تلفن های هوشمند سری اکسپریا Z5 سونی رسماً در ایران رونمایی شدند
در جریان نمایشگاه IFA 2015 کمپانی سونی از سه تلفن هوشمند اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم پرده برداشت تا بتواند به نیازهای اقشار مختلف بازار از طریق این سه محصول توانمند ...
در جریان نمایشگاه IFA 2015 کمپانی سونی از سه تلفن هوشمند اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم پرده برداشت تا بتواند به نیازهای اقشار مختلف بازار از طریق این سه محصول توانمند پاسخ دهد و قشر بیشتری از کاربران را جذب پرچمداران یاد شده نماید.
امروز این شرکت طی مراسمی در تهران از اسمارت فون های مورد اشاره نیز به صورت رسمی رونمایی به عمل آورد و از عرضه ی آنها به بازار کشورمان در آینده ای نزدیک خبر داد. در ادامه ی مطلب می توانید بیانیه خبری دفتر روابط عمومی سونی در همین رابطه را مطالعه کرده و از جزئیات مراسم برگزار شده بیشتر آگاه شوید.
با دیجیاتو همراه باشید.
سونی موبایل امروز با حضور تنی چند از مدیران این شرکت و همچنین خبرنگاران و نمایندگان رسانهها در رستوران هرمو از ورود رسمی تلفنهای هوشمند پرچمدار جدید سری Xperia Z5 به بازار ایران خبر داد.
رودیگر اودنباخ، قائم مقام خاورمیانه و آفریقای سونی موبایل، در این نشست گفت: «ما نحستین شرکتی بودیم که قابلیت ضدآب بودن؛ دو روز ماندگاری باتری و عملکرد فوقالعاده دوربین را به تلفنهای هوشمند آوردیم. همچنین مبدع رده کامپکت در تلفنهای هوشمند بودیم و نیز نخستین ساعت هوشمند را به بازار عرضه کردیم.
امسال هم با معرفی سه تلفن هوشمند فوقالعاده سری Xperia Z5، سه انتخاب بیرقیب در رده تلفنهای هوشمند ممتاز با نوآوریهایی که هیچکس بهجز Sony قادر به ارائه آنها نیست، در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم. Xperia Z5 Dual پرچمداری متعارف است. Xperia Z5 Compact همان قابلیتهای متمایز را در اندازهای کوچکتر در اختیار قرار میدهد و Xperia Z5 Dual Premium نخستین نمایشگر 4K در جهان را به یک تلفن هوشمند میآورد.»
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: «بازار ایران یکی از بزرگترین و مهمترین بازارهای منطقه برای Sony Mobile است و کاربران ایرانی از فناوریهای پیشرو و قابلیتهای متمایز دستگاههای Xperia استقبال چشمگیری کردهاند. به همین دلیل است که ایران جزو نخستین کشورهای منطقه خواهد بود که سری Xperia Z5 را در آن عرضه خواهیم کرد.»
تلفنهای هوشمند سری Xperia Z5 طیفی از برترین فناوریهای بیرقیب Sony در تصویربرداری و نمایشگر را به اسمارت فون ها آوردهاند. قابلیتهایی مانند دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با حسگر بزرگ و کاملاً جدید و سریعترین فوکوس خودکار در بین تلفنهای هوشمند پیشرو و نیز نخستین نمایشگر 4K جهان در یک تلفن هوشمند.
محصولات سری پرچمدار Xperia Z5 از اواسط آبان ماه از طریق فروشگاهها و نمایندگیهای رسمی سونی موبایل در ایران در اختیار علاقهمندان قرار خواهد گرفت. همچنین پیشنهادات ویژهای برای خریداران این محصولات و همچنین کاربران فعلی دستگاههای Xperia در نظر گرفته شده است که به زودی از طریق رسانهها و نیز برنامهٔ Xperia Lounge به اطلاع خوهد رسید.
در پایان این مراسم نمایندگان رسانهها با امکانات بینظیر تلفنهای هوشمند سری Xperia Z5 از نزدیک آشنا شدند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

ما نحستین شرکتی بودیم که قابلیت ضدآب بودن؛ دو روز ماندگاری باتری و عملکرد فوقالعاده دوربین را به تلفنهای هوشمند آوردیم. همچنین مبدع رده کامپکت در تلفنهای هوشمند بودیم و نیز نخستین ساعت هوشمند را به بازار عرضه کردیم.
احسنت به شما
این آقایون که رونمایی کردن هم آبروی سونی رو بردن!
حااااااااجی! آیکون های Z5 دیگه کاملا متریال شده، واکمن هم نداره!
انقدر به فکر جیب نباشید، آبروی سونی رو نبرید!
