اپل واچ ضربه ای مهلک به صنعت ساعت سازی سوئیس وارد کرده است
سال گذشته، جانی آیو طی مصاحبه ای گفت زمانی که اپل واچ عرضه شود، صنعت ساعت سازی سوئیس به بد دردسری خواهد افتاد و همین ادعای سنگین وی سبب شد تا جملات تحقیر آمیز و ...
سال گذشته، جانی آیو طی مصاحبه ای گفت زمانی که اپل واچ عرضه شود، صنعت ساعت سازی سوئیس به بد دردسری خواهد افتاد و همین ادعای سنگین وی سبب شد تا جملات تحقیر آمیز و طعنه برانگیزی پیرامون وی بخوانیم اما حالا به گزارش بلومبرگ، سوئیسی ها واقعا به دردسر افتاده اند و رکودی بی سابقه طی 6 سال گذشته داشته اند.
میزان عرضه محصولات با افت فروش 12 درصدی به 2 میلیارد فرانک سوئیس (معادل 2 میلیارد دلار) رسیده و به همین میزان، صادرات به ایالات متحده کاهش داشته است. جان کاکس، تحلیلگر سازمان Kepler Cheuvreux می گوید ساعت سازها باید سال 2015 را به فراموشی بسپارند.
در گزارش آمده است که عمده تولیدکنندگان ساعت از جمله TAG Heuer، فاسیل، سواچ و Richemont به شدت از این بازار نا به سامان زجر می کشند و خصوصا در ماه اکتبر، به دلیل تقاضای اندک، کاهشی عجیب را در فروش خود شاهد بوده اند.
المار ماک، یکی از سازندگان Swatch، روز پس از عرضه اپل واچ گفت هر محصولی در محدوده قیمت 500 الی 1000 فرانک واقعا در خطر است. ژان کلاود بیور، مدیرعامل Tag Heuer نیز می گوید اپل فعلا در حال جلب مخاطبان جوان است که وقتی آن ها بزرگ تر شوند برای خود یک ساعت واقعی خواهند خرید. Tag Heuer ساعت هوشمند 1500 دلاری خود را اوایل این ماه به بازار عرضه نمود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

این ساعت از جی واچ آر یا اوربین یا ساعت سامسونگ و هواوی چی بیشتر داره ؟
جوری در موردش صحبت میکنین انگار از فضا اومده
این تیتر هارو تو خبرگردی میخونم با خودم میگم مگه میشه از سایت دیجیاتو نباشه ؟! بعد میبینم هست :)
خدایی کاری به قیمت وکارایی وووو ندارم، فقط این چه ظاهریه این ساعت داره؟! خدایی هیچی نیست از لحاظ ظاهر چون تو ساعت ظاهر خیلی مهمه.
قیافه اونايي که می گفتن اپل واچ اصلا فروش نميره یا عمرا بتونه با ساعت سازی های بزرگ رقابت کنه الان با این خبر دیدنی میشه!
اینا همین حرف رو راجع به اتوموبیل هم مي زنن ولی بازم ضایع میشن شک نکنید!
مثلا یکی بخاد ساعت بخره میره ساعت 1.500 ای میخره که فقط ساعت رو نیگاه کنه یا اپل واچ رو؟
دقيقا زدي به هدف
همون پول و حتي كمتر از پول يه ساعت لوكس رو ادم بده به اپل واچ،خدمات بيشتري گيرش مياد.
ساعت هاي لوكس فقط براي افرادي كه وضع مالي خوبي دارن جزو واجبات هستش و درواقع يه كالاي تجملاتي محسوب ميشه.
اگه نسل بعد اپل واچ پيشرفت هاي زيادي داشته باشه يكي ميخرم
حالا من نمیدونم ساعت اپل چجوریه ولی مردم هم دیگه خل شدن
هر آشغالی اپل زد میخرن و بعد هم میگن: همه چیز اپل متفاوت و وارد هر حوزهای میشه انقلاب به پا میکنه و.... البته این چیزی از ارزشهای اپل در ساخت محصولات با کیفیت کم نمیکنه و در اینکه محصولاتش کیفیت خوبی دارن شکی نیست ولی اینکه انقلاب میکنه و از اینجور حرفا همیشه هم درست نیست و صرفا این مردم هستن که با حماقتشون ....
جالبه شما خودت میگی نمی دونم ساعت اپل چجوریه، بعد این همه بعدش اظهار نظر کردی...مشکل همه مردم ما همینه...بدون اینکه یه چیزی رو بدونن چیه؟ چه شکلیه؟ یا چه امکاناتی داره؟ ... میان و در نظرش ۱۰ خط نظر میدن و رد می کنن یا تایید می کنن.
فروشگاه مجازي اپليكيشن
تركپد بزرگ روي لپ تاپ ها
مولتي تاچ
سنسور اثر انگشت
دستيار هوشمند
سرويس فروشگاه مجازي فيلم و موزيك و كتاب
اينا نمونه هايي از كارهايي بود كه اپل انجام داد و وارد دنياي تكنولوژي كرد.حقيقت اينه اپل تو دنياي تكنولوژي و ارتباط ساده تر انسان با تكنولوژي انقلاب كرد،حالا چه خوشتون بياد و چه خوشتون نياد.اين يه حقيقته كه انكارش فايده اي نداره
به نظرم دقت و ظرافت و موندگاری ساعتای سوییسی نباید به تاریخ بپیونده اون هم با ساعتای ظریف و به ظاهر کاربردی اپل .
از این تکنولوژی کم کم بدم می آد
یادش بخیر
دیاون و دوستان چقدر سر موضوع خوشمزگی میکردند!
انگار رو سیاهی به قابلمه مونده!
اوخی نالاحتت کلدن باشع حالا تو خومژگی کن
اوخییی
توی این که شکی نیست
اپل وارد هر حوزه ای بشه پرچمدار اونه
همین ایپد پرو براش فروش 3ماهی 3میلیونی پیش بینی شده
که مثلا سرفیس ارزوشه سالی اینقدر بفروشه با وجود اینکه 4 ساله توی بازاره!
.........
یادش بخیر
دیاون و دوستان چقدر سر موضوع خوشمزگی میکردند!
انگار رو سیاهی به قابلمه مونده!
نمیدونم چطور شما به پیشبینی استناد میکنید؟!! در حالی که سایت معتبری مثل فوربز فروش فصلی (سه ماهه) سه ملیون سرفیسو تایید کرده /: جو گیری تا چه حد؟ |: