ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حسگر تشخیص اثر انگشت Xtouch روی دست آیفون و OnePlus 2 بلند شد

تلفن هوشمند Xtouch  از کمپانی بلابو را می توان به عنوان بهترین مصداق برای اینکه هر جنس ارزان قیمتی لزوما بد نیست، معرفی کرد. این موبایل 149.99 دلار قیمت دارد اما افرادی که تا دو ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۱۷ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تلفن هوشمند Xtouch  از کمپانی بلابو را می توان به عنوان بهترین مصداق برای اینکه هر جنس ارزان قیمتی لزوما بد نیست، معرفی کرد. این موبایل 149.99 دلار قیمت دارد اما افرادی که تا دو روز دیگر آن را خریداری و بررسی کنند، شامل 50 دلار تخفیف خواهند شد. یعنی فقط با یکصد دلار یک تلفن هوشمند عالی در اختیار خواهند داشت.

تاکنون بررسی های متنوعی در مورد این موبایل هوشمند چینی ارائه شده؛ از جمله می توان به دوام در برابر پاشیده شدن آب روی نمایشگر یا مقاومت صفحه نمایش گوریلا گلس 3 پس از اضافه شدن 0.5 میلی متر ضخامت به آن اشاره کرد که در برابر ضربات، همانند بتن از نمایشگر محافظت می کند و با اینکه صفحه دو تکه می شود اما نمایشگر همچنان دست نخورده و سالم باقی می ماند.

موبایل مورد بحث، در کنار همه مزایای ذکر شده حسگر تشخیص اثر انگشت نیز دارد که از یک موبایل 150 دلاری بعید به نظر می رسد. به ادعای شرکت سازنده، این حسگر در عرض 0.3 ثانیه قفل نمایشگر را باز می کند و برای اثبات ادعای خود نیز ویدئویی منتشر کرده و نشان می دهد اسکنر این تلفن هوشمند بسیار سریع تر از Touch ID موجود در آیفون 6 و اسکنر اثر انگشت OnePlus 2 عمل می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت بلابو با اسلوموشن کردن ویدئو، روی بیشتر بودن سرعت عملکرد اسکنر موبایل خود تاکید می کند و نشان می دهد این دستگاه چینی با اختلاف ناچیز، سریع تر از آیفون های محبوب آمریکایی واکنش نشان می دهند.

اسمارت فون یاد شده، صفحه نمایش 5 اینچ 2.5D با رزولوشن 1080p و تراکم تصویر 441 پیکسل در هر اینچ دارد. این دستگاه قدرت خود را از یک چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی مدیا تک MT6753 می گیرد و علاوه بر 3 گیگابایت رم LPDDR3، سی و دو گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو اس دی نیز دارد. 

از دیگر مشخصات آن نیز می توان به دوربین 13 مگاپیکسل در قاب پشتی به همراه حسگر IMX214  سونی و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، اندروید 5.1 و باتری 3050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. از همه جالب تر اینکه قاب پشتی این موبایل با چاپ سه بعدی ساخته خواهد شد.

در ویدئوی پایین می توانید مقایسه یاد شده را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • رضا

    این مشخصات و این قیمت فوق‌العادس! فکر کنم رکورد خوش قیمت ترین موبایل رو شکونده باشه!

  • درونا

    فقط اینکه با آیفون 6 مقایسه کرده! الان آیفون 6s از تاچ آیدی 2 برخورداره و سریع تره از این گوشی xtouch .

  • ihossein

    اصلا معلوم نبود برا گوشی قفل گذاشته بود یا نه

  • Hadi.TJ

    نکته فوق العاده جالبش هم، استفاده از آیفون برای فیلم برداریه همین ویدیو هست...من نمی دونم این شرکتای چینی چرا خودشون هم خودشون رو قبول ندارن، تو صفحه خاموش موبایل ها میتونید رفلکس آیفون و آرم سیب رو ببینید، خیلی زشته همچین چیزی، خوب مرد حسابی شرکت خودت داره گوشی میسازه، اصلا چرا دست خودت نباید همین گوشی باشه و آیفون داشته باشی؟

  • Hadi.TJ

    نسبت به قیمتش مشخصات فوق العاده داره، یه زمانی اپل فقط ۱۰۰ دلار پول بابت حافظه ۳۲ گیگ میگرفت، این الان به ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه و سنسور دوربین سونی و ... همه اش و داره میده ۱۰۰ دلار...لامصب این چینی ها چجور میسازن محصول و؟

    • ایمان

      چون اونا هزینه ای برای تحقیق و توسعه نمیدن کلا پیرو از بقیه تکنولوژی ها هستن . مثلا اپل کلا هزینه میکنه برای ساخت تراحی توسعه امتحان آزمون و خطا و... تا تکنولوژی فورس تاچ را بیاره یا همین اثر انگشت را اولین بار آورد شاید هزار بار امتحان بشه کلی آدم روش کار کنن درست کار کنه بعد بقیه خیلی راحت نگاه میکنن اون چیکار کرده انجام میدن قیمت یه گوشی فقط سخت افزار نیست تحقیق و توسعه هم هست تازه سیستم عاملشون هست آندروید را چینی راحت نصب میکنن میره گوگل ساخته ولی اپل برای ساخت و طراحی و توسعه سیستم عامل کلی هزینه کرده

    • احسان

      وقتی یه شرکتی به اهداف تولیدش نرسه،مجبور به فروش قطعات خریداری شده به قیمت پایین میشه و معمولاً هم به صورت عمده کله بسته بدون در نظر گرفتن تعدا به صورت ضایعات فروش میرن.از طرفی باید قدرا خرید رو درنظر بگیرید که قیمت چیزی در چین شاید تا 1/3 قیمت ریالیش تو ایران باشه و حتی خرید های این مدلی و تولید داخلی به شدت تحت تاثیر این قانون هستند.

  • Naser

    حیف که تو ایران نمیاد و خیلی کمه وگرنه حتما میخریدمش

  • Saleh

    چقدر ارزون :/

مطالب پیشنهادی