مشکل گوشی زد 5 از دید اول از همه چیپست 810 است که به احتمال زیاد داغ شدن و مصرف زیاد انرژی رو هنوز داره شاید کمتر شده باشه اما هست چون میگن ساختارش از ریشه مشکل داره و دیروز یک کلیپ دیدم که مایع خنک کننده هم تاثیری در افت کارکرد گوشی در استفاده سنگین نداشت و هنوز مشکل پابرجاست و دوما خداییش اگه اکسپریاها رو بذارن کنار هم نمیشه از هم تفکیک کرد و همچنین ضخامت زیادش چون نازکی یک از بهترین فاکتورهای خوشدستی است اما دوربینش واقعا عالیه در حد اس6 میباشد.
خدا شفا بده!! بهترین دوربین دنیا مال سونی z5 هست،دوربین آیفون 6اس تو شب مشکل داره حسین جان وقتی چیزی رونمیدونی اطلاع نداری نگو
آخه چرا چرند میگی؟ دوربین سونی در حد آیفون 6 اس هس؟ دقیقا عین این میمونه که بخوای بنز رو با پراید مقایسه کنی بچه بهترین دوربین تلفن های هوشمند مال سونی هس
نه سواد تو خوبه که میگی USB type C تو kسل اول آیفون بوده.
خدایی مردی جواب اینو بده میخوام بدونم سواد خودت چقدره، اصلا چجوری فکر کردی اینو گفتی، خدایی جواب بدی قول میدم مانیتورمو گاز بزنم بخورم هضمشم بکنم.
هنوز دارم از این حرفت میخندم
USB type C تو تسل اول آیفون :D
دوتا شاخصه اصلی داره این سری از گوشی های سونی , اول اینکه دوربینش بیرون زدگی نداره و دوم اینکه سنسور اثر انگشت برای اولین بار در دکمه پاور کار شده.
ایندو شاخصه از نظر من این گوشی رو کاملا متمایز میکنه ضمن اینکه شاید مثل زد ۳ پلاس شیشه پشت گوشی با شیشه روی لنز یکپارچه باشه که اینهم در نوع خودش مهندسی سطح بالای سونی و دقت به ریزه کاری ها رو نشون میده.
سلام به دیجیاتو.لطفا اگر قیمتش معلوم شد مردم را با خبر سازید.ممنون.
عقده ای ها سونی میخرند
خدا شفات نده بخندیم :D
من فن اپل هستم،ولی در مورد نظر دوستمون باید بگم که عقده ای تو هستی که بابات بهت پول نمیده گوشی بخری اومدی اینجا فقط عکسارو نگاه میکنی
عزیزم این که این گوشی بهترین دوربین گوشی های هوشمند رو داره نوآوری نیست؟
اینکه قدرت فوکوس 0.03 ثانیه ای این گوشی حتی از پلک زدن چشم انسان هم سریعه نوآوری نیست؟
اینکه اولین صفحه نمایش 4k برای این گوشی طراحی شده نو آوری نیست؟
اینکه دوربین این گوشی از پیچیده ترین و پیشرفته ترین و جمع جور ترین لنز بین تمام دوربین ها استفاده می کنه که به علت پیچیده بودنش هیچ شرکتی حتی نمیتونه ازش تقلید هم کنه نو آوری نیست؟
اینکه اصلا تو میدونی برا چی انقدر آیفون 6s یا 6 نازکه،فقط به خاطره سنسور جمع و جور سونیه در حالی که بهترین عکسارو هم ثبت میکنه؟
اینکه میدونی آیفون تو پرچمدار امسال و ده ساله بعدشم به دلیل نا توانی در تولید سنسور بازم سنسورشو از سونی خواهد گرفت این نو آوری نیست؟
اینکه این گوشی با وجود ضد آی بودنش هیچ در پوش محافظی نداره این نو آوری نیست؟
این که قوی ترین باتری ها بین تمام گوشی ها رو داره این نو آوری نیست؟
اینکه می تونه تا 5 برابر زوم بدون افت کیفیت کنه این نو آوری نیست؟
این که تونسته پردازنده وحشی snap 810 رو رام کنه در حالی که تمام شرکتا یا از پردازنده خودشون استفاده کردن یا اینکه خیلی راحت به خودشون دردسر فکر کردن در مورد گرما این پردازنده رو ندادن و خیلی راحت از پردازنده ضعیف تر 808 استفاده کردن،اینا نو آوری نیست؟
اینکه این گوشی بتونه در فضای کاملا تاریک با فلش عکس هایی با رنگ های طبیعی نشون بده نو آوری نیست؟در حالی در تاریکی مطلق و با فلش در آیفون 6s رنگ های عکس کاملا به هم می خورن و سفید میشن.
اینکه هیچ کدوم از پرچمدارای حال حاضر بازار مثل سونی ضد آب نیستند نو آوری نیست؟
دیگه واقعا تو چی از نو آوری می خوای ؟
زدی همه رو پکوندی ایول
افرین یه خورده هم فشار بیاری جر میخوری
افرین ادامه بده :)
خیلی دیررررر سونی