امروز از جانب وب سایت دیجی تایمز گزارشی قابل توجهی انتشار یافته و در آن آمده که سونی قصد دارد خودش مستقیماً اقدام به توسعه ی چیپست هایی اختصاصی کرده و آنها را در موبایل هایی که به تولید می رساند مورد استفاده قرار دهد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
این گزارش می افزاید ژاپنی ها برای اینکه از دیگر فعالان بازار همانند سامسونگ، اپل، ال جی و هوآوی عقب نیافتند و بتوانند رقابت را پا به پای آنها ادامه دهند چنین تصمیمی گرفته اند و بنا را بر این گذاشته اند که رفته رفته چیپ های اختصاصی شان را آماده سازی نمایند.
ناگفته نماند که در صورت صحت داشتن این موضوع به یقین اندک اندک شاهد کاهش بهره گیری از چیپست های کوالکام و مدیاتک در دستگاه های تحت برند اکسپریا خواهیم بود. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم سونی این جسارت را دارد که همچون رقبای چینی پرچمدارانش را مجهز به تراشه ی خود نماید و راهی بازار کند یا خیر. دیجی تایمز در بخش دیگری از گزارشش نیز آورده که کمپانی و کارخانجات تایوانی "Global Unichip"، عهده دار مسئولیت توسعه و تولید چیپ های سونی شده اند.
نمی توان از خاطر برد که واحد موبایل کمپانی ژاپنی مورد بحث این روزها از نظر کسب درآمد شرایط مساعدی ندارد، مطابق گزارشی مالی این شرکت واحد مذکور روزانه زیانی میلیون دلاری را تجربه می کند و لذا از همین رو به شایعه ی آمده در بالا نیز می بایست قدری به دیده ی تردید نگریست. توسعه ی یک چیپست نیازمند صرف هزینه و زمان قابل توجهی است، دو موردی که سونی موبایل فعلاً در رابطه با هر دویشان در مضیقه به سر می برد.
نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید در آینده ی پیش رو شاهد موبایل های اکسپریا با پردازنده های اختصاصی سونی خواهیم بود یا خیر؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اگه چیپستاشو خودش بزنه میتونه قیمت گوشیاشو پایینتره بیاره که توی بازاریابیش به کمکش میاد
فک نکنم سونی ازین کارا بکنه ...
بهترین ازاول داداش سامسونگی بچه ای هنوز
اخه سونی ورشکسته پولش کجا بود بدبخت که خرج ساخت چیپ کنه؟!!
کلا چیزی تا محو نام سونی نمونده!
تا حالا دیدید یه بازیگر یا ادم حسابی سونی دستش باشه؟!
چ____را واقعا؟!
ارزوی محو شدن نام سونی رو با خودت به گور نبری من اسممو عوض میکنم ، این حرفت همیشه یادت بمونه چون ارزوش به دلت خواهد موند
چقدر بغض بود توی این کامنت!
""من میدوووونم ورشکست نمیششششه"""
حخخخخخخ
به خودت فشار میاری بچه ت نیوفته
منم میدونم پماد جواب داده :))
پس معلومه توباغ نیستی چون بزرگترین بازیگر تاریخ ۰۰۷ گوشی های سونی دستش میگیره
گفتم ادم واقعی
یه ادم حسابی اسم ببر
نیست نگرد
خخخ
هر وقت بقیه کمپانی ها تونستن گوشیشونو دست محبوب ترین بازیگر دنیا بذارن بیا حرف بزنیم
والا همه اگه مثل توفکر کنن که تواین کره خاکی ادم حسابی هم پیدا نمیشه
از سونی هیچ کاری بعید نیست
ایول، من z2 دارم و از گوشی های آشنا ها که آیفون 6 و m8 و s5 خیلی سرتره مخصوصا که ضد اب است و اینکه پشتیبانی خوبی داره بنظرم سونی اگه پردازنده بزنه میترکونه و مردم دیگه همه بهش ایمان میارن
ایول به سونی با کیفیت، ژاپنی ها رو خیلی ها چند ماهه دست کم گرفتن ولی نمیدونن نباید یک سامورایی رو دست کم بگیری..
این دیجی تایمز یکی از غیرقابل اعتمادترین منابع خبری محسوب میشه، خیلی رو حرفاش حساب نکنید....
سونی همیشه بهترین گوشیارو ساخته ولی ضرر اصلیش بخاطر استفاده از پردازنده کوالکام در گوشیهاش بوده مطمنن خودش چیپ بسازه هم کارایی بهتری داره هم هزینه کمتر و این میتونه سونی رو ب اوج برسونه
پردازنده کوالکام که خیلی عالین!
سونی بهترین گوشی های دنیا رو تولید میکنه
آره راست میگی بهترین از آخر...
تنها کمپانی که کیفیتی مثل گوشهای اپل میسازه فقط سونیه.... نکنه میگی سامسونگ؟ خخ، سونی از قدیم ابر قدرت تکنولوژی بوده و است نباید به تمسخر بگیری چنین شرکتایی که مارو به اینجا رسوندن.. بلکه رستگار شوید
یعنی مدیر عامل شرکت سونی اینطوری از سونی دفاع نمیکرد تو کردی واقعا بهت تبریک میگم) خدایا چرا؟!
بهمون علتی که شما میسوزی