ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی می گوید فعلاً برنامه ای برای خروج از کسب و کار تلفن های هوشمند نداریم

اگر به خاطر داشته باشید روز پنجشنبه خبری منتشر شد که طی آن آمده بود کاز هیرای اعلام نموده سونی موبایل می بایست هر چه سریع تر و تا سال ۲۰۱۶ به سود دهی برسد، ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۱ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۹:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر به خاطر داشته باشید روز پنجشنبه خبری منتشر شد که طی آن آمده بود کاز هیرای اعلام نموده سونی موبایل می بایست هر چه سریع تر و تا سال ۲۰۱۶ به سود دهی برسد، یا حداقل میزان سود و زیان آن برابر گردد.

هیرای ذکر کرده بود در صورت عدم تحقق این مهم "گزینه های دیگری" نیز وجود دارند که در فکر اجرایی کردن شان هستند ولی در رابطه با اینکه گزینه های مذکور چه هستند هیچ اشاره یی صورت نگرفته بود.

در همین راستا در دیجیاتو بر آن شدیم تا این موضوع را به شکلی دقیق تر و از طریق دفتر روابط عمومی سونی در تهران دنبال نماییم. این دفتر در پاسخ اظهار داشته که شرکت متبوعشان در زمان حاضر هیچ برنامه ای برای فروش یا متوقف کردن واحد موبایل ندارد.

روابط عمومی سونی می افزاید گفته های آقای هیرای نشان از آن دارند که هر کسب و کاری می بایست انعطاف پذیر بوده، سودآوری و شرایط بازار را سنجیده و مطابق آنچه که در پیش رویش قرار گرفته گزینه هایش را باز نگه دارد.

هیرای تلاش داشته بگوید که می خواهند بیشتر و بهتر از گذشته بخش هایی که در کمپانی شان فاقد ثبات و درآمدزایی لازم هستند را مدیریت نمایند و در حال حاضر نیز تلاش می شود این واحدها و خصوصاً بخش موبایل با اتخاذ استراتژی های بهتر به سمت سودآوری سوق داده شوند.

سونی باور دارد تلفن های هوشمند در حلقه ی محصولات اش نقشی بسیار کلیدی ایفا می نمایند و سبب می گردند کاربران به تهیه ی دیگر گجت های این کمپانی نیز ترغیب شوند و لذا فعلاً در آینده خبری از توقف یا واگذاری واحد مربوط به آنها نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Saafa

    سونی خیلی بیجا میکنه از بخش موبایل بره بیرون!

    با این گوشی های خفنی که جدیدا میزنه، اگه بره بیرون شخصا منفجرشون میکنم : |||

  • soroush_showbert

    واقعا زشته این جا اونم تو دیجیاتو
    لطفا تمومش کنید یکی دیگه سود میکنه یکی دیگه ضرر میکنه اونوقت اينا دارن خودشون رو میکشن
    اقا من خودم سونی بازم و بهش افتخار میکنم
    یه اشتباه برداشت کرده بودن از خبر پنج شنبه
    من نمیدونم شما ته پیاز هستید یا سرش که اینجوری به پرو پا هم میپیچید!!!
    اگه طرفدار یه برند دیگه هستید به طرفدار های برند های دیگه بی احترامی نکنید
    در ضمن یه عده ترول وقتی میان چرت و پرت مینویسن شما ها هیچی نگید خودشون ضایع میشن لطفا دیگه این چیزا رو تو اینجا نبینیم
    باهم دوست باشید
    اگه انتقاد دارید یا نظز دارید خیلی منطقی به دور از توهین به دیگران بیان کنید واقعا جاش نیست اینجا
    دمتون گرم که گوش میدین

  • THE VERGE

    شما تفاوت درامد و سود خالص رو‌نمیدونی مثل اینکه دوست عزیز :)

  • hokkabaz

    شوخ = شوخی
    قبل از اینکه زامبی ها شروع کنند این کلمه رو اصلاح کنم
    # سوراخ موش

  • Z3

    سلام 2تا گوشی سونی خریدم عالی بوده الاتحاد تری دارم عالیه همیشه هم سونی میخرم تا وقتی تولید بشه

  • mehrdad

    من مدیر سونی بودم فروشش بهتر میشد!!!

