ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل اچ تی سی: One A9 جایگزین خوبی برای آیفون های اپل خواهد بود

همانطور که احتمالا خبر دارید اچ تی سی خود را برای رونمایی از یک تلفن هوشمند کاملا جدید در جریان مراسم امروز خود در نیویورک آماده می کند. انتظار می رود که این موبایل One ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۸ مهر ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که احتمالا خبر دارید اچ تی سی خود را برای رونمایی از یک تلفن هوشمند کاملا جدید در جریان مراسم امروز خود در نیویورک آماده می کند. انتظار می رود که این موبایل One A9 نام داشته باشد که پیشتر رندرهای کیفیت بالای آن از طریق اپراتور فرانسوی Orange Franc منتشر شد.

براساس اعلام نشریه Focus Taiwan، خانم چر ونگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت تایوانی طی نامه ای که برای کارکنانش ارسال کرده اعلام نموده که One A9 جایگزین مناسبی برای آیفون های اپل خواهد بود چراکه توازن را در زیبایی، عملکرد و سادگی رعایت کرده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با نگاهی به One A9 درخواهید یافت که این موبایل دقیقا به عنوان جایگزینی برای آیفون طراحی شده است. دستگاه بدنه ای باریک و ساخته شده از فلز دارد که یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل را در خود جای داده است و از اندروید مارشملو بهره می برد (این موبایل می تواند نخستین دستگاه غیر از نکسوس های گوگل باشد که چنین مشخصه ای دارد).

تلفن هوشمند جدید اچ تی سی به احتمال زیاد یک چیپست هشت هسته ای مدل اسنپدراگون 617 را در خود جای داده و امکانات دیگری نظیر دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، 2 یا سه گیگابایت رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برایش در نظر گرفته شده است.

در اروپا این موبایل احتمالا برچسب قیمت 599 یورو را خواهد داشت که تقریبا 150 یورو از ارزان ترین مدل آیفون 6 اس (با قیممت 749 یورو) پایین تر است.

برای اطلاع از سایر جزئیات و مشخصات این محصول بهتر است که اندکی صبور باشیم و چند ساعت دیگر منتظر معرفی رسمی این محصول بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • احمدرضا

    من که m8 دارم عالیه فعلا اچ تی سی وقت داره خودشو جمع و جور کنه و یه چیز شاخ بده بیرون خخخخخخخخخخخخ

  • pouryapm

    با اینکه فن اچ تی سی هستم اما اگه این همون گوشی باشه که قراره معرفیش کنه من به شخصه نمیخرمش. نه اینکه ظاهرش بد باشه ها.نه. اتفاقا گوشی زشتی هم نیست. اولین چیزی که مشخصه اینه که اسپیکرهای بوم ساندش رو حذف کرده. و این خییییلی بده. دوم اینکه اکثر موبایلای امروز چه میان رده چه پرچمدار دارن صفحه نمایش QHD میزنن ولی باز این رفت سراغ فول اچ دی. سوم هم اینکه بازم حاشیه هاش اذیت میکنن.آخریش هم شباهت زیادش به آیفونه. من میخوام خود آیفون رو بگیرم دستم نه شبیه یا جایگزین اون رو. دیگه انگار اچ تی سی داره به آخرای عمرش نزدیک میشه

  • مجید

    واقعا در این مدیر عامل لیاقت اچ تی سی رو نداره.اچ تی سی رو سبک کرد.اگه دیگه گوشی نمیداد بیرون و ورشکستگی خودشونو قبول میکردن شرافتمندانه تر بود.
    ولی امیدوارم که سود دهی خوبی داشته باشن و روز به روز به روزای اوج برگردن.

  • had I msh

    هذا ماذا فازا ؟؟؟؟؟؟

  • Mohammad Reza

    وقتی مدیرعامل شرکت بزرگی مثل htc توی حرفاش مشخصه که برتری اپل رو کاملا قبول داره و داره سعی می کنه برای فرار از بحران فقط یه "جایگزین خوب از آیفون" معرفی کنه،وضع شرکت نباید هم بهتر از این باشه.مرحوم نوکیا هم همین بلا سرش اومد. فقط با مدیریت ضعیف نابود شد نه عدم شایستگی.

  • Erfan

    فارغ از طراحي ، با امكانات ميان رده ميخاد جايگزين ايفون باشه ؟
    M8 كجا ، htc الان كجا !!! حيف حيف

  • Saafa

    پاشنه آشیل گوشی های HTC، صفحه نمایششونه.
    تقریبا همه چیزشون خوبه ها، فقط دو ساله از این صفحه نمایشش SLCD3 دست نمیکشن.
    دیگه هواوی و اوپو هم دارند سوپر امولد میزنن، این HTC و Sony و LG (حالا الجی IPS های خفن خودشو داره) اینا نمیخوان قبول کنن.

    • ALI-R

      جاااان؟ سونی؟ یه چیزی میگیا!!

  • مترسک

    «توازن»؟ :|
    «جایگزین آیفون»؟ :|
    منظورش احیاناً «کپی ناقص» به جهت «جایگزینی» با آیفون نبوده؟ :|
    والا شرکتای چینی هم دیگه دست از این حرکت کشیدن، اچ‌تی‌سی تازه یادش افتاده این کارو بکنه؟ :|

  • eimanarenji

    متاسفانه اچ تی سی مدتهاست دنباله یه ایده و یه انقلاب در طراحی میگرده!! حیف که کسیو نداره!!
    تنها افتاده .... آدم رو یاده اواخر نوکیا میاندازه!!!

  • Siamak Gol

    خانمِ چر‌ ونگ فک کنم یه چیزی زده :|
    توازن‌ در زیبایی؟ :|||||||||||||||||||||||||||
    ...
    دلم برا اچ تی سی میسوزه :(
    اچ تی سی حذف بشه به نفعِ مردمه.. حداقل جایگزینِ آیفون دیگه نمیسازن...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی