ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پذیرش اپلیکیشن های توسعه دهندگان برای اپل تی وی جدید را آغاز کرد

همانطور که می دانید، اپل تی وی جدید هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد و اگر از خریداران آن باشید، می توانید در همان روز خرید از اپلیکیشن های اختصاصی اپل برای سیستم عامل این ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که می دانید، اپل تی وی جدید هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد و اگر از خریداران آن باشید، می توانید در همان روز خرید از اپلیکیشن های اختصاصی اپل برای سیستم عامل این ست تاپ باکس یعنی tvOS بهره ببرید. اهالی کوپرتینو از امروز رسما اپلیکیشن ها و بازی های ساخته شده توسط توسعه دهندگان برای اپل تی وی را پذیرش می کنند.

با پذیرش این محصولات نرم افزاری، در صورت خرید اپل تی وی جدید با یک اپ استور خالی و بی ثمر مواجه نخواهید شد. در کنار پذیرش اپلیکیشن ها، اپل برای توسعه دهندگان فایل های راهنمایی تدارک دیده تا با مطالعه آن بتوانند از امکانات ممتاز اپل تی وی همچون ریموت کنترل لمسی نهایت بهره وری را داشته باشند.

گفتنی است اپلیکیشن های اپل تی وی می توانند فراگیر باشند، بدین معنا که روی آیفون و آیپد هم اجرا شوند. بنابراین در صورت خرید یک اپلیکیشن فراگیر برای tvOS می توانید از آن روی آیفون و آیپد هم استفاده کنید. توسعه دهندگان اپلیکیشن های اپل تی وی تنها تا پایان این هفته برای آماده کردن محصولات خود برای ست تاپ باکس جدید اپل فرصت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • رضا

    بر خلاف گيمرهاي طرفدار ps4 و XBox ، بسياري از مردم، علاقه اي به خشونت زياد در بازي هاي اون كنسول ها ندارند و ترجيح مي دن در كنار خانواده خودشون بازي هاي بدون خشونت ببينند. در اين خصوص، بازي هاي اپ استور، عالي هستند و اميدواريم در اپل تي وي هم چنين باشد.

  • سامان

    قاعدتا استفاده از اپ استور برای کاربران تلویزیون به سهولت موبایل هایشان نیست (بدلیل سختی تایپ کردن برای جستجوی اپ ها و همچنین مرور نتایج جستجو در تلویزیون در مقایسه با نمایشگر لمسی موبایل ها و تبلت ها). مگر اینکه سیری در این مورد بسیار باهوش عمل کند.
    لذا می توان حدس زد که اپ های معروف و با بازاریابی حرفه ای فروش خوب داشته باشند اما اپ های توسعه دهندگان عادی بسیار کم دیده شوند.

  • sokot

    ادمین دیدگاه تایید بشه برای این اکانت فیت ها به کار میره ایا

  • سوتابایت

    منتظر اپ های ایرانی هم باشید! :))

  • BlackBerry Forever

    لطفا پوشش بدین
    http://crackberry.com/blackberry-priv-pre-orders-go-live-us-699-and-canada-899

  • sokot

    من که گیمرم نمیایم سونی4 ایکس باکس1 رو ول کنم برم اپل توی بگیرم هنوز سر در نیاوردم چرا اپل اپل توی رو وارد دنیایی گیم کرد در عجبم بدجور

    • سوتابایت

      واقعا وارد دنیای گیم حرفه ایی نشده! در حد یه سرگرمی کوچیک برای کسایی که گیم حرفه ایی نمی کنن و نمی خان چند ده دلار پول بازی بدن!

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        اپل تی وی جدید 250 دلاره و فقط 100 دلار ارزون تر از ps4 و ایکس باکس وان هستش / تمام کارهایی هم که اپل تی وی انجام می ده مثل سرگرمی و تماشای فیلم و ... این دو تا کنسول انجام می دن / منتها ایکس باکس وان قابلیت نگاه کردن تلویزیون به صورت زنده ، قابلیت ضبظ ویدیو ها ، قابلیت استریم ویدیو ها روی تبلت ها و لپتاپ ها و ... رو اضافه تر داره //

        • سامان

          البته قیمت اپل تی وی جدید ۱۵۰ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی و ۲۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی هست.
          نکته اصلی در قیمت ناچیز بازی هاش و همچنین اپ های بازی های مجانی هست. و قابلیت های انحصارگرایانه اپل مثل Mirorring یا همان Airport Display که مورد نیاز کاربران دستگاه های اپل است.
          ضمنا به عنوان توسعه دهنده اپل این دستگاه به دستم رسید و دارم براش یک بازی ساده می نویسم. طبیعی است که کیفیت بازی ها مثل کنسول های بازی نخواهند بود. از کنترل از راه دور دستگاه نیز بدلیل محدوده تاچ کوچک و کلیک فیزیکی خوشم نمیاد. چندان برای بازی جذاب به نظر نمیرسه.

        • سوتابایت

          اپل تی وی جدید 150 دلار! :| :| !

  • peyman

    خدا كنه اپل هم يه روزى كنسول بازى بسازه كسايى كه موافقن + مخلف –
    "در ضمن اينو هم بگم كه من اطلاع دارم كه كنسول بازى فقط سرهم كردن سخت افزار قدرتمند و سيستم عامل گيمينگ نيست! ولى با شناختى كه از اپل و سرمايه هاى هنگفتش داريم هركارى براش شدنى از خريد استديو هاى بازى سازى گرفته تاااا... هرچيزى كه براى وارد شدن به اين بازار لازمه رو داره"

  • امیرپارسا

    واقعا ایده ی خوبی داره !

    در ضمن من از همه بابت مهمل گوییم عذرخواهی میکنم .

  • سیروان

    واقعا از اپل تی وی جدید خوشمان آمده ! هی مایکی ! بیا حداقل

    از روی اپل اسکی برو تا ورشکست نشی یوقت خخخخخ‌

    # مهمل گویی و ترول گرایی

مطالب پیشنهادی