    مرتیکه احمق گند داره میزنه، این همه ویژگی تو گوشیاش هست

    هیچ کدوم رو نمیگه فقط کلید کرده رو ضد آب بودنش!

    سامسونگ یه لبه ی خمیده ی بدون کاربرد گوشیش رو انقد براش

    تبلیغ کرد همه رفتن سمتش(جدا از اینکه قیافه ی گوشی رو قشنگ

    میکرد)

  • حامد

    اگر فروشنده ها ! سایت ها ! افراد زامبی و ترول ها !

    اینقدر شایعه و کج خبری و بد نگن از محصولات سونی واقعا بخش سونی میتونه سود دهی عالی رو تجربه بکنه !

    من میرم مغازه میگم آقا یه گوشی Z3 بده ! میگه واسه چی سونی میخری ؟ بیا یه گوشی S5 یا HTC M8 بهت بدم

    میگم چرا سونی نگیرم ؟ میگه هنگ میکنه ، زود خراب میشه ، آپدیت براش نمیاد ، وسایلش کمه ، گارانتیش خوب نیست !!

    حالا بماند که 1 ساله Z3 دارم صفحه اش عالیه ، اسپیکراش عالیه ، دوربینش عالیه ، دوربین عقبش خوبه ، هنگ نکرده و ... !

    واقعا واسه فروشنده های خودمون متاسفم ! که این طوری مردم رو می خوان گول بزنن !

    من واسه پسر عمم Z2 می خواستم بخرم طرف بهش گفته بود از جونت سیر شدی سونی بخر وگرنه بیا Honor 6 Plus بهت بدم یه قیمتن تازه هواووی بهتره !

    بگذریم که فروشنده های علائدین به فکر جیبشونن ! موندم زامبی های اینترنتی چی بهشون میرسه بد بگن از سونی !

    من خودم فن سونی هستم ولی یه کامنت یا یه بار نشده از برندی بد بگم ! همیشه فقط از برند SONY برتریاشو گفتم به بقیه و تو پست هیچ برندی تا حالا کامنت ندادم !

    چون حالا بیام از سامسونگ بد بگم چیزی بهم میرسه ؟ نه ! به مولا نه ! نمیرسه فقط خودمو اذیت میکنم با کل کل ولی با 2 دلیل قانع کننده تونستم تا الان شخصی رو 1 ماه بدون گوشی نگه دارم تا سونی Z5 اومد برای خودش تهیه کنه !

  • ZIGZAG

    در حقیقت فاینانس به معنی تأمین منابع مالی طرح‌های تولیدی توسط مؤسسات مالی نظیر بانک‌هاست که علی‌الاصول بازپرداخت آن‌ها به اعتباردهنده توسط شرکت‌های بیمه اعتبار صادرات تضمین و تأمین‌شده است. این روش که نوعی اعتبار خرید محسوب می‌شود، در قالب اعتبارات میان‌مدت است که بانک‌های اعتباردهنده به خریداران اعتبار اعطاء می‌کند.

    • ZIGZAG

      به عبارتی دیگر، در مواقعی که فروشنده کالا حاضر به قبول اعتبار اسنادی مدت‌دار نمی‌شو‌د و خریدار به خاطر فقدان نقدینگی قادر به افتتاح اعتبار اسنادی نیست معمولاً خریدار از یک موسسه مالی درخواست می‌کند که وارد معامله شود و وجه معامله را به فروشنده نقداً پرداخت کند. معمولاً این تسهیلات بلندمدت است.

      • ZIGZAG

        حالا که لینک بانک رو کردم تو حلقت چرا صدات بند نمیاد پس؟

        • Hesam

          دقیقا چجوری حرف بزنه وقتی یه چی تو حلقشه
          منطق داشته باش عزیز من

  • pars

    من از سونی خوشم میاد ودوست ندارم حذف بشه ولی با این فرمون که جلو میره عاقبتش احتمالا مثل vaio میشه که فروختش . امیدوارم سیاست هاش رو اصلاح کنه و از چینی ها یاد بگیره چطور بازار رو گرفتن

    • ZIGZAG

      من سونی رو بخاطر اصالت و کیفیت برترش دوس دارم . اگه بخواد کپی بزنه و بنجل تولید کنه قطعا نمیخرمش
      خدا کنه بخاطر بقاش هیچوقت از چینی ها یاد نگیره
      ترجیه میدم از شرکتی مثل اپل شیوه بازاریابی رو یاد بگیره . محصولات سونی به خودی خود عالی هستن

      • ZIGZAG

        خواهشا تو یکی واسه من چرت و پرت ننویس
        بخوام دس رو کیبورد بزارم یه چیزی مینویسم این دورو ورا پیدات نمیشه

        • ZIGZAG

          باریکلا همیشه انقد حرف گوش کن باشی شر به پا نمیشه

  • Hesam

    خسته نباشین
    سرعت عملتون خیلی رفته بالا ماشالا!!
    -------
    سونی انقدر از جاهای دیگه در امد داره ک هیچ وقت نمیاد بازار پر سود موبایل رها کنه
    ولی شایعات دیگه،کاریش نمیشه کرد،مشکل اون خوشحالایین ک میان میگن (بله جمع میکنه پیش بینی میکردم)!!

    • پیر خرابات

      زیاد ادای آدمای همه چی دون رو در نیارین چون ی جایی ی همه چی دون تر از شما پیدا میشه جلوتون و با مخ،،،،، میخورد زمین.
      ابر کمپانی ها یی ناظر سونی لزومی نمیبین تمام پایه های قدرت و توانمندیشون رو رو کنن واسه شما که بشینی بشماری ،
      تو این ۷۰ ۸۰ سال اونقدر وقت واسه فکر کردن، ونقد تکنولوژی و استعداد ناب ژاپنی واسه استفاده کردن و اونقدر پول واسه محکم کردن پایه هاش و سرمایه گذاری تو جای جای زندگی بشر داشته که الان شما این سوال احمقانه رو نکنی!
      ی نمونه کوچیک سونی پیکچرز، اینم ی جواب واسه شما که همه چی میفهمی ،
      نشین چرندیات یهودیارو سرهم کنی که نمیدونم سونی پیکچرز رو فلان کمپانی ازش خریدو فلان.. سونی هیچوقت نفروخته و نخواهد فروخت چنین مهره مهمی تو امریکا رو که رو کل جهان تاثیر میتونه بزاره با محصولات فرهنگیش .
      هرکی بگه هالیوود دست یهودیاست من بهش ثابت میکنم دست سونی هست !
      نه فقط با یکی دوتا کمپانی فیلم سازش .. نه فقط با ی قلم دوربین پاناویژنش که ۳۰ ۴۰ سال دوربین اول کارگردانی بزرگ بود،، نه فقط با سرمایه گذاری تو فیلمی مشترک خارج از استودیو پیکچرزش که با سرمایه فراوانش درصدی از سرمایه گذاری فیلم رو بر عهده میگرفت حتی اگه احتمال سود دهش بالای ۵۰ درصد هم نبوده باشه ، نه فقط با سیتم های استریو صوتی و تصویرش که کل هالیوود رو اشغال کرده بود و کرده بیشترش رو هنوز هم ! ..
      نه فقط با اینا ها ! اینا منظورم نیست ،
      جواب اصلی سوالت رو اگه دیدم آگاه نشدی مفصل میدم .

    • hublot

      البته من منکر موفقیت کلی سونی نیستم چون بالاخره کمپانی با ارزشیه

    • ZIGZAG

      خب برادر من 665 میلیون دلار سود داره
      میدونم خیلی کمه
      اما سونی خیلی خوب میدونه که بازار اینده مربوط به موبایل هست و موبایل یک دیوایس همه کاره و پر طرفداره
      پس هر کاری میکنه تا این بخش رو به سود اوری برسونه . در حقیقت سونی هم مثل هر شرکتی بدنبال کشف پتانسیل بالای بازار موبایله چون میلیون ها تقاضا برای موبایل ایده ال توی بازار وجود داره و همه مردم سالی یبار گوشی عوض میکنن

      • ZIGZAG

        سونی حتی بانک داره
        تو چی از سونی میدونی اخه اومدی شعر تلاوت میکنی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی