ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل اینتل: پردازنده های «اسکای لیک» قاتل تبلت ها خواهند بود

به نظر می رسد که آقای برایان کرانیچ (Brian Krzanich) مدیر عامل شرکت اینتل به هیچ عنوان از تبلت ها رضایت نداشته و آینده ای بسیار تاریک را برایشان متصور است. بر اساس آخرین گفته ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که آقای برایان کرانیچ (Brian Krzanich) مدیر عامل شرکت اینتل به هیچ عنوان از تبلت ها رضایت نداشته و آینده ای بسیار تاریک را برایشان متصور است.

بر اساس آخرین گفته هایش، وی عنوان نموده که اکنون و با حضور دستگاه هایی که هم می توانند کار تبلت را انجام دهند و هم می توانند لپ تاپ باشند، دیگر دلیلی برای حضور تبلت ها در بازار وجود ندارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای کرانیچ اخیرا در کنفرانس سالانه سرمایه گذاران به صحبت مشغول بوده و اظهار نظرهای تندی را در مورد تبلت ها بر زبان آورده. وی عنوان نموده که با حضور آخرین نسل از پردازنده های اینتل موسوم به اسکای لیک، محصولات هیبریدی از همیشه قدرتمند تر گشته اند و این شکاف تا حدی میان همین دستگاه ها و تبلت ها زیاد است که به هیچ عنوان قادر به رقابت با هم نیستند.

کرانیچ در همین زمینه می گوید: «هیچ دلیلی وجود ندارد که کاربر بخواهد از یک تبلت استفاده کند. این محصولات به هیچ عنوان فروش بالایی نخواهند داشت و آینده ای تاریک در انتظارشان است.»

وی همچنین اظهار نموده که نسل ششم چیپ های پردازشی این شرکت ملقب به اسکای لیک، بهترین محصولی است که این شرکت تا کنون تولید نموده و در کنار افزایش قدرت، مصرف باتری و انرژی نیز کاهش قابل توجهی داشته است.

کرانیچ ادامه می دهد: «همکاران ما با استفاده از پردازنده های اسکای لیک، سخت افزارهای بی نظیری توسعه داده اند. حالا همین سخت افزار را در کنار ویندوز ۱۰ قرار دهید. ترکیب این دو با هم موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت.»

گفته های کرانیچ مشخصا آیپد های اپل را هدف قرار گرفته اند؛ محصولی که اگرچه بیشتر سهم فروش تبلت را در چنگ خود دارد اما فروشش در سال اخیر با کاهش قابل توجهی رو به رو شد. مدیر عامل اینتل همچنین عنوان نموده که در سال پیش پردازنده های اینتل در ۴۰ میلیون تبلت به کار گرفته شدند اما امسال انتظار می رود این رقم به ۳۰ میلیون برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HasanHoseinPoor

    یادتونه مدیر عامل بلکبری هم همینو میگفت!

    امسال هم اپل رو ایپد ایر و ایپد مینی مانوری نداد و فقط ایپد پرو رو در نظر داشت!

  • بهداد

    عزیزمون در اینتل داره کم کاریش در زمینه پردازنده های موبایل رو با رویای نابودی تبلتها به خورد یه عده میده .... بجای این حرفها از کوالکوم یاد بگیر و انقدر نه گرون بفروش نه آرزو پردازی کن

  • ali

    دیجیاتو یه خبر درباره ی core i7 6700k بزن ببینم چه خبره که توی کل جهان ناموجود شده!

  • رضا

    ترکیب تبلت های آینده با پردازنده های قدرتمند و در کلاس دسکتاپ اینتل و ویندوز 10 خیلی عالیه فقط ای کاش اپلیکیشن های مبتنی بر تبلت ویندوز بیشتر و غنی تر بشن و سنسورها و ویژگی های بیشتری به این دست از تبلت ها اضافه بشه.

  • آرش

    تبلت دیگه مثل گذشته محبوب نیست . چند سال پیش هم من تبلت داشتم هم خیلی از آشنایان و اطرافیانم ولی حالا دیگه حرفی از تبلت زده نمیشه . دقیقاً بعد از ورود محصولات هیبریدی تبلت ها کم کم دارن به فراموشی سپرده میشن چون به قول ایشون از همه نظر کم میارن جلو محصولات هیبریدی

  • مجید

    عقل کن این نبلت ها هستند که دارند جای لپ تاپ ها رو میگیرند.
    شما همه چیو برعکس گفتید

    • چشم ، الان میگم

      منظورش اسباب بازیهای اندرویدی و آیپد هست عزیزم ، هر تبلتی که ویندوز روش باشه باز هم پی سی محسوب میشه و داستانش جداست

مطالب پیشنهادی