همانطوری که لحظاتی پیش در دیجیاتو نوشتیم کمپانی HTC از جدیدترین تلفن هوشمند خود یعنی One A9 پرده برداشته و بنا دارد با آن ناکامی هایی که توسط One M9 و M9+ رقم خورده اند را جبران نماید.
دستگاه مورد بحث محصولی میان رده ولی قدرتمند محسوب می شود که کوشش داشته با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به دیگر تولیدات شرکت سازنده اش توجهات را به خود معطوف نماید. اما قیمت این موبایل دقیقاً چقدر خواهد بود و کاربران چه زمان می توانند آن را بخرند؟
HTC در طول مراسم معارفه ی A9 سعی کرد در همه ی موارد شفاف باشد و هیچ جزئیات ناگفته ای را باقی نگذارد، این مسئله تقریباً در مورد قیمت و زمان عرضه ی محصول هم رعایت شد و اکنون طبق گفته ی برند تایوانی می دانیم که نسخه ی دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی با قیمت ۴۰۰ دلار به دست کاربران در ایالات متحده آمریکا خواهد رسید.
البته حرفی در رابطه با هزینه ی خرید مدل مجهز به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی زده نشده ولی به یقین رقم مربوطه کمتر از آنچه پیش تر ذکر گشت خواهد بود.
فراموش نکنید به روزترین اسمارت فون HTC در بازارهای مختلف با ارقامی قدری متفاوت ارائه خواهد گشت و زمان آغاز عرضه رسمی نیز حوالی ماه نوامبر تخمین زده شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
منم m8 دارم و خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی راضضضضضضضییمم واقعا فوق العاده است هم ظاهرش هم کاربریش.100 میارزه به ایفون من اصلا ایفون دوس ندارم خیله اشغاله هرکی هم میخره فقط برا کلاسش میخره که به همه نشون بده من ایفون دارم
ایول قیمتشم خوبه در حالیکه یه گوشی میانرده نزدیک به پرچمداره.دمت گرم یک و سیصد باش!
عكساش ك ميومد اصلا خوشم نميومد ازش ولي الان ك معرفي شد ميگم بدم نيست...
فقط ب اين فكر ميكنم ك اگه دوربينش پايين خط آنتن بود و لنزشم بزرگ بود چقدر خوشگل تر ميشد
یه اشغال دیگه از htc
نمی دونی چرا توهین می کنی من htc one m8 دازم خیلی هم خوبه خواهرم iPhone 6 خرید هی خراب میشه ولی htc من سرحال یک سال بیشتر داره کار می کنه
اچ تی سی حرف نداره
همین اشغالا بهترین گوشیه سال میشن..ببین بقیه چی میزنن ی چیزی اونورتر از اشغال
هیچ برندیرو مثل اچ تی سی دوست ندارم :(
طعم اندروید و گوشی هوشمندو با اچ تی سی چشیدم
یادش بخیر ویندوز 6 بعد 6.1 رو اچ تی سی تاچ ویوا و مدلای دیگه
ولی حیف سیاست اشتباه و مدیریت داغون نابودش کرد
به زودی شرط میندم یا به فروش میره یا اعلام ورشکستگی :(
مشکل اچ تی سی ظاهر نبود چون سری ام واقعا زیبا بودن :(
ماذا فازا!
واقعا خوبه.
ارزش خرید رو داره
اینجا کی هم galaxy s6 edge هم iphone 6s داشته؟
کدومشو بخرم بهتره.نکته:من به ظاهر گوشی خیلی علاقه دارم و نمیخوام برام خستا کننده بشه.
خدا اچ تی سی رو عاقبت بخیر کنه
ظاهرش به پرچمدار میخوره نه میان رده