ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی اکسپریا Z6 را با چیپست اسنپدراگون 820 عرضه خواهد کرد [شایعه]

به تازگی شاهد معرفی رسمی چیپست اسنپدراگون 820 از طرف کوالکام بودیم که در مراسمی در نیویورک از آن رونمایی شد. این سیستم-روی-چیپ به هسته پردازشی جدید، سفارشی و 64 بیتی کایرو و جدیدترین پردازنده ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۲۴ آبان ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به تازگی شاهد معرفی رسمی چیپست اسنپدراگون 820 از طرف کوالکام بودیم که در مراسمی در نیویورک از آن رونمایی شد. این سیستم-روی-چیپ به هسته پردازشی جدید، سفارشی و 64 بیتی کایرو و جدیدترین پردازنده گرافیکی آدرنو مجهز است و سرعتش نسبت به نسخه های پیشین دو برابر بیشتر شده.

متاسفانه کوالکام در مراسم معرفی محصول جدید در مورد مشتری ها و شرکت هایی که قصد خرید این چیپست را دارند، حرفی به میان نیاورد و در این باره فقط می توان دست به دامن حدس و گمانه زنی های مختلفی شد که در وب منتشر می شوند. البته باید بگوییم برخی از کمپانی ها، مشتری های همیشگی محصولات کوالکام به شمار می روند و هر سال از چیپست های شرکت یاد شده در دیوایس های پرچم دار خود بهره می گیرند. از جمله این کمپانی ها می توان به سونی و HTC اشاره کرد و  انتظار داشت تا در اسمارت فون های آتی خود از اسنپدراگون 820 استفاده کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در مورد سونی باید بگوییم این کمپانی هر 6 ماه یک بار یک موبایل تازه روانه بازار می کند و امروز نخستین شایعات مربوط به عضو آتی خانواده Xperia Z این شرکت در فضای وب منتشر شد. این شایعات، به نام این محصول که احتمالا  Z6 خواهد بود و برخی از مشخصات فنی آن اشاره دارند.

در آنها اعلام گشته موبایل Z6 سونی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 820 با 4 گیگابایت رم دارد. حالا اینکه این حرف ها صحت داشته باشند یا خیر، معلوم نیست اما از آنجا که سونی همیشه در تلفن های هوشمند برتر سری اکسپریا Z خود از تراشه های پرجمدار اسنپدراگون بهره گرفته، چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد که پرچمدار بعدی آن با چیپست موردبحث همراه باشد.

از دیگر مشخصه های یاد شده در مورد Z6 هم می توان به رزولوشن 1080p صفحه نمایش، دوربین کارآمد و نسخه مارشملو اندروید اشاره کرد و بر این اساس نتیجه گرفت احتمالا این دیوایس در چند ماه آینده به طور رسمی معرفی خواهد گشت.

در گمانه زنی های یاد شده به این موضوع که آیا سونی طبق روال همیشگی خود نسخه کامپکتی هم برای پرچمدار آتی اش می سازد یا خیر، اشاره ای نشده. باید بدانید نسخه های کامپکت عموما با صفحه نمایش های کوچک تر و رزولوشن 720p و باتری دارای ظرفیت کمتر طراحی می شوند و بقیه مشخصات سخت افزاری آنها مشابه نمونه اصلی است.

در مورد نسخه پریمیوم Z6 که مشخصا نمایشگری با رزولوشن بالاتر دارد نیز هیچ حرفی به میان نیامده. اکنون باید منتظر ماند و دید کدامیک از شایعاتی که در بالا به آنها پرداختیم صحت خواهند یافت، نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید پرچمدار بعدی ژاپنی ها چه ویژگی ها و مشخصه های تازه ای خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • ضحاک

    حداقل تا خرداد سال اینده گوشی جدید معرفی نخاهد شد چون هر 6ماه یک پرچمدار برای شرکت سونی سود بخش نبوده است

  • NASSER MPA

    فقط سونی

  • کامران

    در برند های جهانی 7 سامسونگ هست 58 سونی حالا خود دانید

    • حامد

      سونی فقط محصولات تکنولوژیکی (4 دسته اصلی) میفروشه در صورتی که سامسونگ از جارو دستی و برقی و گاز بگیر (40 دسته اصلی)تا گوشی و تلویزیون !!

      حالا خودتو عقلت دانی !! سری هم به جذاب ترین کمپانی های دنیا بزن جالبه

  • مسی

    اهای سامسونگیا و اپلیا و .... تو رو خدا تا وقتی سونی نگرفتین دستتون دربارش نظر ندین گوشی فقط سونی من از همش داشتم ولی این سونی یه چیز دیگس

  • anonymous

    دنیا فقط سونی، ، ، بهترین دوربین ها، دست سونی هست طوری که سامسونگ داره با سونی هی قرار داد میبنده تا براش لنز گوشی s7 رو بسازه بعد همه کمپانی های بزرگ و معروف همه لنز سونی رو میخوان طوری که سونی نمی‌تونه واسشون درست کنه ((البته سونی زورش زیاده،، مجبور نیست که برای یه چشم بادمی لنز درست کنه????))))

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229

    آفرین به سونی

  • mehrdad

    دوربین کارآمد :|

  • c++

    سونی هم شد گوشی سرامیک میسازه گوشی فقط ایفون 6

    • حامد

      شل کن زاخار خشخاشی :))))

      بدبخت دهاتی

  • محمد سپاهان

    از این نظر دادنت پیداس که خیلی زد5 رفته رو اعصابت!!

    خداروشکر که همچین گوشی شاخی داده سونی تا افرادی مث تو به این حالو روز بیوفتن

  • کامران

    عقده ای ها سونی میخرند

    • حامد

      شل کن زاخار خشخاشی :))))

    • mohammad

      سوخته شده هایی مثل تو هم هزار تا کامنت می زارن

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی