انتشار اطلاعات تازه در مورد نسخه پریمیوم تلفن هوشمند گلکسی اس 7
براساس شایعه جدیدی که روز جمعه همین هفته منتشر گردید، سامسونگ در نظر دارد نسخه پریمیوم تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را نیز بسازد و قرار شده که آن را صرفا در کره جنوبی عرضه ...
براساس شایعه جدیدی که روز جمعه همین هفته منتشر گردید، سامسونگ در نظر دارد نسخه پریمیوم تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را نیز بسازد و قرار شده که آن را صرفا در کره جنوبی عرضه نماید.
طبق شایعات، این نسخه «اعلا» از پرچمدار آتی سامسونگ دارای یک نمایشگر 4K و ماژول دوربین با لنز دوگانه است که توسط سونی ساخته شده و در قلب آن نیز نسخه متفاوتی از چیپست اگزینوس 8890 می تپد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
اگزینوس 8890 در اصل همان چیپستی است که گفته می شود در تمامی نسخه های تلفن هوشمند گلکسی اس 7 به غیر از نسخه های مخصوص چین و ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفته و آنطور که گفته می شود در این کشورها، موبایل مورد بحث از چیپست اسنپدراگون 820 بهره خواهد برد.
اما چیپست اگزینوس 8890 خود از یک پردازنده دوازده هسته ای Mali-T880 بهره خواهد برد و نسخه دیگر آن نیز که گفته می شود در مدل ویژه پرچمدار سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد، نوع 14 هسته ای از این پردازنده را در خود جای داده است.
شرکت ARM نیز اعلام کرده که پردازنده گرافیکی این محصول می تواند بین یک الی 16 هسته داشته باشد و درنتیجه اطلاعات مطرح شده در رابطه با چیپست اگزینوس 8890 و تعداد هسته های آن چندان هم دور از ذهن نیست.
منبع این خبر، مطلبی است که در یکی از صفحات سایت Weibo منتشر شده و این یعنی بهتر است تا حد ممکن با دیده تردید به آنها نگریسته شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

سونی اول بره مسئله هنگ کردن گوشیهاش رو حل کنه.آیفون هم تو ایران در حد اسباب بازیه.
بنظرم گوشی خوبی از آب دربیاد هرچند که انتخاب اسم پریمیوم یکم تقلید بنظر بیاد اگه از اسم پلاس استفاده کنه بهتره
نه خدایی سامسونگ کار دیگه ای غیر از کپی بلده؟
من که فکر نمی کنم اسمشو بزاره پرمیوم!چون اصلا سابقه نداره احتمالا پلاسه، اگه پرمیوم بزاره واقعا کپی بدیه!صفحه نمایش 4k هم بر خلاف نظر بعضی هاکپی نیست ،سونی 4k رو پتنت نکرده که!
انگار یه کارگاه تولیدی پیراهن . پیراهنی بزنه که جیب داشته باشه بعد یه کارگاه دیه بیاد همچین پیراهنی بزنه که جیب داره . خب این اصلا یه چیز بدیهی هستش .چون فلان کارگاه جیب پیراهن رو کشف کرده دیگه کارگاه های دیگه حق ندارن واسه پیراهناشون جیب بذارن؟؟ چون سونی نمایشگر 4k رو زده مارک های دیه باید تو همون کیفیت صفحه پایین بمونن؟؟?
سونی باز های عزیز سال 2015 بیشترین فروش گوشی واسه سامسونگ بوده بعد اپل. الجی مقام پنجم داره . سونی اصلا تو لیست پیدا نیس. پس انقد به خودتون ننازین . سامسونگیا پرچمو نگه دارین که قرم داره میریزه???
بچه ها هنوز نه داره نه به باره! همش شایعست! روی چی دارید الکی بحث و جدل میکنین؟؟؟ واقعا از شما که به اصطلاح عاقل و بالغ هستید بعیده!
اصلا هنوز تایید نشده که شایعست میگیرم که اصلا باشه خب تو نخر برادر من مجبورت که نکردن !
ی تقلید غیر حرفه ای... واس کسانی که همچین گوشیی میخرن متاسفم :|
من میخام بخرم، شما کی هستی برام متاسفی؟
آخه طرفدارای سونی این وسط چی میگن؟آخه نادان های با تعصب بریداول ببینید کی اول فبلت زد بعد بیاید اینجا دود سوختگیتونو پخش کنید،اگه 4k تقلیده الان همه ی گوشی هایی که 2k دارن تقلید کردن.others
من طرفدار سونیم.4kزدن هیچ تقلیدی نیست اولین بار سونی ساخته بقیه گوشی ها هم کم کم میسازن. ولی لامصب حداقل اسمشو پریمیوم نمیزاشتی اخه یکم این شرکت مغزش کار نمیکنه که یه اسم دیگه بزاره. اینم بگم ظاهر اس6یه کپی از ایفون6 و سونی زد3 بود ببینیم این یکی چی در میاد
ناموسا بعضی هاتون یه حرفایی میزنید که آدم میخاد زمینو گاز بگیره. آخه استفاده از صفحه نمایش 4k کجاش تقلیده؟ بابا یه تکنولوژیه که سامسونگ ازش استفاده کرده.در ضمن من عاشق سینه چاک سلمسونگ نیستم خیلی هم از شخصیت برندش بدم میاد ولی تو رو خدا جانب انصاف رو رعایت کنید
خخخخخ محصول جدیدتون هم تقلید شده از سونی هستش
برین حال کنین باهاش