واتس اپ نیز به جرگه اپلیکیشن های پشتیبانی کننده از 3D Touch پیوست
با ارائه قابلیت 3D Touch در آیفون های جدید، هر روز بر تعداد توسعه دهندگان اپ های شخص ثالث که از این فناوری در محصولات خود استفاده می کنند افزوده می شود. واتس اپ نیز اخیرا به ...
با ارائه قابلیت 3D Touch در آیفون های جدید، هر روز بر تعداد توسعه دهندگان اپ های شخص ثالث که از این فناوری در محصولات خود استفاده می کنند افزوده می شود. واتس اپ نیز اخیرا به جرگه پشتیبانان از این فناوری پیوسته است.
از حالا در سیستم عامل iOS هر گاه انگشتتان را با فشار روی آیکن واتس اپ نگه دارید، می توانید به دو قابلیت مهم این اپ دسترسی داشته باشید: جستجو برای مخاطبین و شروع یک گفتگوی جدید.
به غیر از این موارد، به نظر نمی رسد که قابلیت های دیگری همچون پاسخ سریع به واتس اپ اضافه شده باشند. همانگونه که مشخص است، فناوری 3D Touch هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد و اپل تلاش می کند با تبلیغات فراوان، کاربران و البته توسعه دهندگان را به استفاده از آن مشتاق نماید. امری که به نظر می رسد تا کنون موفق به انجامش شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستان ساکت اخه شما چطور میگیرد که تیم کوک این تکنولوژی رو بدون استفاده درست کرده اخه توی علاف که نمیدونی 3d چیه آمدی اینجا داری حرف چرت میزنی که چه اپل به شرکت بزرگ در تمام دنیا هستش و همه چیش درست و کاربردی هست حالا نمو تو خودت تپل داری نه منم گوشیم سامسونگ هستش ولی با فکر جلو برید نه بی عقل اپل همیشه پیشتاز بوده و دلیلی نداره که تیم کوک بیاد به چیز بی فایده بسازه پس لطفا حرف منطقی بزنید دوستان با سواد
hey u that you said 3d touch is useful but I think 3d touch is useless too factually if apple didn't use 3D touch it couldn't sale the iPhone 6s
خدایی این قابلیت چیز خیلی خفنی نیس ک انقد دارن بزرگش میکنن ایفون های جدید خیلی جالبن اما واقعا این قایلیت چیزی نیس که انقدر راجبش دارن حرف میزنن حد اقل الان چیز خفنی نیس!
آخرین جمله متن نوشتید:امری که به نظر می رسد تا کنون موفق به انجامش شده است.
واقعا به نظرتون اینطوریه؟ویژگی گه هنوز دو سه ماهه تو آیفون 6 اس اومده وهنوز خیلی برنامه دیگه ای براش نیومده رو چطوری ارزیابی کردین که موفق شده؟بزارید یه چند ماه بگذره بعد بگید که خوب بوده یا نه
چقدرم امكانات داره :|
1. سرچ
2. نيو چت
خيلي تكنولوژي بدرد بخوريه واقعا :)
ببین رسما سه تا اونایی که بهت منفی دادن خیالین بقیه هم جوابی نداشتن. واقعا لازم نیست وقتی اون برنامه براش کاربردی نداره اینو بذاره.
اپل و این همه امکانات محاله محاله
خب یه روح دیگه به روح های منفی بده اضافه شد، من اینجا بیشتر روح پیدا میکنم تا آدم منطقی.
بابام امروز واسم آیفون 6 اس خریده ! دلتون بسوزه عالیه ! الانم دارم باهاش باضی میکنم خیلی حال میده . بای
دوست عزیز فعلا یاد بگیر بازی چجوری می نویسن بعد برو به قول خودت باضی کن
بايد بگم گوشي هواوي Mate S هم به اين تكنولوژي مجهز هست و قيمتش هم خيلي پايين تر از اپله
اپل ديگه بايد گوشي هاش رو ببوسه بذاره كنار
هيچوقت از انحصاري و گران بودن اپل خوشم نيومده
دیجیاتو، خواهشا مطالب اینچنینی رو پوشش ندید. همچین مطالبی رو سایتهای اپلی پوشش میدن. اخه واتس اپ به این امکان مجهز شده خب طرف توی آپدیت میخونه متوجه میشه را اون کسی که آیفون داره به سایتایی مثل اپل اپس یا iDownloadBlog سر میزنه میفهمه داستانو :)
هواوی لیست رسمی که چه گوشی هاییش اندروید 6 میشن رو اعلام کرد و طبق معمول این سایت فقط اخبار غیر مهم اپل و سامسونگ هم میذاره ولی خبر مهم هواوی رو نمیذاره که برای خیلی ها تو ایران خبر خوبیه
http://www.gsmarena.com/huawei_publishes_list_of_devices_getting_android_60_marshmallow_updates-news-14523.php
حتی honor 4C و 4X هم اندروید 6 میشن
نمونه عکس های لومیا 950 رو بیخیال می شین ولی یه آپدیت نرم افزاری رو می ذارین؟ واقعا کسی تو دیجیاتو درک نمی کنه که همه دارن از این سایت میرن؟
قبول دارم دیجیاتو توازن بین مطالب رو رعایت نکرده ولی دیگه جو الکی ندید من خودم از دوران نارنـــجی بودم تا آخر هم با دیجیاتو هستم. بقیه وبسایتا (زو، تر، یک پ) هم همینطور :)
دوست عزیز من بخاطر شغلم وینفون و آی او اس و اندروید رو دارم و از همشون هم لذت می برم. ولی نویسندگان سایت خصوصا آقای مستکین بدون توجه به اعتراض خوانندگان دارن کار خودشون رو می کنن. این توهین به شعور خواننده هست. البته می تونن راحت بگن ما اینیم و ربطی به کسی نداره. فکر کنم این بهتر باشه
اقای حامدو به قول یه نویسنده بزرگ بی شعوری و نافهمی خود اون فرد رو آزار نمیده بلکه اطرافیان اون فرد رو آزار میده و میکشه رفتار اکثر نویسندگان این سایت مصداق همین حرف هست متاسفانه
دقیقا این برای افرادی که فکر میکنه آدم هارو بدون هیچ برخوردی میشناسه هم صدق میکنه همونایی که افراد رو بدون دلیل بی شعور خطاب میکنن و فکر میکنن چیزی حالیشونه :)
تو اپدیتی که تلگرام دیشب عرضه کرد قابلیت 3d تاچ بهش اضافه شد
پس چرا زیر آیکن اپلیکیشن چیزی نمیاد؟ آخرین ورژن هست.