فروش پلی استیشن 4 بعد از کاهش قیمت در ژاپن، به 1.8 میلیون واحد رسید؛ Wii U هم چنان پیشتاز
هفته ی گذشته، کنسول پلی استیشن 4 با قیمتی جدید در ژاپن به فروش رسید و بنابر گزارش Media Create، توانست بسیار سریع، به فروش 46.177 واحد در کشور خورشید تابان دست یابد. این مسئله ...
هفته ی گذشته، کنسول پلی استیشن 4 با قیمتی جدید در ژاپن به فروش رسید و بنابر گزارش Media Create، توانست بسیار سریع، به فروش 46.177 واحد در کشور خورشید تابان دست یابد. این مسئله به پلی استیشن 4 اجازه داد که به نقطه ی عطفی جدید در فروش رسیده و بیش از 1.8 میلیون واحد بفروشد؛ اگر بخواهیم دقیق باشیم: 1.844.243 واحد.
اما پلی استیشن 4 تنها سخت افزاری نبود که فروشی موفقیت آمیز را تجربه کرد. کنسول Wii U تعداد واحد کم تری نسبت به کنسول نسل هشتمی سونی فروخت (12.843 واحد؛ اما با در نظر گیری این که آن ها قیمت را کاهش نداده بودند).
در حال حاضر، فروش Wii U در ژاپن از مرز 2.6 میلیون واحد عبور کرده و دقیقا به رقم 2.609.418 رسیده. کنسول Wii U نینتندو، هم چنان در ژاپن می تازد و پر فروش ترین کنسول این نسل به شمار می رود، اما یک سال و دو ماه بیشتر از رقیبش در بازار بود.
با توجه به نرخ فروش، به نظر می رسد که پلی استیشن 4 به زودی رقیب خود را شکست دهد. اما دیدن این مسئله نیز جالب است که آیا نینتندو پیش از این اتفاق، کنسول جدیدش، NX را منتشر خواهد کرد یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کافیه یه نسخه اصلی از فاینال فانتزی رو پلی استیشن ۴ منتشر بشه. راحت میزنه جلوش. ژاپنیا عاشق این بازین
اقا رامتیتو اخبار شبکه سه این رو گفت یا برنامه شبکه سه بود ممنون میشم جواب بدی
سلام.علان چند وقته اینیستا گرام داره آبدیت میشه ولیی به جایی این که بهتر بشه تو ورژن هایی جدید داره بدتر میشه و علانم که دیگه اثلاا هیچی نشون نمیده کاملاا داغون شده، دوستان گل و مسعولین عزیز دیجیاتو خواهش میکنم در خصوص این موضوع و مشکل جدید اینیستا گرام منو یا راهنمایی کنید یا این که برسی بشه ممنونم
بابا ژاپنی ها چه گیجن برن پلی استیشن 4 بخرن حالشو ببرن نینتندو دیگه چیه. سونی پرچم بالاس
سلام با تشکر از دوستان نویسنده خوبمون در دیجیاتو
میبخشید نظرم بی ربط به پسته
یه خواهشی ازتون دارم اگه زحمتشو بکشین ممنون میشم
بنده میخوام ایپد بخرم و انتخابام بین پرو و ایر3 هست راستس بیش تر نظرم رو ایره ولی راستش اصلا وضیعتش دستم نیست و حتی 1سایت هم من ندیدم که یه خبر دربارش بذاره )))))):
لطفا اگه وقت کردید یه خبر هم راجبش بذارید یا بقیه دوستای خوبم بهم یه پاسخی بدید مرسی
دوستان يك خبر خوب ، ديشب رئيس اداره پست تو شبكه سه سيما اعلام كرد كه از ١٩ مهر شروع همكاري با eBay و Amazon و چند شركت معروف ديگه شروع ميشه ، از ١٩ مهر ميتونيد سفارشات خودتون رو توي از اين سايت ها اعمال كنيد
عذر بابت اسپم
چه جالب دقیقا چند روز پیش بود که ای بیی گفت ارسال کالا به ایران برای ما سودی نداره و مشتری کمه ..
حالا باید دید کدوم طرف راست میگن .
ولی آمازون احتمالا جور شه
رفیق تا وقتی ک ویزا کارت نداریم چ سودی داره واسمون .. نکنه میخوای با کارت عضوشتاب بری خرید کنی ههه
نه باریکلا نههههه باریکلا
یک سال و دو ماه بیشتر بوده؟
ینی نینتندو میخواد به این زودی نسل جدید معرفی کنه؟ بیچاره اونایی که میرن نینتندو میخرن :|
میگن کنسول فعلیشون قابلیت اجرای پروجکت کارز رو نداره :) رو نرخ 18 فریم اخرین زورشو میزنه
ژاپنی ها خوب میخرن . من که بخوام دستی بازی کنم موبایل بهتره
یکی قیمت رو کم کرده و فروخته یکی دیگه نه
بالاخره سیاست بازاره
ok