ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

داشبورد جدید اکس باکس وان با حجم 1.2 گیگابایت منتشر شد

دقیقا همانطور که اعلام شده بود، آپدیت بزرگ اکس باکس وان با نام New Xbox One Experience امروز عرضه شد. کاربران این کنسول در سراسر جهان، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود از صبح امروز، ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دقیقا همانطور که اعلام شده بود، آپدیت بزرگ اکس باکس وان با نام New Xbox One Experience امروز عرضه شد. کاربران این کنسول در سراسر جهان، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود از صبح امروز، آپدیت را دریافت کرده اند.

این بروزرسانی بزرگ 1.2 گیگابایتی، ظاهر و رابط کاربری اکس باکس وان را به طور کل تغییر می دهد و به دستگاه سرعت بالاتری می بخشد. اگر تا به حال با اکس باکس وان کار کرده باشید قطعا با زیر و بم داشبورد کنسول آشنا هستید، اما حالا با ایجاد تغییراتی عمده، دستگاه عملکرد بهترین از خود نشان می دهد.

داشبورد جدید علاوه بر اینکه تغییرات ظاهری بسیاری به ارمغان آورده است، 50 درصد سریع تر شده و قابلیت های گفتگو و پیام رسانی آن نیز قدرت بیشتر یافته است. یکی از مهم ترین تغییرات حاصله، امکان اجرای بازی های اکس باکس 360 روی اکس باکس وان است. اگر بازی های اوریجینال اکس باکس 360 را در اختیار داشته باشید می توانید آن ها را درون اکس باکس وان قرار داده و از انجام شان لذت ببرید، البته در صورتی که نام شان در لیست بازی های تحت پشتیبانی دیده شود.

معمولا آپدیت های اکس باکس وان تقریبا 250 مگابایت حجم دارند اما این بار مایکروسافت با ارائه بسته بروزرسانی 1.2 گیگابایتی، پیام واضحی را به کاربران خود اعلام می دارد: تغییراتی عظیم در انتظار شما هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • محمود

    فایل آفلاینش رو نمیشه از جایی پیدا کرد؟

  • کاوه

    سلام
    فکر کنم وقتمون رو بزاریم برای به اشتراک گذاری تجربه ای که از داشبورد جدید داریم

  • shadow

    حرف شما صحیح نسخه های ریمستر جزو محبوب ترین عناوینن ولی به شرطی که قبلا بازیش نکرده باشی بازی های دیگه هم همین طور من خودم دیگه حوصلم نمیگیره بشینم ریمستر dmc5 بازی کنم با این که اون زمان خیییییلیییم دوستش داشتم ولی دیگه تموم شد دیگه تازه همچنین لیست جذابیم نیست چند تا خوب به زور پیدا میشه که اونم تقصیر شرکتشه که سیر نزولی پیدا کرده مثل AC2 و black opps 1 تازه اونام قبلا هزار بار بازی کردم دیگه سراغش نمیرم

  • محمد

    من بازی های جدید رو همه رو دارم به لطف مایکی و شیر کردن بازی های دیجیتال ! چه حالی میده با پول یک بازی 2تا داشته باشی ! یکم از خوبی های پلی استیشن بگو بچه ها بخندن

    • THE VERGE

      من شرط میبندم از نزدیک‌کنسول ندیدی :D

  • shadow

    واقعا شما ها میشینین سه نسخه قبل هیلو بازی میکنین??? سه تا بایوشاک .... اونم نسخه اورجینال ???بابا دست بردارین ازین لجبازیا شما همین بازیای اخیرو کامل بازی کنین شاهکار کردین?

    • R3D

      شما باشی وقتی تمام بازی های محبوب جدید ات رو بازی کردی و سرگرم مولتی پلیر بعضی بازی هات باش،میری بازی جدید ای که دوست نداری رو بازی میکنی یا بازی قدیمی ای که دلت براش تنگ شده؟
      الان سوال اینجاست،اگر همه مثل شما قرار بود فکر کنن،پس جرا همه برای این بکوارد کامپبلتی و بازی های ریمستر سر و دست می شکونن؟

  • محمد

    سلام دوستان من گرفتم اپدیت رو اصلا نمیدونم چی بگم همه چی عالی و کامله اولش یکم گیج میشی اگه با داشبورد قبلی راحت بودی ولی سرعت اینقدر بالا رفته که ..

    از سال اولش باکس وان داشتم هیچ وقت مثل الان راضی نبودم واقعا محشره . اون دستی که گفت نیومده باید بری ستینگ بعد سیستم یا کنسول بزنی اپدیت شه یک دقیقه تو صفحه بمن تا اپدیت رو واست نشون بده موفق باشید

  • Hesam

    مبارک کسایی که ایکس باکس وان دارن.ان شاء الله من هم سال بعد بخرم.این کنسول عالیه

  • THE VERGE

    کل اون لیست بجز پنج تاشون کاملا بی مصرف بودن
    اخه Doom 2 چیه ؟ خدا کنه حد اقل این اپدیت جدید کندی اعصاب خرد کن داشبورد ایکس باکس رو‌بطور کامل به فراموشی بسپاره

    • R3D

      اگر ليست مشكلي داشته باشه،مشكل از دارندگان اكس باكسه.
      توي اون ليست كه ميگي مضخرف طبق نظر كاربرا انتخاب شده مثل سه تا بايوشاك ، هيلو ريچ ، گيرز ١تا ٣ و چند شماره از كالاف و ... .همون دوم ٢ هم هنوز يك سري هستن كويك ٢ دارن تو استيم بازي ميكنن.اگر هم ليست مشكلي داره،مشكل از كاربراشه كه اونا رو انتخاب كردن.طرح اكس باكس پرويو هم دقيقاً براي شكل دهي به همين موضوعاته توسط كاربراش.در ضمن وقتي شما اكس باكس نداري و كنسول ديگه اي داري،چه دليلي داره بياي اينجا و از رو هوا نظر بدي؟
      مشكل كندي سرعت هم رفع شده،الان ٢ برابر سريع تر از گذشته شده:

      • THE VERGE

        منم گفتم بجز پنج تا شون کاملا مضخرف بودن .
        چیزی به شما تحمیل کردم؟
        ایا بزور خواستم چیزی‌رو قبول کنی؟ در ضمن برادرم ایکس باکس داره ، خودم پلی استیشن ، چون دانشجو هستم تو خونه خودم پلی استیشن دارم.

        • محمد

          دوست من یک لحظه به حرفت توجه کن اگه تو 5تاشو بازی کردی قرار نیست فقط همونا خوب باشن مثلا پسر داداش م بشینه چی بازی کنه ؟ لیست انتخاب شده بر اساس ساعت بازی هنوز خیلیا 360 دارن و مایکی میدونه چیا بیشتر بازی میشه و برای اینکه دعوت کنه از اونا ایکس باکس وان بخرن این کار رو میکنه . بازی هایی که گذاشته برای همه افراد جامعه است نه فقط نظر شخصی شما دوست من. حالا عزیز اشکالی نداره پلی استیشنی ها کلا امروز ناراحت هستن میبخشمت

          • THE VERGE

            من چی میگم ، شما مایکی پرستا چی متوجه میشین
            هر وقت متوجه کامنتم شدین متوجه حرف اشتباهتون میشین :) ما خوشحالیم ، شمایین که از هر چیز ناچیزس برا خودتون به ظاهر خوشحالی ایجاد میکنین ، اگر انتظار شماها از بازی اینه پس اصلا دردحد مقایسه با پلی استیشن نیستین ، رقیب اصلی شما اتاری دستیه پس

          • محمد

            حاا یک اشتباه کردی پی اس فور خریدی چرا اینقدر ناراحتی حالا بگو از خوبیاش ما هم بدونیم

        • R3D

          الان 3 شماره از بایوشاک،3 شماره از گیرز ، هیلو ریچ ، 3 شماره از کالاف و ... میشن 5 تا؟تازه بعضی از بازی های فوق فان مثل بتل بلاک رو نگفتم.

          • THE VERGE

            @محمد
            اشتباه؟ والا پر فروش ترین کنسول تاریخ پلی استیشن ۲ هست که پلی استیشن ۴ داره میره رکوردشو جا به جا کنه ، شما با همون داشبورد هنگیتون سه ساله سر کارین ، ما اشتباه شما درست خخخخخخ شما با کینکتی که رفته پاچتون سه ساله سر کارین ما اشتباه شما درست ، شما همیشه تو‌م‌لتی پلتفرما فریز دارین ما اشتباه شما درست ، شما با قیمت بیشتر سخت افزار ضعیف تر رفته پاچتون ما همون غلط بمونیم اگه درست شمایین :D

          • THE VERGE

            منم گفتم پنج تاشون بدرد میخوره :| اقا چرا زور میگی از نظر من پنج تاش خوبه و ارزش دوباره بازی کردن داره ، حالا شما بیستا عنوان اسم ببر

  • آرش

    من گرفتمش , خیلی روون شده , اپ هاش هم اگه آپدیت کنه دیگه یک یک میشه
    اپ موزیک واقعا داغونه :(

    • R3D

      یه سر به به تب Queued توی My Games & Apps بزن. :)

  • miladcvb

    من همین امروز عصر امتحان کردم ولی هنوز نیومده

مطالب پیشنهادی