سونی: مشکل نمایشگر Xperia Z5 Compact به صورت نرم افزاری برطرف می شود
تعدادی از تلفن های همراه جدید سونی با مشکلی عجیب مواجه اند و این شرکت از فعالیت غیر قابل قبول نمایشگرهای اکسپریا Z5 کامپکت با خبر است. در بیانیه ای که امروز منتشر شد، سونی ...
تعدادی از تلفن های همراه جدید سونی با مشکلی عجیب مواجه اند و این شرکت از فعالیت غیر قابل قبول نمایشگرهای اکسپریا Z5 کامپکت با خبر است. در بیانیه ای که امروز منتشر شد، سونی اعلام نمود طی آپدیت هفته ی آینده مشکل را برطرف خواهد کرد.
اوایل ماه جاری میلادی، تعدادی از کاربران گزارش کردند که تعدادی از تلفن های Z5 Compact سونی دچار مشکل در قسمت نمایشگر شده اند و میزان پاسخگویی آن به انگشت کاربر ناکافی است. اگرچه بسیاری معتقد بودند که ایراد مذکور مرتبط با سخت افزار است اما سونی می گوید با ارائه یک آپدیت نرم افزاری مشکل را برطرف می کند.
بنابراین نباید نگران این مشکل بود، چرا که تا یک هفته ی دیگر مهمان تلفن همراه شما نخواهد بود. آپدیت طی چند روز و در گروه های مختلف برای کاربران در دسترس قرار می گیرد و بنا به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، ممکن است دیرتر یا زودتر آپدیت در اختیارتان قرار گیرد.
سونی موبایل می گوید این مشکل گریبانگیر کسانی شده که دستگاه های سفید رنگ را خریداری کرده اند و متعهد است که مشکل را به زودی با ارائه آپدیت طی هفته آینده برطرف سازد. در همین حال می توانید بررسی دیجیاتو از این تلفن همراه دوست داشتنی را بخوانید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نمیدونم چرا همیشه سونی باید یه چیزیرو درست کنه خب اولش درست بساز دیگه پسر خوب. سونی تنها بخشش که مشکل داره بخش موبایلشه بقیه بخشاش حرف نداره.
چقدر سایتتون تازگیا ضد سونی شده همه اخبار ضد سونی رو سریع پوشش میدید/بیچاره سونی اومد بر نفس اژدها غلبه کنه ولی انگاری تو نسخه کامپکت نتونسته اینکارو به خوبی انجام بده/اشکالات در نسخه کامپکت دلیلی نمیشه که نسخه پرمیوم و معمولی دارای مشکلاتی باشند و خریداران در خرید اونا هم دچار شک بشن
این بنده خدا z5 هم داره باز چوبه این چیپست مزخرف و ناهماهنگ رو میخوره
اتفاقا از نقطه قوتهای z5 چیپستش هست که سونی با لوله های خنک کننده دوبل هم گرماشو مهار کرده و هم از جداکثر قدرتش استفاده میکنه. برام سواله چجوری یه چیپست میتونه شمارو بیچاره کنه؟!!!
محض رضای خدا هم که شده متن رو کامل بخون
این اسنپ 810 فاجعست
من lg gflex 2 داشتم بیچارم کرده بود
مگه سامسونگ نتونه درس کنه
خب شکر خدا که سخت افزاری نیست
--------------------
زد 3 کامپکت من عکسارو با دوربین وارونه میگیره از امروز عصر اینجور شده ممنون میشم کمکم کنید ریست فکتوری هم کردم......
فلش کن( یه رام رسمی بریز تو گوشیت)
100 در 100 درست میشه
چرا کامنتام میره برای تایید ادمین