیدش از مایکروسافت.و و و...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی