ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در ازای لپ تاپ های قدیمی 200 دلار و در ازای مک بوک 300 دلار می پردازد

مایکروسافت با معرفی سرفس بوک امید به پیشرفت ویندوز در فضای لپ تاپ ها را دوچندان کرد. این دستگاه 1500 دلاری، اگرچه بسیار گران قیمت است اما به همان میزان خاص، درخور توجه و بی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۴ مهر ۱۳۹۴  |  ۲۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت با معرفی سرفس بوک امید به پیشرفت ویندوز در فضای لپ تاپ ها را دوچندان کرد. این دستگاه 1500 دلاری، اگرچه بسیار گران قیمت است اما به همان میزان خاص، درخور توجه و بی نظیر است و ردموندی ها سعی دارند به هر شکلی که شده آن را در بازار موفق نگه دارند.

مایکروسافت با استفاده از ترفند تبلیغاتی کهنه ای که مورد استفاده تولیدکنندگان بسیاری قرار گرفته، سعی دارد تا فروش کامپیوترهایش را افزایش دهد. کاربران می توانند تا تاریخ 20 اکتبر، با مراجعه به استورهای مایکروسافت، لپ تاپ های قدیمی خود را تحویل داده و روی لپ تاپ جدید خود، 200 دلار تخفیف بگیرند.

اما اگر این کامپیوتر قدیمی یک مک بوک اپل باشد، مایکروسافت رقم تخفیف را تا 300 دلار افزایش خواهد داد. کامپیوتر قدیمی ارائه شده باید حداکثر 6 ساله باشد. حداقل سایز نمایشگر نیز 11.6 اینچ اعلام شده که البته سالم بودن آن ملاک است. این طرح در آمریکا، بریتانیا، کانادا، هند، برزیل، فرانسه، آلمان و تایوان جریان دارد.

microsoft_qualifying_trade_in

این تاکتیک فروش شاید از سود عملیاتی مایکروسافت بکاهد اما میزان نقدینگی را بالا خواهد برد و به فروش بیشتر محصولات جدید کمک خواهد کرد، در همین حین مایکروسافت از قطعات به کار رفته در محصولات ارائه شده هم می تواند بهره وری داشته باشد.

مایکروسافت پیش از این نیز چنین ترفندی را برای جلب توجه کاربران برای خرید اکس باکس وان و سرفس پرو 3 نیز به کار گرفته بود اما مسئله این است که با فروش محصولات در وبسایت های دست دوم فروشی می توان پول بیشتری نسبت به تخفیف 300 و 200 دلاری مایکروسافت به جیب زد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

    از مایکی انتظار نداشتم :(

  • ALIREZA-GH

    کلا از همه طرف دارن به اپل ضرر میزنن اون از سامی که گوشیای جدیدشو با ایفون عوض میکرد اینم از مایکی

  • نوید

    ولی بازم جای تحسین داره که همچین طرحی رو گذاشته ، امیدوارم اپل هم با الهام از این طرح موفقیتی دیگر برای خودش رقم بزنه

  • mehdi ghasemi

    اگه لپ تاپ منو ببینن به جرم فروش آثار باستانی دستگیرم میکنن

  • آرمان

    به نظر من اونایی که مک دارن زودتر اقدام کنن.دیگه ،مایکروسافت باید چیکار کنه که شما دست از سر این صرفا تعصبتون بردارید.

    • علی چ

      سیستم عامل اش رو خوب کنه بکنه مثل مک......
      واقعا ویندوز خیلی عقب تر از مک هست هنوز از لحاظ پایداری.

  • sina

    من طرفدار مایکی نیستم.ولی این کار درست نیست

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    این همه خبر از مایکروسافت اومده اخرش باید اینو بزارن / فرستادن مسیج به تلفن ها از طریق ویندوز 10 نسخه پی سی و البته قابلیت گرفتن miss call روی نسخه پی سی / ویدیو زیر توضیحش می ده
    http://www.aparat.com/v/sFTkA

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    این اسمش برنامه trade in هستش و همه شرکت ها و فروشگاه ها اینو دارن / best buy , fry's و game stop و ... چیز عجیبی نیست

    • سامان

      درسته، ضمنا اپل هميشه طبق طرح apple recycle program كامپيوترهاي قديمي رو (اعم از مك يا PC) تحويل ميگيره و بابتشون Gift Card براي خريد از اپل استور تحويل ميده. دوستان مي تونيد apple recycle program رو در گوگل جستجو كنيد. البته اپل اين كار را از طريق ساير شركتها انجام ميده.

    • arsham

      دیوان درست میگه اپل و سامسونگ هم با اندکی تغییرات از این طرح ها دارن چند وقت پیش هم خبرشو تو دیجی خوندین اگه یادتون باشه/ کار درستیم هست و خیلی ها حداقل از طرح اپل استقبال کردن

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

      هر شرکتن دیگه ای بود کارش بد بود جیییییییز بود اما چون مایکی این کارو کرده عادیه ؟

      از دست تو دیوان : )))

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        والا اپل ایکون ویندوز رو مسخره کرده بود ، هیچکی چیزی نگفت و اپلی ها هم گفتن نمک تکنولوژی و طرفداران مایکروسافت هم چیزی نگفتن / بازم فراموشی گرفتید ؟؟؟ شما طرفدار سهام اپل هستید یا کاربر هستید ؟؟ والا این بهترین کار برای کاربراست که گجت های قدیمشون رو عوض کنن / اگر طرفدار سهام اپل و ... هستید بحثش جداست / گفتم این کار توی خیلی از مغازه ها انجام می شه / مثلن ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 بده 200 دلار بهت برای خرید ایکس باکس وان می دن یا برعکس 200 دلار برای خرید ps4

        • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

          من با اپل چیکار دارم عمویی ؟

          اپلم این کارو کنه یعنی کوچیکه و خودشو خار کرده

          نمیدونم کی میخواید از متعصب بودن دست بردارید :|

          • Divan Greedy (thankyouaj)

            استاد ، پروفسور ، دانشمند این تعصبه ؟؟؟ معنی تعصب رو اصلا می دونی ؟؟؟ کمک به کاربرا شده تعصب ؟؟؟ تعصب یعنی حرف جنابعالی / خوب طرف بیاد محصول قدیمیش رو بده به جاش پول بگیره معنیش تعصبه ؟؟ مایکروسافت با تفنگ که مجبورشون نمی کنه ، می گه هر کی می خواد بیاد انجام بده / متعصب حرف های جنابعالی هستش اول بفهم معنی تعصب چیه بعد بیا بحث کن / این تماما به نفع کاربراست حالا هر شرکتی می خواد انجامش بده / همون طور که گفتم این یه رسم عادی توی امریکاست و همه شرکت ها از این کارا می کنن

          • 7.62mm

            ای بابا... عزیزم هر جا بری جنس قدیمی تو برمیدارن یه تخفیفی رو جنس فروشی میدن، نمیدونم از کجا کامنت میدی که برات عجیبه!

  • hublot

    چقدر عالی ! ای کاش تو ایران هم بود تا تجربه محصول نوآوانه چون سیرفیس بوکو داشته باشم چون از مک بوکم خیلی خسته شدم

  • Great_M

    فكر كن يه درصد مك بوك نازنينمو به خاطر سيصد دلار بدم بره، با اينكه خعلي سرفيس بوك دوس دارم، :(

مطالب پیشنهادی