ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی مایکروسافت برای معرفی قابلیت Continuum در ویندوز ۱۰ موبایل [تماشا کنید]

یکی از ویژگی های جذاب ویندوز ۱۰ موبایل، قابلیت Continuum است که با استفاده از آن می توانید تلفن های هوشمند این پلتفرم را به نمایشگر متصل نمایید. علاوه بر این اگر به کیبورد و ماوس هم احتیاج ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۲۶ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از ویژگی های جذاب ویندوز ۱۰ موبایل، قابلیت Continuum است که با استفاده از آن می توانید تلفن های هوشمند این پلتفرم را به نمایشگر متصل نمایید.

علاوه بر این اگر به کیبورد و ماوس هم احتیاج داشته باشید، می توانید آنها را نیز با کمک Display Dock به مجموعه اضافه نمایید، ابزاری که برای همین منظور طراحی شده و به درگاه های USB 3.0، DisplayPort، HDMI و USB Type-C مجهز است.

در ادامه می توانید ویدیوی مایکروسافت برای معرفی این قابلیت جذاب را مشاهده نمایید. ضمنا توجه داشته باشید تلفن های هوشمند موجود در تصویر Lumia 950 و Lumia 950 XL هستند که نخستین دستگاه های مجهز به این ویژگی به شمار می روند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • behnam

    سوال من اینه ، اگه قراره ی داک مخصوص بعلاوه موس و کیبورد و مانیتور داشته باشم که بشه برنامه های گوشی به قول مایکروسافت more like pc تجربه کنم !!! خو چه کاریه یه مینی پی سی بجای داک میزارم قطعا دستم تو کار هم بازتره ... اگر برای کار تجاریه یه مینی لب تاپ کفایته دیگه موس و کیبورد با خودم نمیبرم ... هر دو پروژه همگرایی و کانتینیوم احتیاج به پختگیه بیشتری دارن

  • safdar

    Nice

  • BuBo

    این تکنولوژی میتونم بگم مثل Holo lens واسه یکی دو سال آینده نیست، باید بگم بالا 7 سال طول میکشه تا متوجه این بشن مردم، متوجه چه عرض کنم حتی تکنولوژی به توانی برسه که بشه از این تکنولوژی به صورت *کامل* بهربرداری کنه به این دلیل: این همون شیوه ایه که دیوایس هایی به نام DeskTop و LapTop رو به مقدار 80% حذف میکنه چون پردازش Mobile ـی انقدر قوی میشه که شما یه رایانه قوی رو همراهتون دارید.

    • BuBo

      منظورم مخصوصا در مورد DeskTop پردازش های روزمره ست نه حرفه ای مثل سینما و گرافیک حرفه ای. چون تو این موارد مخصوصا سینما Desk top ـها هم کم میارن.
      ولی در کل از کاراهی اداری و شخصی گرفته تا Gaming ، این تکنولوژی شروعی برای حذف این دو مورد یعنی Desk Top و Lap Top ـه.

  • reza_mohammadi

    چرا دعوا میکنین خب! بد هر دو سیستم عامل این امکانات رو داره؟ خب اونی که با ویندوز کار میکنه با این و اونی که لینوکسی و اوبونتوییه با اون! بده هر دو راحت و بدون حسرت با سیستم مورد نیاز و مورد علاقشون کار میکنن!! چرا سر همچین مسایل خوشایندی به صورت هم پنجول میکشین من نمیفهمم!!!

  • reza_mohammadi

    لذت بردم! خیلی عالیه فک کنم هر ببیننده ای رو حداقل وادار میکنه به داشتنش فک کنه!

  • ava

    ایده اسکی از اوبونتو ولی کار نرم افزاری زیادی کردن

    • sadegh

      ایدش که به ذهن همه رسیده احتمالا! مهم اجراشه، که مایکروسافت عالی اجرا کرده

      • behnam

        شما اجرای یونیتی رو ابونتو دیدین که میگید مهم اجرا هستش ؟؟؟ ابونتو نه نیازی به داک مخصوص داره و نه اینکه صرفا باید مثل ویندوز اپ یونیورسال باشه بلکه دقیقا همون نرم افزار دسکتاپ رو اجرا میکنه

        • sadegh

          الان فهمیدم که شما خیلی متوجه عملکرد کانتینیوم نشدی!

    • بهمن

      کار مایکروسافت متفاوته تقریبا
      ویندوز یه سیستم مجزا رو در اختیارتون میزاره و شما میتونید از گوشی همزمان استفاده دیگه داشته باشید ولی ابونتو یه اسکرین از صفحه تبلت رو بهتون میده

      • Mahdi

        به عمق بی سوادیت دارم پی میبرم!
        هر وقت گوشی شما تونست همگرایی (همگرایی که چه عرض کنم ؛ کاشیگرایی) شما تونست بدون داک اجرا بشه , اونوقت بیا سیستم عامل مسخرت رو با اوبونتویی که میلیون ها نفر توسعه شون می کنن ) مقایسه کنن :)

  • بــــی طَـــرَف

    عالیه!

  • امیــטּ

    http://www.aparat.com/v/5MyFr

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      چند تا تبلت ابونتو در حال حاضر هست توی بازار ؟؟ یکی بهم معرفی می کنی ؟؟ زمانی کپی و اسکی و ... می شه که مهیا باشه استفاده ازش قبلا / ابونتو رسما اصلن تبلت و .. نداره یدونه ویدیو تحقیقاتی نشون دادن / مایکروسافت الان محصولاتی که قراره اینحوری کار کنن رو معرفی کرده / ایده یه چیزه اجرا کردنش یه چیز دیگه

      • amin

        من از حرف زدم با شما شرمم میاد پس جواب شما رو نمیدم. و مثل شما بیکار نیستم بشینم بحث کنم.

    • بهمن

      به نظر من از بعضی جنبه ها مایکروسافت بهتر عمل کرده
      برای مثال در ویندوز10 شما میتونید توی مانیتور یک برنامه رو باز کنید ولی توی خود گوشی از برنامه دیگه استفاده کنید
      ولی ابونتو یه Mirror به نظر میاد بیشتر هر کاری شما میکنید عینا در تبلت و مانیتور مشاهده میشه

      • RLET

        اولا آینه نیست. چون محیط گوشی با دسکتاپ فرق داره. آینه یعنی چیزی شبیه به کروم کست که خروجی تصویر میده. اوبونتوهمگراس. یعنی گوشی و تبلت و پیسی هر کدوم جداگانه حکم پیسی رو دارن. فقط براساس خروجی تصویر، محیط متناسب نشون میدن.
        بعدشم گوشی ای که به کابل وصله رو میخوای چکارش کنی دیگه؟ همون برنامه ای که توی دسکتاپ باهاش کار میکردی روی گوشی ادامه میدی و به باقی کارای گوشیت هم میرسی.

        • بهمن

          تا اونجا که من اطلاع دارم گوشی مایکروسافت قابلیت اتصال میرکست هم داره و میتونه بصورت بیسیم متصل بشه به مانیتور
          در ثانی هنوز ابونتو چیزی در عمل وارد بازار نکرده واسه اثبات ادعاش

          • RLET

            مگه باید وارد بازار کنه؟ مگه کنونیکال یا تیم اوبونتو شرکت سخت افزاریه؟ شما سیستم عامل اوبونتو رو بگیر و روی دیوایست تست کن. نیاز به ثابت کردن ادعا نیست. چون تبلیغات نیاز نداریم ما. کسی حرفه ای باشه، خودش میره دنبال این چیزا.مگه اوبونتو رو یه شرکت انحصاری توسعه میده که هرکاری بخواد بکنه برای شما کنفرانس مطبوعاتی بذاره؟ آدمایی مثل من و امین و باقی لینوکس کارا دارن روی این پروژه ها کار میکنن و توسعه میدن. همگرایی اوبونتو یک سال بیشتره که عملیاتی شده. و همه ی ما دیدیم عملکردش رو. منتها سخت افزار زیادی برای تولید نشده. سخت افزار ربطی به همگرایی نداره. همگرایی یه چیز نرم افزاریه که یک یال بیشتره عملیاتی شده توی اوبونتو. کافیه شما تجربه ی کار با اوبونتو رو داشته باشی تو این چندسال

        • RLET

          فرض کن گوشی اوبونتویی داری. میخوای با گیمپ بنر طراحی کنی. روی گوشیت گیمپ رو اجرا میکنیگ شروع میکنی به کار کردن. هرجا دیدی صفحه برات کوچیکه، میزنیش به مانیتور و مثل یه دسکتاپ واقعی باهاش کار میکنی. بعد موقع رندر عکس ها از مانیتو جداش میکنی و باقی رندر رو گوشیت توی دست یا جیبت انجام میده.

      • amin

        بهمن جان بله از اونجایی که گنو/لینوکس یک برند تجاری نیست و هزینه‌ی این پروژها هم بالاست میشه گفت زمان خیلی زیادی لازم داره تا پخته بشه. در حالی که ایده‌ی همگرایی از کنونیکال شروع شده.
        خیر میرور نیست. همگراست.

        • بهمن

          منم نگفتم صرفا میرروره ولی وقتی گوشی ابونتو به مانیتور وصل بشه عملا گوشی استفاده دیگه ای نداره و مثل میررور میشه بجز اینکه قابلیت های دسکتاپ رو میاره
          ولی در ویندوز همزمان میتونید از مانیتور (بهمراه ماوس و کیبورد ) و گوشی مانند دو سیستم مجزا استفاده کرد

          • amin

            بهمن جان اگر داخل اینترنت ویدیو های بیشتری تماشا کنید به جواب میرسید. و متوجه می‌شید.

مطالب پیشنهادی