ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال با عقد قرارداد 19 میلیارد دلاری سندیسک را خواهد خرید

چندی پیش خبر رسید که کمپانی دل عزم خود را جزم کرده تا شرکت آمریکایی EMC را خریداری کند و حالا مشخص شده که وسترن دیجیتال (بزرگ ترین تولید کننده حافظه در دنیا) در حال ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۹ مهر ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش خبر رسید که کمپانی دل عزم خود را جزم کرده تا شرکت آمریکایی EMC را خریداری کند و حالا مشخص شده که وسترن دیجیتال (بزرگ ترین تولید کننده حافظه در دنیا) در حال مذاکره برای خرید یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان حافظه های فلش در جهان یعنی سندیسک است.

ارزش این قرارداد برابر با 86.50 دلار بابت هر سهم اعلام شده که رقم قرارداد را مجموعا به 19 میلیارد دلار می رساند. محض اطلاع تان باید بگوییم که وسترن دیجیتال همان تامین کننده هارد درایو و اس اس دی برای استفاده در داخل دستگاه هایی نظیر کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ و سرور است و علاوه بر این هارد درایوهای اکسترنال خود را هم مستقیما به دست کاربران می رساند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا ظاهرا این غول صنعت حافظه دنیا تصمیم گرفته سندیسک را به زیر چتر خود بیاورد که عنوان سومین تولید کننده بزرگ این صنعت را در اختیار دارد و بیشتر به خاطر کارت های حافظه و فلش های USB اش شناخته می شود.

مقر اصلی هر دوی این شرکت ها در کالیفرنیا قرار دارد و چندین دهه است که در این صنعت مشغول به کارند. جالب است بدانید که سندیسک یکی از شرکای قدیمی رقبای وسترن دیجیتال در حوزه حافظه محسوب می شود که از آن جمله می توان از توشیبا یاد کرد.

روشن است که همکاری های دیرینه سندیسک و توشیبا به دنبال انتشار خبرهای امروز دستخوش تحولاتی خواهد شد. نکته دیگر اینکه طبق معمول همیشه، قراردادی با این مقیاس لازم است که پیش از نهایی شدن از سوی طرف های مختلف تایید گردد. وسترن دیجیتال اعلام داشته که انتظار دارد تا سه ماهه سوم سال آینده میلادی، همه کارها برای عملیاتی شدن این قرارداد انجام گرفته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • soroush_showbert

    خوشحالم کره ای ها نخریدنش

  • Arash-zr

    من از وسترن دیجیتال خوشم نمیومد اه اه
    اگه سن دیسک اونو بخره بهتره به خدا ،امیدوارم این اتفاق نیوفته

  • آریا

    اینطوری بهتره

  • ابراهیم معتمد

    به امید روزی که اپل سامسونگ رو بخره
    راحت بشیم از دستش

    • Alireza

      هیچ کدوم زورشون به اون یکی نمیرسه

    • حسین

      امکان نداره بخره قدرتشم نداره

      • shahram.ru

        میتونه جنگ داخلی تو کره راه بندازن

مطالب پیشنهادی